Komunikaty PR

Samsung partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

2020-10-09  |  15:00
Biuro prasowe

Samsung dołączył do grona partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W ramach współpracy firma pragnie podzielić się swoimi dobrymi praktykami, a także dotrzeć do szerszego grona odbiorców, starając się zainteresować ich działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu to organizacja ekspercka, która jest inicjatorem i partnerem kluczowych przedsięwzięć dla polskiego CSR. Do zadań organizacji należy m.in. prowadzenie badań, prezentacja najlepszych praktyk różnych firm czy analiza bieżących wydarzeń z zakresu CSR w kraju i za granicą.

W ramach współpracy pomiędzy Samsung a FOB zostaną zorganizowane m.in. warsztaty dotyczące Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ dla pracowników Samsung oraz startupów  z Samsung Inkubatora #dlaPlanety. Partnerstwo to doskonała szansa, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zainteresować ich inicjatywami CSR prowadzonymi przez Samsung, a także inspirować się przykładami odpowiedzialnych działań prowadzonymi w innych firmach czy współpracować z nimi dla wspólnego wybranego celu.

- Firmy technologiczne są motorem innowacji we współczesnym świecie. Ważne, by  zmiany, które umożliwiają nam zaawansowane narzędzia technologiczne, następowały zgodnie ze standardami  odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju.  Cieszymy się, że możemy rozwijać współpracę z  firmą Samsung Electronics Polska jako Partnerem Strategicznym FOB, gdyż widzimy zaangażowanie organizacji w upowszechnianie ważnych dla nas wartości - mówi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.    

Samsung od lat konsekwentnie angażuje się w działania związane z edukacją, rozwojem przedsiębiorczości czy troską o środowisko. W zeszłym roku firma – jako pierwsza na rynku – uruchomiła program edukacyjny CyfrOFFy kONtakt, którego celem jest wspieranie dorosłych w świadomym wprowadzaniu dzieci w świat nowych technologii, a dzieci – w kształtowaniu zdrowych nawyków cyfrowych. Poza tym Samsung pragnie pomóc także młodym przedsiębiorcom, którzy mają nieszablonowe pomysły na biznes w oparciu o nowe technologie. Z myślą o nich w trzech polskich miastach: Rzeszowie, Lublinie i Białymstoku zostały otwarte Inkubatory dla startupów.

Ostatnie niepewne miesiące pokazały, że nowe technologie w codziennym funkcjonowaniu są ważne i przydatne jak nigdy wcześniej. Jednak korzystanie z urządzenia powinno iść w parze z edukacją, jak robić to bezpiecznie i mądrze. Dlatego z jednej strony wyrównujemy szanse, zapewniając dostęp do technologii. Z drugiej – wspieramy kompetencje cyfrowe młodzieży  oraz wprowadzających ich w świat technologii rodziców i nauczycieli. Jako lider innowacji wiemy, jak ważny jest zrównoważony rozwój, dobro planety i zdrowie pokoleń. Partnerstwo  i zaufanie FOB wspierają realizację tych wyzwań, dają możliwość dialogu z innymi firmami, dzielenia się dobrymi praktykami i inspiracji dla wspólnego celu: prowadzenia odpowiedzialnego biznesu – powiedziała Magdalena Olborska, CSV and Partnership Manager Samsung Electronics Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.