Komunikaty PR

Zmiany w LoveBrands Relations

2020-09-03  |  15:45
Biuro prasowe
Kontakt

Mateusz Konwerski
Institute for Health

gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl
Do pobrania 09 ( 0.07 MB )

Od września nowo utworzone stanowisko Client Service Director’a w agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, LoveBrands Relations objęła Monika Wincenciak-Ziemba. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie obsługą klientów LoveBrands Relations oraz LoveBrands Events, jak również za działania new business oraz rozwój biznesu.

Zmiany w strukturze zarządzania agencją związane są z planami rozwoju, które firma zamierza zrealizować w najbliższym czasie. LoveBrands Relations przygotowuje się do wprowadzenia nowej marki oraz rozbudowanie kompetencji komunikacyjnych i biznesowych w nowych obszarach oraz branżach, stąd intensywnie poszukuje ekspertów w różnych dziedzinach. 

„W DNA naszej firmy wpisana jest zmiana. Dzięki niej stale się rozwijamy, a portfolio naszych kompetencji systematycznie się powiększa. Kolejny ważny krok przed nami, stąd konieczność przemodelowania struktury firmy i utworzenia nowego stanowiska Client Service Director’a. Monika posiada odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu projektów w zakresie komunikacji zintegrowanej, zarządzaniu zespołem, ale przede wszystkim doskonale wpisuje się w naszą filozofię: potrafi budować i utrzymywać długotrwałe relacje i jest otwarta na nowe wyzwania. Jestem przekonana, że obydwie marki LoveBrands Relations oraz utworzona ponad rok temu LoveBrands Events skorzystają na tej zmianie” – mówi Dorota Bieniek – Kaska, Prezes Zarządu agencji.

Monika Wincenciak – Ziemba posiada 20-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała, projektując i prowadząc zintegrowane kampanie komunikacyjne oraz projekty marketingowe dla największych marek, w tym L’Oreal, Coty, Orlen, FRoSTA, TIDAL, Danone, Roche i wielu innych. Z LoveBrands związana jest od 3 lat. Przez ostatnie półtora roku kierowała marką LoveBrands Events.

„Zmiany w LoveBrands Relations zawsze oznaczają krok do przodu. Jestem pewna, że i tym razem tak będzie. Mamy ambitne plany zarówno w obszarze rozwoju kompetencji, jak również poszerzania biznesu. I na tym będziemy, z całym zespołem, skupiać się w najbliższym czasie” – podsumowuje Wincenciak – Ziemba.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Institute for Health
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings Biuro prasowe
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.