Komunikaty PR

Zmiany w LoveBrands Relations

2020-09-03  |  15:45
Biuro prasowe
Kontakt

Mateusz Konwerski
Institute for Health

gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl
Do pobrania 09 ( 0.07 MB )

Od września nowo utworzone stanowisko Client Service Director’a w agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, LoveBrands Relations objęła Monika Wincenciak-Ziemba. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie obsługą klientów LoveBrands Relations oraz LoveBrands Events, jak również za działania new business oraz rozwój biznesu.

Zmiany w strukturze zarządzania agencją związane są z planami rozwoju, które firma zamierza zrealizować w najbliższym czasie. LoveBrands Relations przygotowuje się do wprowadzenia nowej marki oraz rozbudowanie kompetencji komunikacyjnych i biznesowych w nowych obszarach oraz branżach, stąd intensywnie poszukuje ekspertów w różnych dziedzinach. 

„W DNA naszej firmy wpisana jest zmiana. Dzięki niej stale się rozwijamy, a portfolio naszych kompetencji systematycznie się powiększa. Kolejny ważny krok przed nami, stąd konieczność przemodelowania struktury firmy i utworzenia nowego stanowiska Client Service Director’a. Monika posiada odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu projektów w zakresie komunikacji zintegrowanej, zarządzaniu zespołem, ale przede wszystkim doskonale wpisuje się w naszą filozofię: potrafi budować i utrzymywać długotrwałe relacje i jest otwarta na nowe wyzwania. Jestem przekonana, że obydwie marki LoveBrands Relations oraz utworzona ponad rok temu LoveBrands Events skorzystają na tej zmianie” – mówi Dorota Bieniek – Kaska, Prezes Zarządu agencji.

Monika Wincenciak – Ziemba posiada 20-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała, projektując i prowadząc zintegrowane kampanie komunikacyjne oraz projekty marketingowe dla największych marek, w tym L’Oreal, Coty, Orlen, FRoSTA, TIDAL, Danone, Roche i wielu innych. Z LoveBrands związana jest od 3 lat. Przez ostatnie półtora roku kierowała marką LoveBrands Events.

„Zmiany w LoveBrands Relations zawsze oznaczają krok do przodu. Jestem pewna, że i tym razem tak będzie. Mamy ambitne plany zarówno w obszarze rozwoju kompetencji, jak również poszerzania biznesu. I na tym będziemy, z całym zespołem, skupiać się w najbliższym czasie” – podsumowuje Wincenciak – Ziemba.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Institute for Health
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.