Komunikaty PR

Profesjonalne produkty do pielęgnacji włosów od TRESemmé

2024-06-14  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Wojewodzic
Yellowcups

Sowińskiego 9
31-524 Kraków
karolina|yellowcups.pl| |karolina|yellowcups.pl
537 211 401
https://yellowcups.pl/

Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.

TRESemmé zmienia się dzięki nowym formulacjom, które przeniosą pielęgnację na wyższy poziom. Produkty, stworzone z myślą o różnorodnych potrzebach włosów, zostały oparte o innowacyjną technologię PRO Style™ z kompleksem aminokwasów, które pomagają wzmocnić i chronić wewnętrzną strukturę włosów, oraz ceramidami ułatwiającymi ich układanie i zapobiegającymi łamaniu. Dodatkowo, najlepsze składniki zawarte w formułach produktów pochodzących z konkretnych kolekcji, takie jak biotyna, keratyna, olej kokosowy czy witamina E, sprawią, że pasma staną się mocniejsze i gładsze.

Kosmetyki do włosów TRESemmé zyskały też nowe, eleganckie opakowania. Co więcej, są one też dobre dla planety – wszystkie butelki szamponów i odżywek marki pochodzą w 100% z recyklingu (wyłączając korek) i nadają się do ponownego przetworzenia. Ponadto TRESemmé globalnie nie testuje kosmetyków na zwierzętach i posiada certyfikat PETA – wolne od okrucieństwa.

Marka zadebiutowała w 1948 roku. Jej nazwa nawiązująca do francuskiego słowa „ukochany” (très-aimé), stała się rozpoznawalna dzięki profesjonalnemu podejściu do pielęgnacji włosów i produktom wysokiej - salonowej jakości.

Działania promocyjne zostały zaplanowane na cały rok. Opierać się będą na współpracy z influencerami, działaniach media relations oraz odpowiedniej widoczności w mediach drukowanych i online, a także aplikacjach zakupowych typu Blix. Za zakup mediów i koordynację współpracy z influencerami odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare, działania PR oraz wysyłkę kreatywną do microinfluencerów realizuje agencja Yellowcups.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.