Komunikaty PR

Reklama na dwóch kółkach – kampanie na rowerach Nextbike

2020-10-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro Prasowe
Nextbike Polska SA

ul. Przasnyska 6B
01-756 Warszawa
media|nextbike.pl| |media|nextbike.pl
696 003 711
https://nextbike.pl

Skrzydełka reklamowe na rowerach miejskich to wpadające w oko nośniki i skuteczne rozwiązanie promocyjne, pozwalające na realizację kreatywnych, oryginalnych kampanii w sercu miasta. Od teraz kampanię można zamówić bezpośrednio u operatora systemów rowerowych – Nextbike Polska.

Od 10 lat w Polsce obserwujemy dynamiczny rozwój sieci wypożyczalni rowerów miejskich, które już na stałe wpisały się w krajobraz wielu miast. Ten najbardziej ekologiczny środek transportu zmienił sposób poruszania się po mieście. Publiczne jednoślady stworzyły także niepowtarzalny i wyjątkowy kanał reklamowy docierania do świadomego i aktywnego konsumenta.

Reklama na rowerach miejskich ma ogromny potencjał przyciągania uwagi, nie tylko wśród osób korzystających z tego środka transportu. Rowery są nietypowymi nośnikami reklamy Out of Home i równocześnie jako środek lokomocji oferują dodatkowo wymierną wartość dodaną, reklamy stale docierają do nowych grup docelowych, zarówno do użytkowników rowerów, jak i do innych odbiorców kampanii. Generują nieustannie komunikaty, ponieważ z każdym rowerem poruszającym się po mieście zwiększa się zasięg przekazu. Reklama jest eksponowana samoczynnie. Charakteryzuje się bardzo dużym zasięgiem oddziaływania zarówno wtedy, gdy rower jest w ruchu, ale i wtedy, gdy się nie przemieszcza.

Z rowerów miejskich, podobnie jak ze środków komunikacji, ale też i przestrzeni publicznej korzystają prawie wszystkie grupy społeczne i zawodowe. Sprawia to, że rowerowe nośniki są efektywne dla reklamy wielu produktów i usług. Stacje roweru publicznego rozmieszczone są w najlepszych lokalizacjach, często w centrach miast, ale też przy biurowcach, centrach handlowych, przystankach i węzłach przesiadkowych dzięki czemu nośniki na rowerach mają olbrzymi potencjał przyciągania uwagi.

Rowery miejskie Nextbike dzięki swej konstrukcji i powszechnemu systemowi wypożyczania dają wiele możliwości ekspozycji. Wybierając ten rodzaj nośnika reklamowego mamy do dyspozycji specjalne charakterystyczne skrzydełka mocowane na tylnych osłonach kola roweru oraz koszyki na kierownicy jednośladu. Reklamodawcy mają także możliwość personalizacji kampanii i wyróżnienia się dzięki zastosowaniu nieszablonowych, zapadających w pamięć kampanii niestandardowych.

Wykorzystanie w kampanii nośników reklamowych na rowerach miejskich poza realizacją kampanii pozwala także wpłynąć na postrzeganie reklamodawcy jako firmy nowoczesnej i zaangażowanej społecznie, w której propaguje się troskę o środowisko naturalne i ceni działania proekologiczne.

Ekspozycja reklam możliwa jest przez sezon trwający dziewięć miesięcy, a coraz częściej także przez cały rok (m.in. we Wrocławiu, woj. łódzkim) i odbywa się przez 24 godziny na dobę. Dzięki rozbudowanej sieci stacji roweru miejskiego, zlokalizowanych w różnych częściach miast, „rowerowa” reklama każdego dnia dociera do tysięcy odbiorców.

Nośniki reklamowe na rowerach Nextbike pozwalają na realizacje kampanii zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim. Aktualnie ekologiczne nośniki reklam na pojazdach Nextbike dostępne są w aż 17 miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Białymstoku, Chorzowie, Płocku i Lublinie. W tym roku liczba dostępnych nośników w całym kraju przekroczyła 14,8 tys.

***
Rowery publiczne Nextbike stały się już nieodłącznym elementem komunikacji publicznej w wielu miastach. Korzysta z nich ponad 2 miliona Polaków, którzy przez cały okres działania spółki na polskim rynku dokonali ponad 62,4 mln wypożyczeń rowerów. W bieżącym roku można je wypożyczyć w 56 miastach i miejscowościach, w których mieszka łącznie blisko 8 mln osób.

 

Kontakt:
reklama@nextbike.pl
+48 690 855 170

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nextbike Polska SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.