Komunikaty PR

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

2024-07-08  |  11:00
Biuro prasowe

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania jest oparta na serii angażujących filmów oraz innowacyjnej platformie internetowej, a jej celem jest zwiększenie świadomości związku symptomów mentalnych – nerwowości, stresu, czy zdenerwowania – z niedoborem magnezu w organizmie.

„Miej na to Magne B6 Forte” to efekt współpracy Sanofi i agencji reklamowej FCB Health Spark, afiliowanej agencji IPG Health, która za pomocą serii filmów emitowanych w wybranych kanałach social media i digital pokazuje polskim rodzinom jak niedobór magnezu może wpływać na ich zdrowie psychiczne. Kampania przedstawia codzienne wyzwania przez pryzmat rapującej rodziny Magnezińskich, którzy dzięki odpowiedniemu poziomowi magnezu radzą sobie z nerwowością, zmęczeniem i wahaniami nastrojów. W innowacyjny sposób łączy ona elementy rozrywki z edukacją zdrowotną.

W ramach kampanii powstała również platforma internetowa, na której znalazły się testy: MAGNE-Test i STRES-Skaner. Pierwszy z nich jest algorytmem, który pomaga w ocenie ryzyka niedoboru magnezu, natomiast drugi, wykorzystujący AI, skanuje twarz i określa poziom stresu. Po wykonaniu MAGNE Testu, użytkownik otrzymuje e-book edukacyjny.

Tworząc kampanię „Miej na to Magne B6 Forte”, zależało nam przede wszystkim na zwiększeniu świadomości, że symptomy mentalne, takie jak nerwowość, stres i zdenerwowanie, mogą wynikać z niedoboru magnezu w organizmie. Chcieliśmy też zwrócić uwagę konsumentów, że problem ten może dotyczyć każdego z nas i pokazać, jak istotny wpływ ma właściwy poziom magnezu na zdrowie psychiczne. Agencja FCB Health Spark opracowując strategię trafnie uchwyciła sedno problemu, że rodzice pragną lepiej kontrolować swoje emocje, ale często nie radzą sobie z nimi. Są nieświadomi, że przyczyną tego może być właśnie niedobór magnezu. – powiedziała Aleksandra Rybarska, CEE Magne Lead, Sanofi Consumer Healthcare.

Agencja FCB Health Spark odpowiadała za opracowanie strategii, kreację oraz przygotowanie materiałów do adaptacji kampanii na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Za kampanię „Miej na to Magne B6 Forte” po stronie Klienta odpowiedzialni są: Aleksandra Rybarska, CEE Magne Lead, Consumer Healthcare oraz Anna Demko, Brand Manager - Magne B6, Consumer Healthcare Poland. Po stronie Agencji pracowali – zespół kreatywny w osobach: Adam Radziun (Creative Director), Dominik Przerwa (Senior Art Director), Marcin Nowakowski (Senior Copywriter), zespół client service: Anna Konopka (Account Director), Paulina Grochowska (Account Manager), strategia: Anna Midor (Senior Strategic Planner), produkcja: Piotr Zajlich (Creative Producer).

Strona Magne B6 – https://www.magneb6.com/pl-pl

Spot „Miej na to Magne B6” – https://www.youtube.com/@magneb6236/video

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),
Media i PR Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.