MediaMarkt poszerza współpracę z firmą Haier
MediaMarkt, jedna z najsilniejszych marek konsumenckich na naszym rynku, poszerza współpracę z firmą Haier, która jest światowym liderem w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego już 11 lat z rzędu. W ramach współpracy w sklepach sieci dostępna będzie szeroka gama nowych produktów premium producenta. Powstaną także specjalne strefy Haier, w których klienci będą mogli zapoznać się z najnowszą ofertą firmy. Działania te związane są z nową strategią marki Haier, która chce znacząco zwiększyć swoje udziały w Polsce, wprowadzając na nasz rynek znacznie szerszą ofertę innowacyjnych produktów.
„MediaMarkt jest pierwszym adresem dla współczesnych konsumentów, zapewniając zawsze kompleksową ofertę produktów i usług dopasowanych do zmieniających się potrzeb kupujących. Dlatego cieszymy się, że możemy uzupełnić naszą ofertę o nowe produkty marki Haier, które są nie tylko innowacyjne i funkcjonalne, ale wyróżniają się również ciekawym i nowoczesnym designem. Produkty Haier doskonale odpowiadają na wysokie wymagania użytkowników nowych technologii” – powiedział Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.
„Globalna strategia Haier zakłada ciągłe poszerzanie i rozwijanie swej obecności na światowych rynkach w segmencie premium. Przyszedł czas także na Polskę.” – powiedział Marcin Majchrzak, General Manager Haier Group Poland. „Dlatego cieszymy się, że dzięki współpracy z MediaMarkt, jeszcze większe grono konsumentów szukających niezawodnych i innowacyjnych produktów AGD będzie mogło cieszyć się z użytkowania naszych lodówek, pralek i chłodziarek do wina, a także piekarników, okapów czy płyt grzewczych do zabudowy, które cechuje nowoczesny design, wygoda użytkowania i zaawansowane technologie, w tym Internet of Things.”
Wszystkie osoby, które chcą zapoznać się z najnowszymi produktami marki Haier zapraszamy do specjalnej strefy producenta w warszawskich sklepach MediaMarkt w CH Arkadia oraz przy ul. Ostrobramskiej 79, a także w CH M1 w Markach k. Warszawy. Klienci znajdą tam najnowsze chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki, pralki, pralko-suszarki, a także produkty AGD do zabudowy. Kolejne strefy Haier pojawią się już wkrótce w kolejnych sklepach MediaMarkt w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie i w Czeladzi.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.