Perrigo przejęło marki Emolium®, Iwostin® i Loxon®
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
Perrigo Company plc (NYSE; TASE: PRGO), jedna z największych na świecie firm zajmujących się produkcją, sprzedażą i dystrybucją leków bez recepty oraz produktów pielęgnacyjnych, sfinalizowała akwizycję trzech wiodących marek produktów do pielęgnacji skóry i przeciw wypadaniu włosów Emolium®, Iwostin® i Loxon® od firmy Sanofi. Warunki transakcji nie zostały ujawnione.
Perrigo to piąta pod względem przychodów firma OTC w Europie. W wyniku zakupu trzech marek dermokosmetycznych firma wzmacnia swoją pozycję na europejskim rynku produktów OTC oraz staje się jedną z czołowych firm farmaceutycznych w Polsce. Przejęcie rozszerza ofertę Perrigo o wysokiej jakości produkty do pielęgnacji skóry na większą część Europy. Kupione marki są obecnie sprzedawane w Polsce, Rosji i na Ukrainie.
- Z radością witamy nową kategorię w naszej ofercie. Znane marki Emolium®, Iwostin® i Loxon®, tak jak i dostępne dotychczas w naszej ofercie marki m.in. Lactacyd®, Solpadeine®, Undofen® czy Niquitin®, doskonale wpisują się w naszą strategię samodzielnego dbania o zdrowie przy pomocy produktów wysokiej jakości - mówi Michał Wasielewski, dyrektor generalny Perrigo Poland. - Dodanie trzech cenionych marek kosmetycznych stanowi kolejny krok w planach rozwoju firmy Perrigo, mających na celu przekształcenie firmy w lidera samoopieki konsumenckiej.
Firma jest wiodącym dostawcą dostępnych bez recepty produktów w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia dla wszystkich, którzy poszukują wysokiej jakości produktów, by móc zadbać o siebie i zdrowie swojej rodziny, proaktywnie zapobiegać chorobom oraz samodzielnie leczyć różne dolegliwości. W Polsce od lat ściśle współpracuje z farmaceutami i buduje ich zaufanie, doceniając ich specjalistyczna wiedzę, która w przypadku produktów self-care jest niezwykle pomocna. Dzięki farmaceutom pacjenci aptek zawsze mogą liczyć na profesjonalną poradę przy zakupie.
Informacje o firmie Perrigo
Globalna grupa Perrigo Company plc została założona ponad 130 lat temu w USA, a produkty firmy można kupić w Ameryce Północnej i Europie, jak również na wielu rynkach całego świata poprzez apteki, Internet, i sieci supermarketów. Perrigo to 27 fabryk i 11 200 pracowników, lider sprzedaży w kategoriach takich jak leki na przeziębienie, przeciwbólowe i nasenne, środki regulujące trawienie, ułatwiające rzucenie palenia, a także odżywki i suplementy diety. W ofercie ma również produkty do higieny osobistej, pielęgnacji niemowląt i samodzielnej pielęgnacji stomatologicznej. Firma Perrigo ponadto produkuje i sprzedaje leki na receptę. Perrigo globalnie generuje sprzedaż w wysokości 4 mld 837 milionów dolarów (Annual Report z dnia 31.12.2019). Perrigo poprawia jakość życia poprzez dostarczanie wysokiej jakości, przystępnych cenowo produktów self-care, które zdobyły zaufanie konsumentów wszędzie gdzie tam, gdzie są sprzedawane.
Firma Perrigo weszła na polski rynek w 2015, po przejęciu firmy Omega Pharma, a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Odwiedź witrynę Perrigo pod adresem www.perrigo.pl
Informacje o firmie Sanofi
Sanofi wspiera pacjentów w pokonywaniu wyzwań zdrowotnych. Jest globalną firmą biofarmaceutyczną skoncentrowaną na zdrowiu ludzkim. Zapobiega chorobom za pomocą szczepionek, dostarcza innowacyjne sposoby leczenia bólu i łagodzenia cierpienia. Wspiera zarówno tych, którzy cierpią na choroby rzadkie, jak również miliony pacjentów zmagających się z chorobami przewlekłymi. Dzięki zaangażowaniu ponad 100 000
pracowników w 100 krajach, Sanofi przekształca innowacje naukowe w rozwiązania opieki zdrowotnej dostępne na całym świecie. Sanofi, Empowering Life
Transakcja pozwoli obu firmom skoncentrować się na realizacji globalnych strategii oraz zapewnić im ciągły rozwój biznesu.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Polityka
J. Scheuring-Wielgus: Napięcia geopolityczne wymagają silniejszego zjednoczenia państw Europy. To lekcja z II wojny światowej

Parlament Europejski podczas specjalnej sesji w Strasburgu uczcił 80. rocznicę zakończenia II wojny światowej. – Jesteśmy zdeterminowani, by stanąć razem i powiedzieć jasno i stanowczo: nigdy więcej – podkreśliła przewodnicząca PE Roberta Metsola. Zarówno kombatanci, których obecność uświetniła uroczystość, jak i europosłowie podkreślali, że projekt utworzenia europejskiej wspólnoty był odpowiedzią na ówczesne zagrożenia dla pokoju, o który nieustannie trzeba wspólnie dbać.
Ochrona środowiska
Budownictwo modułowe coraz popularniejsze w samorządach. Teraz rozwój sektora jest napędzany przez KPO

Rozwój budownictwa modułowego jest coraz bardziej zauważalny w inwestycjach samorządowych. Wpływa na to przede wszystkim szybsze tempo prowadzonych prac w porównaniu z tymi, w których wykorzystywane są tradycyjne technologie budowlane. Istotną kwestią jest również spełnianie warunków środowiskowych, w tym wysoka efektywność energetyczna budynków, która ma wpływ na możliwość uzyskania dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy. Samorządowcy mają już niewiele czasu na finalizację dotowanych inwestycji. Termin upływa 31 sierpnia 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.