Komunikaty PR

Medycyna, Farmacja i Biznes – Synergia Nauki, Zdrowia i Rozwoju

2024-05-28  |  18:50
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.32 MB )

Synergia nauki i rozwoju:

konferencja o medycynie, farmacji i biznesie na Wydziale Zarządzania UW

3 czerwca 2024 r. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się pierwsza konferencja „Medycyna, Farmacja i Biznes – Synergia Nauki, Zdrowia i Rozwoju”. Wydarzenie będzie miało miejsce w auli C, budynku C Wydziału Zarządzania UW przy ulicy Szturmowej 1/3. Celem konferencji jest promowanie współpracy między sektorem medycznym, farmaceutycznym i biznesem. Celem wydarzenia jest budowanie mostów między różnymi obszarami i podmiotami rynku medycznego. Organizatorem konferencji jest Uniwersytecka Szkoła Biznesu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Podczas konferencji odbędą się cztery panele dyskusyjne, w trakcie których eksperci przedstawią wyzwania, najnowsze trendy i innowacje w ochronie zdrowia, medycynie i farmacji. Ważnym punktem konferencji będzie dyskusja o sposobach komercjalizacji i implementacji najlepszych rozwiązań naukowych w biznesie. Wydarzenie traktować należy jako platformę do wymiany wiedzy, gdzie naukowcy, przedstawiciele biznesu i praktycy podzielą się swoimi doświadczeniami i najlepszymi praktykami. Celem organizatorów jest stymulowanie innowacyjnych rozwiązań oraz wspieranie przedsiębiorczości na rynku medycznym. Udział w wydarzeniu to możliwość otrzymania przez farmaceutów 5 punktów edukacyjnych tzw. twardych.

dr hab. Monika Skorek, prof. UW, Prodziekan ds. studenckich i jakości kształcenia oraz Kierownik jednostki dydaktycznej Wydziału Zarządzania, podkreśla: „Organizacja konferencji „Medycyna, Farmacja i Biznes – Synergia Nauki, Zdrowia i Rozwoju” przez naszą Uniwersytecką Szkołę Biznesu jest wyrazem zaangażowania Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w podnoszenie jakości kształcenia oraz integrację środowiska naukowego i biznesowego. Wierzymy, że takie inicjatywy są kluczowe dla rozwoju innowacyjnych rozwiązań oraz przyczynią się do wzmocnienia relacji pomiędzy biznesem, a jednostkami naukowymi”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie? Biuro prasowe
2025-06-18 | 15:00

Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?

Pies w biurze? Zdecydowanie tak! Badania potwierdzają, że obecność czworonożnych przyjaciół pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie i redukuje stres, co ma ogromny wpływ
Mlekpol oszczędza ponad 4 mln zł rocznie dzięki instalacji fermentacji beztlenowej od SEEN Technologie.
2025-06-17 | 12:00

Mlekpol oszczędza ponad 4 mln zł rocznie dzięki instalacji fermentacji beztlenowej od SEEN Technologie.

Energia, zysk i przewaga konkurencyjna. Trzy filary sukcesu Mlekpolu, możliwe dzięki innowacyjnej instalacji fermentacji beztlenowej w Grajewie, zrealizowanej przez SEEN
Właściciele zwierząt wydają więcej na roboty sprzątające i sprzątają częściej – wyniki badania zleconego przez eufy
2025-06-12 | 10:15

Właściciele zwierząt wydają więcej na roboty sprzątające i sprzątają częściej – wyniki badania zleconego przez eufy

Anker Innovations, producent robotów sprzątających marki eufy, zlecił badanie, które pokazuje, jak obecność zwierząt domowych wpływa na codzienne nawyki porządkowe.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.