Komunikaty PR

Tchibo współpracuje z Glovo

2024-04-19  |  12:07
Biuro prasowe

Tchibo właśnie rozpoczęło współpracę z Glovo, aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria do jej przygotowania.

Pyszna kawa na wyciągnięcie ręki, a w zasadzie po kilku kliknięciach? Teraz dzięki współpracy Tchibo i Glovo to możliwe. – W Tchibo to klient jest w centrum zainteresowania. Badamy jego potrzeby, śledzimy przyzwyczajenia i przewidujemy oczekiwania. Dlatego, będąc jedną z ulubionych marek kawoszy, odpowiadamy na bieżące trendy i podejmujemy współpracę z Glovo. Postawiliśmy na sprawdzonego partnera, dzięki któremu produkty z naszej oferty będą łatwo dostępne, chociażby podczas pracy zdalnej, czy niespodziewanej wizyty gości – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa. Stale poszerzamy ofertę naszych kawiarni, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem i uznaniem. Dzięki Glovo nie trzeba już wychodzić z domu, żeby zamówić coś pysznego z Tchibo! – dodaje.

Użytkownicy Glovo uwielbiają zamawiać kawę z ekspresową dostawą, szczególnie rano, gdy mogą połączyć ją z ulubionym dodatkiem czy ciastkiem. Co roku liczba zamówień w tej kategorii rośnie wyjątkowo dynamicznie. Jestem przekonana, że po połączeniu sił z Tchibo, będziemy mogli jeszcze bardziej rozszerzyć naszą ofertę, nie tylko o gotowe dania i napoje, ale także kawę ziarnistą czy akcesoria kawowe. Dzięki nim użytkownicy będą mogli również we własnym domu parzyć najwyższej jakości kawę – mówi Joanna Kurdziel, Q-Commerce Strategic Account Manager w Glovo.

Aktualnie zdecydowanie najpopularniejszą kawą wśród użytkowników Glovo jest latte. Popularne są także cappuccino i mocha. Największy kawosz Glovo mieszka w Warszawie i w ciągu ostatnich 12 miesięcy zamówił produkty z kategorii Tea & Coffee o wartości ponad 16 tysięcy złotych!

Najlepsza kawa w twoim domu

W aplikacji Glovo asortyment Tchibo znaleźć można w dwóch kategoriach: Jedzenie oraz Artykuły Spożywcze. Klienci mogą wybierać spośród pełnej oferty kawiarni, obejmującej zarówno kawy klasyczne (np. espresso, americano, cappuccino, latte), mrożone (np. klasyczna kawa mrożona, ice latte czy freddo espresso oraz espresso tonic), napoje kawowe sezonowe (np. latte ze słonym karmelem lub latte z gorzką czekoladą i kokosem, cappuccino z gruszką i karmelem na mleku owsianym), gotowe napoje kawowe w puszkach (m.in. Cold Brew dostępne w wariantach o smaku solonego karmelu, orzecha i ciemnej czekolady), czy herbaty. Znajdziemy tam również szeroki wybór pysznych ciast i słodkich przekąsek. W wybranych lokalizacjach dostępne są także świeże kanapki, które w połączeniu z aromatyczną kawą stanowią idealny zestaw na początek dnia. Co ważne, sprawdzone sposoby i wysokie standardy pakowania oraz zabezpieczania przesyłek dają gwarancję, że zamówienie dotrze do odbiorcy w nienaruszonym stanie.

Współpraca Tchibo i Glovo to doskonała informacja również dla tych, którzy lubią przyrządzać kawę samodzielnie we własnym domu. Zamówić można bowiem kawy ziarniste, np. te z serii Barista czy Privat, kawy rozpuszczalne i mielone, a także kapsułki oraz filtry do ekspresów Tchibo.

Usługa jest dostępna dla klientów w odległości 5 km od ośmiu warszawskich lokalizacji sklepów Tchibo, m.in. w dzielnicach Śródmieście, Mokotów, Wola, Targówek, Praga-Południe oraz w podwarszawskich Jankach. Klienci, za pomocą aplikacji Glovo, mogą nie tylko złożyć zamówienie, ale również od razu za nie zapłacić. Dostępna jest również opcja płatności gotówką, przy odbiorze zamówienia. Współpraca jest promowana poprzez kampanię marketingową, prowadzoną m.in. w mediach społecznościowych.

Lokalizacje sklepów Tchibo, w których realizowana jest usługa:

●          CH Reduta, al. Jerozolimskie 148

●          Wola Park, ul. Górczewska 124

●          CH Sadyba Best Mall, ul. Powsińska 31

●          Sklep Tchibo Nowy Świat 2, ul Nowy Świat 68

●          CH Targówek, ul. Głębocka 15

●          Westfield Mokotów, ul. Wołoska 12

●          CH King Cross, ul. Jubilerska 1/3

●          CH Janki, ul. Mszczonowska 3, Janki k. Warszawy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.