Medyczny e-commerce na dłużej w SEGRO Industrial Park Tychy 2
Firma Medicus, specjalizująca się w dystrybucji wyposażenia i sprzętu medycznego, zdecydowała się na przedłużenie najmu ponad 1600 m2 w SEGRO Industrial Park Tychy 2. Obiekt magazynowy służy przedsiębiorstwu do obsługi m.in. kanału e-commerce.
Medicus jest działającą od 12 lat na polskim rynku hurtownią sprzętu medycznego, zatrudniającą 20 pracowników. Obecnie firma rozwija nowy kierunek działalności, tj. dystrybucję produktów kosmetycznych. W związku z bardzo dobrą współpracą z SEGRO, przedsiębiorstwo zdecydowało się na przedłużenie umowy najmu powierzchni liczącej ponad 1600 m2.
– Przedłużenie umowy z firmą Medicus jest dla nas bardzo ważne, ponieważ pokazuje zaufanie, którym obdarzają nas nasi klienci. Stale dążymy do poprawy naszych standardów, oferując nowoczesne powierzchnie magazynowe oraz obsługę parków logistycznych na najwyższym poziomie – komentuje Joanna Janiszewska, Dyrektor Regionalny SEGRO.
SEGRO Industrial Park Tychy 2 to park wielkości ponad 41 000 m2. Jest oddalony zaledwie 6 km od centrum miasta, a jego lokalizacja w odległości ok. 2 km od prowadzącej do Katowic drogi krajowej S1 umożliwia szybki dojazd do aglomeracji śląskiej. Dzięki przebiegającej niedaleko autostradzie A4 posiada doskonałe połączenie z resztą Polski, a także z Niemcami i Ukrainą.
O SEGRO:
SEGRO, spółka o statusie firmy Real Estate Investment Trust (”REIT”), notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych w indeksie FTSE 100, jest wiodącym właścicielem, zarządcą i deweloperem nowoczesnych powierzchni magazynowych oraz produkcyjnych z portfolio wynoszącym 8,1 mln m2 powierzchni o wartości 13,3 mld funtów. Nieruchomości firmy są strategicznie rozmieszczone w lokalizacjach na terenie Wielkiej Brytanii – w pobliżu Londynu oraz w południowo-zachodniej i środkowej Anglii, a także na terenie Europy kontynentalnej we Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii, Holandii oraz w Czechach.
Od 100 lat SEGRO tworzy przestrzeń, która daje wyjątkowe możliwości. Firma buduje zarówno nowoczesne magazyny typu „big box”, użytkowane głównie przez regionalne, krajowe i międzynarodowe centra dystrybucyjne, jak i magazyny miejskie, zlokalizowane w pobliżu głównych aglomeracji i centrów biznesowych. SEGRO dostarcza obiekty najwyższej jakości, w których klienci mogą efektywnie rozwijać swój biznes.
Swoją działalność w Europie Centralnej spółka rozpoczęła pod koniec 2005 roku. Obecnie deweloper prowadzi inwestycje w takich strategicznych lokalizacjach jak: Gliwice, Łódź, Poznań, Praga, Stryków, Tychy, Warszawa i Wrocław.

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce

Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!

Modernizacje w branży wod-kan
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.