Komunikaty PR

Rozgrzewające Sery wracają do KFC i to w prawdziwie legendarnej odsłonie!

2023-01-19  |  12:00
Biuro prasowe

Do restauracji KFC wraca absolutny, zimowy hit – uwielbiane przez Polaków, kultowe „Rozgrzewające Sery”. W tym roku marka przygotowała dla swoich fanów arcymistrzowską odsłonę swojej oferty: z Serowym Macaroni! Nowość to połączenie delikatnego, kremowego makaronu z ciepłym, aromatycznym serem.  Oferta pierwszy raz dostępna będzie w naszym kraju na tak szeroką skalę.

Nowa odsłona uwielbianej promocji

KFC kocha zimę i zna sposoby na to, jak rozgrzać swoich fanów pysznym, sycącym posiłkiem. Jak co o roku tej porze do restauracji KFC zawitała kultowa już sezonowa oferta „Rozgrzewające Sery” w zaskakującej nowej serowej i pysznej odsłonie. W tym roku sieć restauracji przygotowała dla swoich Gości prawdziwą, zimową niespodziankę – Serowe Macaroni. Jest to tradycyjna, amerykańska potrawa, która na całym świecie ma już rzesze wiernych fanów, a w styczniu dzięki KFC wszyscy w Polsce będą mogli poznać jej legendarny, mega serowy smak.

Ofera „Rozgrzewających Serów” dostępna jest w różnych kombinacjach, tak aby każdy znalazł w niej coś dla siebie. Fani burgerów na pewno zakochają się w Serowe Macaroni Granderze, który nie dość, że jest arcymistrzowsko przepyszny, to będzie też prawdziwym zastrzykiem energii. Pyszny Serowe Macaroni Grander to wyjątkowy smak soczystego kurczaka KFC, chrupiącego bekonu, kremowego makaronu z serem, aromatycznego cheddaru oraz prażonej cebuli.

Najnowsza oferta KFC to też doskonały pomysł na rodzinny wypad na obiad, bo zarówno starsi, jak i nieco młodsi fani zachwycą się Serowym Macaroni Wrapperem, Serowym Qurrito oraz zestawem Serowe Macaroni & Bites Box. W ofercie „Rozgrzewające Sery” jest też oczywiście propozycja dla wegetarian- Serowe Macaroni Snack Box.

Serowe Macaroni to połączenie wszystkiego, co kochamy najbardziej: delikatnego, kremowego makaronu z ciepłym sosem serowym. Kultowa serowa oferta w KFC to idealne połączenie na zimę, które cudownie „otuli” smakiem i aromatem oraz rozgrzeje nawet największego zmarźlucha.

Obchodzony 20 stycznia Międzynarodowy Dzień Miłośników Sera będzie świetną okazja, żeby spróbować nowego produktu, wprost idealnego na zimową aurę. To nic, że brakuje słońca a dni są krótkie, wystarczy wstąpić do KFC, aby rozgrzać się serowo i poczuć się jak w lecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.