Komunikaty PR

Ruszyła jesienna kampania reklamowa Śliwki Nałęczowskiej

2020-09-30  |  01:00
Biuro prasowe

21 września ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania Śliwki Nałęczowskiej. Zabudżetowane działania ukazują ją jako markę, która - oferując autentyczną, niezmienną od pokoleń przyjemność smaku, powstałego z połączenia owocu polskiej śliwki i wykwintnej czekolady - łączy oraz inspiruje.

Od początku października, w ramach reklamy zewnętrznej, zaplanowano prezentację plakatów, które zwyciężyły w tegorocznej edycji Design by Śliwka Nałęczowska. Nagrodzone prace pojawią się na ponad 600 citylightach oraz na billboardach w największych polskich miastach. Będą także eksponowane jako część historii konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, wyświetlanej na ekranach umieszczonych w wagonach pociągów i na peronach warszawskiego metra.

Billboardy sponsorskie są wyświetlane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN i kanałach tematycznych oraz w serwisach VOD. Śliwka Nałęczowska będzie wpierana również w digitalu, w tym aktywnościami w kanałach social media. Przewidziano także reklamy prasowe w mediach handlowych oraz działania public relations.

Kampania Śliwki Nałęczowskiej będzie realizowana do końca listopada br. Ponadto od października w placówkach handlu tradycyjnego i nowoczesnego będzie trwała jesienna marki i pralin Solidarności. W jej ramach będzie można dostać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018.

Za kreację kampanii outdoorowej i digitalowej odpowiadają laureaci konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2020. Za działania w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja They.pl. Media off-line zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

www.sliwkanaleczowska.pl

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=DPY10bnwwkM  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.