Komunikaty PR

Samsung partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

2020-10-09  |  15:00
Biuro prasowe

Samsung dołączył do grona partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W ramach współpracy firma pragnie podzielić się swoimi dobrymi praktykami, a także dotrzeć do szerszego grona odbiorców, starając się zainteresować ich działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu to organizacja ekspercka, która jest inicjatorem i partnerem kluczowych przedsięwzięć dla polskiego CSR. Do zadań organizacji należy m.in. prowadzenie badań, prezentacja najlepszych praktyk różnych firm czy analiza bieżących wydarzeń z zakresu CSR w kraju i za granicą.

W ramach współpracy pomiędzy Samsung a FOB zostaną zorganizowane m.in. warsztaty dotyczące Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ dla pracowników Samsung oraz startupów  z Samsung Inkubatora #dlaPlanety. Partnerstwo to doskonała szansa, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zainteresować ich inicjatywami CSR prowadzonymi przez Samsung, a także inspirować się przykładami odpowiedzialnych działań prowadzonymi w innych firmach czy współpracować z nimi dla wspólnego wybranego celu.

- Firmy technologiczne są motorem innowacji we współczesnym świecie. Ważne, by  zmiany, które umożliwiają nam zaawansowane narzędzia technologiczne, następowały zgodnie ze standardami  odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju.  Cieszymy się, że możemy rozwijać współpracę z  firmą Samsung Electronics Polska jako Partnerem Strategicznym FOB, gdyż widzimy zaangażowanie organizacji w upowszechnianie ważnych dla nas wartości - mówi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.    

Samsung od lat konsekwentnie angażuje się w działania związane z edukacją, rozwojem przedsiębiorczości czy troską o środowisko. W zeszłym roku firma – jako pierwsza na rynku – uruchomiła program edukacyjny CyfrOFFy kONtakt, którego celem jest wspieranie dorosłych w świadomym wprowadzaniu dzieci w świat nowych technologii, a dzieci – w kształtowaniu zdrowych nawyków cyfrowych. Poza tym Samsung pragnie pomóc także młodym przedsiębiorcom, którzy mają nieszablonowe pomysły na biznes w oparciu o nowe technologie. Z myślą o nich w trzech polskich miastach: Rzeszowie, Lublinie i Białymstoku zostały otwarte Inkubatory dla startupów.

Ostatnie niepewne miesiące pokazały, że nowe technologie w codziennym funkcjonowaniu są ważne i przydatne jak nigdy wcześniej. Jednak korzystanie z urządzenia powinno iść w parze z edukacją, jak robić to bezpiecznie i mądrze. Dlatego z jednej strony wyrównujemy szanse, zapewniając dostęp do technologii. Z drugiej – wspieramy kompetencje cyfrowe młodzieży  oraz wprowadzających ich w świat technologii rodziców i nauczycieli. Jako lider innowacji wiemy, jak ważny jest zrównoważony rozwój, dobro planety i zdrowie pokoleń. Partnerstwo  i zaufanie FOB wspierają realizację tych wyzwań, dają możliwość dialogu z innymi firmami, dzielenia się dobrymi praktykami i inspiracji dla wspólnego celu: prowadzenia odpowiedzialnego biznesu – powiedziała Magdalena Olborska, CSV and Partnership Manager Samsung Electronics Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.