Peppermint powered by Quad z aktywacją dla marki Tymbark
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Agencja Peppermint odpowiada za koncept kreatywny i przygotowanie aktywacji digitalowej dla marki Tymbark. W ramach akcji marka zaprasza swoich odbiorców do sprawdzenia, jak dobrze znają swoich znajomych.
Głównym elementem aktywacji jest stworzona przez Peppermint aplikacja webowa Tymbark Quiz, dzięki której użytkownicy mogą sprawdzić, jak dobrze znają się nawzajem. Rozgrywki w aplikacji przeznaczone są dla dwóch osób, dzięki czemu użytkownicy mogą spędzić czas razem, niezależnie od tego, czy są blisko siebie, czy całkiem daleko. Tymbark Quiz dostępny jest na stronie https://tymbarkquiz.com/.
Częścią aktywacji jest także konkurs, który daje uczestnikom szansę na współtworzenie aplikacji Tymbark Quiz. Zadaniem konkursowym jest bowiem wymyślenie pytania quizowego wraz z możliwymi odpowiedziami. Najciekawsze pytania zostaną opublikowane w aplikacji i nagrodzone kartami upominkowymi do answear.com oraz zestawami gadżetów. Konkurs jest promowany w kanałach społecznościowych marki Tymbark.
Za koncept, realizację i wdrożenie, a także przygotowanie materiałów komunikacyjnych aktywacji odpowiada agencja Peppermint powered by Quad. Jest to pierwszy projekt realizowany przez zespół agencji dla marki Tymbark. Peppermint nawiązał współpracę z marką w oparciu o wygrany przetarg.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.