Komunikaty PR

Mercusys Halo S12 – przystępny cenowo system WiFi Mesh

2020-05-12  |  08:30
Biuro prasowe
Do pobrania inf.pras. ( 0.23 MB )

Marka Mercusys poszerza swoje portfolio urządzeń sieciowych o atrakcyjnie wyceniony system mesh Halo S12. Urządzenia świetnie sprawdzą się w dużych mieszkaniach czy  domach jednorodzinnych, gdzie często występują problemy z zanikającym sygnałem sieci bezprzewodowej.

Wystarczy zestaw dwóch jednostek Halo S12, aby pokryć zasięgiem sieci WiFi lokal o powierzchni do 260m2, a w razie potrzeby system można w prosty sposób rozbudować o kolejne urządzenia z serii Mercusys Halo. Co ważne, Halo S12 pozwala na stworzenie jednolitej sieci WiFi z tą samą nazwą sieci i hasłem, a zaawansowana technologia Mercusys Mesh zapewnia stały dostęp do szybkich i stabilnych połączeń WiFi także podczas przemieszczania się po domu. Wszystkie urządzenia klienckie (telefony, laptopy, tablety) automatycznie przełączają się między jednostkami systemu, aby zawsze korzystać z Halo oferującego najlepszy sygnał i parametry połączenia. Użytkownicy nie muszą więc martwić się o utratę zasięgu czy buforowanie danych.

Dzięki zastosowaniu technologii 802.11ac Mercusys Halo S12 zapewnia wydajność pozwalającą bez problemu jednocześnie cieszyć się streamingiem wideo w rozdzielczości 4K, grać online czy korzystać z wideo komunikatorów. Nowy Mesh  pozwala na uzyskanie prędkości do 867Mb/s w paśmie 5Ghz i do 300Mb/s w paśmie 2,4 GHz. Ponadto, system Halo S12  wspiera technologię MU-MIMO, która zapewnia równoczesne przesyłanie danych do wielu urządzeń, co pozwala na znaczne zwiększenie wydajności sieci. Z kolei zasięg i stabilność połączeń WiFi wspiera technologia Beamforming. Do podłączenia urządzeń niewyposażonych w bezprzewodową kartę sieciową służą, wbudowane w każdą jednostkę Halo S12, dwa porty Ethernet.

Aby skonfigurować urządzenia, wystarczy kilka minut. Dzięki intuicyjnemu panelowi instalacja i zarządzanie systemem Halo S12 nie sprawią żadnych problemów nawet mało zaawansowanym użytkownikom.

Mesh Mercusys Halo S12 został wyposażony w funkcję ochrony rodzicielskiej, która pozwala na monitorowanie czasu spędzonego w sieci przez dzieci oraz kontrolowanie przeglądanych przez nie treści.

Ogromnym atutem Halo S12 jest jego cena. Opakowanie zawierające dwie jednostki Halo to koszt niespełna 180 zł.

Więcej informacji na temat systemu Halo S12 dostępnych jest na stronie. Wszystkie urządzenia marki Mercusys objęte są dwuletnią gwarancją.

***

Stworzona przez TP-Link marka Mercusys obecna jest na chińskim rynku od 2001 roku. W ciągu kilkunastu lat stała się drugą co do wielkości marką urządzeń sieciowych w Chinach, plasując się tuż za liderem rynku – TP-Link.

Korzystając z wieloletniego doświadczenia, Mercusys zdecydował się rozpocząć działalność sprzedażową na 45 rynkach zagranicznych, w tym także na rynku polskim. Decyzja ta związana jest z oczekiwaniami klientów, którzy potrzebują dobrej jakości, tanich i niezawodnych urządzeń. Bazując na doświadczeniach TP-Link w zakresie technologii produkcji, kontroli jakości oraz dystrybucji urządzeń sieciowych, marka Mercusys wprowadza urządzenia, które są doskonałym przykładem optymalizacji jakości i ceny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.