Komunikaty PR

Medialna siła marki – pobierz bezpłatny, praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów!

2024-12-10  |  14:50
IMM: Medialna siła marki

Od dzisiaj na stronie Instytutu Monitorowania Mediów jest dostępny e-book pt. Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Wydana przez IMM publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki.

Medialna siła marki to zaktualizowane wydanie dobrze przyjętej książki Media 360. Od analityki do sprzedaży z 2016 roku, które zostało wzbogacone o nowe case studies oraz trendy w obszarze marketingu i komunikacji. Autorzy podejmują m.in. takie tematy jak mapping influencerów dla marki, znaczenie monitoringu mediów w kontekście szybkiego wykrywania kryzysów komunikacyjnych czy wykorzystanie analizy benchmarkngowej i SWOT w budowaniu strategii brandu.

Publikacja wprowadza czytelników w świat budowania medialności marki, bazując na modelu PESO autorstwa Giny Dietrich, który dzieli media na cztery kategorie (płatne, pozyskane, współdzielone oraz własne), wskazuje różnice pomiędzy marketingiem B2B (business-to-business) i B2C (business-to-client) i pokazuje, na co zwrócić uwagę w badaniu otoczenia konkurencyjnego. Odbiorcy dowiedzą się także, co powinni wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzi do monitoringu mediów, jakie frazy monitorować oraz jak czytać statystyki. W rozdziale dotyczącym opracowywania strategii autorzy zwracają uwagę na znaczenie researchu rynkowego oraz analizy benchmarkingowej i SWOT. Z części poświęconej komunikacji marki z klientami czytelnicy dowiedzą się, jak tworzyć persony oraz jak wykorzystać influencerów i real time marketing w komunikacji marki. W rozdziale “Wokół marki” autorzy skupiają się na metodach poszukiwania insightów, analizie emocji powstających wokół brandu na podstawie wydźwięku publikacji, a także budowaniu zaufania wobec marki i pozyskiwania jej naturalnych ambasadorów. W ostatnich rozdziałach czytelnicy poznają sposoby na przewidywanie oraz zarządzanie kryzysem wizerunkowym przy zastosowaniu narzędzi do monitorowania mediów i dowiedzą się, jak profesjonalnie i kompleksowo mierzyć medialność swojego brandu.

 

E-book Medialna siła marki jest dostępny do pobrania bezpłatnie na stronie IMM:

https://www.imm.com.pl/medialna-sila-marki/

 

Patroni medialni: PRoto.pl, aboutmarketing.pl, Newseria. Agencja informacyjna

Patron honorowy: IAB Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dobra ryba na Święta – dla nas i oceanów Biuro prasowe
2024-12-10 | 13:15

Dobra ryba na Święta – dla nas i oceanów

Czy jesteśmy gotowi, by działać dla dobra naszej planety i przyszłych pokoleń? To pytanie, na które musimy sobie odpowiedzieć, wybierając rybę na Święta. Jeśli chcemy
Fundacja Poland Business Run przekazała 2 mln zł na wsparcie osób z niepełnosprawnościami
2024-12-10 | 10:35

Fundacja Poland Business Run przekazała 2 mln zł na wsparcie osób z niepełnosprawnościami

Fundacja Poland Business Run przekazała 2 mln zł na wsparcie osób z niepełnosprawnościami  Fundacja Poland Business Run zakończyła 2024 rok sukcesem, ustanawiając przy
WORKsHOW2025: Przyszłość pracy na międzynarodowej konferencji już 15 stycznia 2025!
2024-12-06 | 13:50

WORKsHOW2025: Przyszłość pracy na międzynarodowej konferencji już 15 stycznia 2025!

WORKsHOW2025 – Konferencja dla liderów i praktyków HR 15 stycznia 2025 odbędzie się międzynarodowa konferencja WORKsHOW2025, która zgromadzi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IMM Szkolenie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką

Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.

Finanse

Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków

Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.

Handel

Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną

Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.