MediaMarkt otwiera 10 sklepów po remoncie
Jakie zmiany możemy dostrzec w marketach, które w ostatni weekend zwieńczyły swoją przebudowę reotwarciem? Przede wszystkim portfolio sklepów zostało dostosowane do zmieniających się standardów rynkowych i wymagań klientów. W tym celu odświeżono wizerunek sklepów i zoptymalizowano powierzchnię sali sprzedażowych, aby można było jeszcze łatwiej się po nich poruszać i – co najważniejsze – błyskawicznie znaleźć to, czego szukamy.
Dodatkowo w sklepach zastosowano nowoczesne rozwiązania marketingowe, które uatrakcyjnią je wizualnie i będą bardziej przystępne dla klienta.
- Z dumą możemy ogłosić, że po przebudowie otworzyliśmy kolejne sklepy naszej sieci w odświeżonej wersji. Dostosowaliśmy portfolio do preferencji naszych klientów, przeorganizowaliśmy markety, dodaliśmy im świeżości. Wierzę, że gruntownie przemyślana strategia oraz ciężka praca naszej ekipy w ostatnich miesiącach, przyniosą oczekiwane efekty w postaci jeszcze większej satysfakcji klientów odwiedzających nasze sklepy – mówi Marcin Sibiński, Dyrektor Rozwoju Sieci Sklepów w MediaMarkt Polska.
Sieć mocno stawia na poszerzenie oferty skierowanej do różnych generacji klientów. W tym celu stworzyła angażujące strefy zakupowe, które – zgodnie z zasadą Experience Electronics, którą wyznaje marka – pomagają w pełni doświadczać technologii. Młodsi klienci z pewnością będą zainteresowani strefą gamingową, dostępną w przeważającej części otwartych na nowo sklepów. Strefy gamingowe oferują szeroki wybór gier, dostosowanych również dla najmłodszych, dlatego każdy klient, bez względu na wiek, może z nich skorzystać w dowolnej chwili.
Zmiany, które wprowadza sieć, są odpowiedzią na głos klientów, w który MediaMarkt uważnie się wsłuchuje. Oczekiwania klientów są dla marki kluczowe w wyznaczaniu kierunku zmian. Tak było również w przypadku reotwarcia 10 lokalizacji marki.
Sklepy, które od ostatniego weekendu można oglądać w odświeżonym formacie, to:
- MediaMarkt Gdańsk – Al. Grunwaldzka 309
- MediaMarkt Szczecin Atrium Molo – ul. Mieszka I 73
- MediaMarkt Lublin – ul. Tomasza Zana 31
- MediaMarkt Olsztyn – al. Generała Sikorskiego 28
- MediaMarkt Legnica – ul. Schumana 17
- MediaMarkt Koszalin – ul. Paderewskiego 1
- MediaMarkt Szczecin Marcredo Center - ul. Andrzeja Struga 31 A
- MediaMarkt Elbląg – ul. płk. Stanisław Dąbka 152
- MediaMarkt Warszawa Targówek – ul. Głębocka 13
- MediaMarkt Szczecin – Galeria Kaskada – al. Niepodległości 36

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.