Mercusys MW300UH – bezprzewodowa karta sieciowa USB dużego zasięgu
Marka Mercusys poszerza swoje portfolio kart sieciowych w standardzie 802.11n.
Mercusys MW300UH to bezprzewodowa karta sieciowa WiFi dużego zasięgu oferująca prędkość do 300 Mb/s. Dedykowana jest osobom, które mają problem z zasięgiem WiFi, podczas pracy na komputerze czy laptopie. Dzięki temu, że kartę podłączamy kablem, a nie bezpośrednio do urządzenia, można ją korzystanie umiejscowić, by efektywnie odbierała sygnał z routera. Do tego celu służy załączona do kompletu podstawka.
Kartę sieciową Mercusys MW300UH wyposażono w dwie anteny o wysokim zysku (5 dBi), zapewniającą stabilność transmisji nawet na dużych odległościach.
Urządzenie obsługuje technologię 2x2 MIMO, która zapewnia łatwy dostęp do szybkich połączeń bezprzewodowych.
Intuicyjny interfejs (udostępniony również na płycie CD) sprawia, że instalacja karty Mercusys MW300UH jest bardzo prosta i trwa zaledwie kilka minut.
Karta jest kompatybilna z systemami Windows 10/8.1/8/7/XP. Za bezpieczeństwo transmisji odpowiada szyfrowanie WPA2.
Urządzenie jest objęte dwuletnią gwarancją, zaś jego cena to ok. 40zł.
Więcej informacji na temat karty sieciowej na stronie: MW300UH.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.