Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania jest oparta na serii angażujących filmów oraz innowacyjnej platformie internetowej, a jej celem jest zwiększenie świadomości związku symptomów mentalnych – nerwowości, stresu, czy zdenerwowania – z niedoborem magnezu w organizmie.
„Miej na to Magne B6 Forte” to efekt współpracy Sanofi i agencji reklamowej FCB Health Spark, afiliowanej agencji IPG Health, która za pomocą serii filmów emitowanych w wybranych kanałach social media i digital pokazuje polskim rodzinom jak niedobór magnezu może wpływać na ich zdrowie psychiczne. Kampania przedstawia codzienne wyzwania przez pryzmat rapującej rodziny Magnezińskich, którzy dzięki odpowiedniemu poziomowi magnezu radzą sobie z nerwowością, zmęczeniem i wahaniami nastrojów. W innowacyjny sposób łączy ona elementy rozrywki z edukacją zdrowotną.
W ramach kampanii powstała również platforma internetowa, na której znalazły się testy: MAGNE-Test i STRES-Skaner. Pierwszy z nich jest algorytmem, który pomaga w ocenie ryzyka niedoboru magnezu, natomiast drugi, wykorzystujący AI, skanuje twarz i określa poziom stresu. Po wykonaniu MAGNE Testu, użytkownik otrzymuje e-book edukacyjny.
Tworząc kampanię „Miej na to Magne B6 Forte”, zależało nam przede wszystkim na zwiększeniu świadomości, że symptomy mentalne, takie jak nerwowość, stres i zdenerwowanie, mogą wynikać z niedoboru magnezu w organizmie. Chcieliśmy też zwrócić uwagę konsumentów, że problem ten może dotyczyć każdego z nas i pokazać, jak istotny wpływ ma właściwy poziom magnezu na zdrowie psychiczne. Agencja FCB Health Spark opracowując strategię trafnie uchwyciła sedno problemu, że rodzice pragną lepiej kontrolować swoje emocje, ale często nie radzą sobie z nimi. Są nieświadomi, że przyczyną tego może być właśnie niedobór magnezu. – powiedziała Aleksandra Rybarska, CEE Magne Lead, Sanofi Consumer Healthcare.
Agencja FCB Health Spark odpowiadała za opracowanie strategii, kreację oraz przygotowanie materiałów do adaptacji kampanii na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Za kampanię „Miej na to Magne B6 Forte” po stronie Klienta odpowiedzialni są: Aleksandra Rybarska, CEE Magne Lead, Consumer Healthcare oraz Anna Demko, Brand Manager - Magne B6, Consumer Healthcare Poland. Po stronie Agencji pracowali – zespół kreatywny w osobach: Adam Radziun (Creative Director), Dominik Przerwa (Senior Art Director), Marcin Nowakowski (Senior Copywriter), zespół client service: Anna Konopka (Account Director), Paulina Grochowska (Account Manager), strategia: Anna Midor (Senior Strategic Planner), produkcja: Piotr Zajlich (Creative Producer).
Strona Magne B6 – https://www.magneb6.com/pl-pl
Spot „Miej na to Magne B6” – https://www.youtube.com/@magneb6236/video

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.