Peppermint powered by Quad z aktywacją dla marki Tymbark
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Agencja Peppermint odpowiada za koncept kreatywny i przygotowanie aktywacji digitalowej dla marki Tymbark. W ramach akcji marka zaprasza swoich odbiorców do sprawdzenia, jak dobrze znają swoich znajomych.
Głównym elementem aktywacji jest stworzona przez Peppermint aplikacja webowa Tymbark Quiz, dzięki której użytkownicy mogą sprawdzić, jak dobrze znają się nawzajem. Rozgrywki w aplikacji przeznaczone są dla dwóch osób, dzięki czemu użytkownicy mogą spędzić czas razem, niezależnie od tego, czy są blisko siebie, czy całkiem daleko. Tymbark Quiz dostępny jest na stronie https://tymbarkquiz.com/.
Częścią aktywacji jest także konkurs, który daje uczestnikom szansę na współtworzenie aplikacji Tymbark Quiz. Zadaniem konkursowym jest bowiem wymyślenie pytania quizowego wraz z możliwymi odpowiedziami. Najciekawsze pytania zostaną opublikowane w aplikacji i nagrodzone kartami upominkowymi do answear.com oraz zestawami gadżetów. Konkurs jest promowany w kanałach społecznościowych marki Tymbark.
Za koncept, realizację i wdrożenie, a także przygotowanie materiałów komunikacyjnych aktywacji odpowiada agencja Peppermint powered by Quad. Jest to pierwszy projekt realizowany przez zespół agencji dla marki Tymbark. Peppermint nawiązał współpracę z marką w oparciu o wygrany przetarg.
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.