Mercusys MW300UH – bezprzewodowa karta sieciowa USB dużego zasięgu
Marka Mercusys poszerza swoje portfolio kart sieciowych w standardzie 802.11n.
Mercusys MW300UH to bezprzewodowa karta sieciowa WiFi dużego zasięgu oferująca prędkość do 300 Mb/s. Dedykowana jest osobom, które mają problem z zasięgiem WiFi, podczas pracy na komputerze czy laptopie. Dzięki temu, że kartę podłączamy kablem, a nie bezpośrednio do urządzenia, można ją korzystanie umiejscowić, by efektywnie odbierała sygnał z routera. Do tego celu służy załączona do kompletu podstawka.
Kartę sieciową Mercusys MW300UH wyposażono w dwie anteny o wysokim zysku (5 dBi), zapewniającą stabilność transmisji nawet na dużych odległościach.
Urządzenie obsługuje technologię 2x2 MIMO, która zapewnia łatwy dostęp do szybkich połączeń bezprzewodowych.
Intuicyjny interfejs (udostępniony również na płycie CD) sprawia, że instalacja karty Mercusys MW300UH jest bardzo prosta i trwa zaledwie kilka minut.
Karta jest kompatybilna z systemami Windows 10/8.1/8/7/XP. Za bezpieczeństwo transmisji odpowiada szyfrowanie WPA2.
Urządzenie jest objęte dwuletnią gwarancją, zaś jego cena to ok. 40zł.
Więcej informacji na temat karty sieciowej na stronie: MW300UH.
InsERT ustanawia absolutny rekord – milion sprzedanych licencji systemów dla MŚP
Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B
tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Transport
Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku
Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.