Michał Zawada dołącza do agencji Publicon. Rozbudowuje dział sportowy
Twórca podcastów sportowych i doświadczony specjalista, który swoje doświadczenie w zakresie media relations zdobywał z najlepszymi polskimi sportowcami, rozpoczął współpracę z wrocławską agencją. Ma współtworzyć dział marketingu sportowego, nad którym firma pracuje od początku tego roku.
Michał Zawada objął w Publiconie stanowisko Senior PR Partnera. Oprócz dużego doświadczenia w zakresie prowadzenia podcastów sportowych, specjalizuje się w zakresie PR & media management. Współtworzył media społecznościowe Nike Football Poland oraz współpracował z wieloma czołowymi polskimi sportowcami. Aktualnie pracuje z ramienia Publiconu z najlepszym polskim tenisistą, Hubertem Hurkaczem. W agencji będzie odpowiedzialny za media relations i personal branding sportowców.
– Rozwijamy kompetencje sportowe i budujemy przestrzeń dla współpracy marek, biznesu i sportu. Widzimy, że ta kategoria rośnie w siłę – zwłaszcza po pandemii, która znacząco wpłynęła na wzrost zainteresowania i świadomości Polaków odnośnie do zdrowia i aktywności fizycznej, a sport stał się ważnym elementem stylu życia. Znając potencjał tego rynku, postanowiliśmy jeszcze mocniej postawić na tę branżę, tworząc w Publiconie dział marketingu sportowego. W naszym portfolio są młodzi, doświadczeni sportowcy, jak Hubert Hurkacz, przedstawiciele ORLEN Team czy Bartłomiej Przedwojewski – tłumaczy Michał Zawada, Senior PR Partner w agencji Publicon.
Platforma dla entuzjastów sportu
To jednak nie jedyne działanie ze sportowego portfolio Publiconu. Firma pracuje obecnie nad platformą TheSport.pl, pokazującą świat sportu z różnych perspektyw. Założyciele wskazują, że ich celem nie jest „ściganie się” na newsy – ale tworzenie jakościowych treści i pokazywanie szerszego kontekstu, aby udowodnić, że sport to nie tylko rywalizacja i wyniki. W jednym miejscu zgromadzone będą teksty ekspertów, dziennikarzy sportowych, samych sportowców i pasjonatów.
Na czele redakcji portalu TheSport.pl stanie Damian Filipowski. Z mediami sportowymi jest związany od 2003 roku. Zna tajniki pracy dziennikarza, fotoreportera, wydawcy i PR-owca. Współpracował m.in. z Marcinem Gortatem czy Sebastianem Milą.
Launch serwisu planowany jest na koniec września.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.