Komunikaty PR

Mieszkania w promocji z 5 bonusami do wyboru od Grupy Murapol

2021-01-18  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Inf. pras. ( 0.3 MB )

Deweloper mieszkaniowy działający w 17 polskich miastach rozpoczyna noworoczną promocję, obejmującą 5 bonusów do wyboru przy zakupie mieszkania z jego oferty. Można zyskać: zwrot 12 rat kredytu hipotecznego, rabat na wykończenie lub wyposażenie wnętrz, obniżkę ceny mieszkania przy transakcji gotówkowej, gwarancję wsparcia na wypadek nieznalezienia najemcy lub parking w cenie. Promocją objęte są wszystkie lokale mieszkalne w każdej spośród 22 inwestycji mieszkaniowych Grupy Murapol.

Zakup któregokolwiek mieszkania z oferty Murapolu pozwala skorzystać z promocji „5+ Mega bonusy na nowe mieszkania”, w ramach której klient wybiera jeden spośród 5 zaproponowanych przez dewelopera dodatków. Pula obejmuje atrakcyjne rabaty, premie oraz inne korzyści, które docenią zarówno klienci szukający lokalu na potrzeby własne, jak i w celach inwestycyjnych, niezależnie od tego czy planują zakup za gotówkę czy na kredyt. W ramach akcji można otrzymać bonusy: „Rok bez raz”, „Rabat na wykończenie”, „Rabat za gotówkę”, „Pewny najemca” oraz „Parking w cenie”. Aby móc skorzystać z promocji, wystarczy wypełnić formularz aplikacyjny dostępny na stronach dedykowanych kampanii, zarezerwować wybrane mieszkanie z oferty i spełnić określone w regulaminie promocji warunki. Wcześniej warto umówić się na wideo-rozmowę z doradcą klienta, który pomoże w doborze lokalu i odpowie na wszystkie pytania dotyczące samego mieszkania, jak i poszczególnych bonusów.

ROK BEZ RAT

Pierwszy z bonusów to propozycja skierowana stricte do osób zamierzających skorzystać z finansowania bankowego przy zakupie mieszkania. Zakłada on wypłatę przez dewelopera premii pieniężnej pokrywającej raty kredytu nabywcy przez pierwszy rok jego spłacania. Maksymalna wysokość comiesięcznego wsparcia uzależniona jest od ceny mieszkania, a jej łączna kwota może sięgnąć nawet 22 tys. zł brutto (zostanie pomniejszona o 10% podatku odprowadzonego przez Organizatora promocji zgodnie z obowiązującymi przepisami) i może być spożytkowana na dowolny, wybrany przez klienta cel. Bonus uruchamiany jest tuż po spłacie pierwszej raty kredytu hipotecznego.

RABAT NA WYKOŃCZENIE

Rabat oferowany w postaci premii na wykończenie lub wyposażenie mieszkania pozwala klientowi obniżyć koszty aranżacji wnętrz lub wykonania jej w wyższym standardzie. Bonus, którego wysokość stanowi równowartość 6% ceny mieszkania, zostanie pomniejszony o 10% podatku pobranego i odprowadzonego przez Organizatora promocji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Deweloper przyznaje go po dokonaniu odbioru lokalu przez klienta.

RABAT ZA GOTÓWKĘ

Ten bonus to gratyfikacja dla klientów gotowych wpłacić nie mniej niż 90% ceny mieszkania w okresie do dwóch tygodni po podpisaniu umowy deweloperskiej. Pozwala obniżyć cenę katalogową mieszkania nawet o 7%.

PEWNY NAJEMCA

Czwarta z propozycji skierowana jest do klientów inwestycyjnych, chcących zapewnić sobie pewny przychód z wynajmu mieszkania po jego wykończeniu i odpowiednim wyposażeniu. Bonus to zobowiązanie dewelopera, że w przypadku gdy – mimo aktywnego oferowania lokalu na wynajem – właściciel nie znajdzie najemcy przez co najmniej trzy pierwsze miesiące od jego wykończenia, otrzyma wsparcie w postaci kwoty zabezpieczającej. Będzie ona wypłacana nawet przez 9 miesięcy i łącznie może wynieść nawet 7% wartości mieszkania. W tym czasie deweloper dodatkowo wesprze klienta w poszukiwaniu najemcy.

PARKING W CENIE

Klient otrzyma na wyłączność wskazane, niezarezerwowane wcześniej miejsce postojowe na terenie inwestycji. Osoby decydujące się na zakup mieszkania o powierzchni minimum 50 mkw. będą mogły wybrać spośród stanowisk zlokalizowanych nie tylko na zewnątrz, ale i w podziemnej hali garażowej, o ile jej budowa przewidziana jest w projekcie. Klient, który skorzysta z tego bonusu, zobowiązany jest do wpłacenia deweloperowi równowartości kwoty zryczałtowanego podatku dochodowego w wysokości 10% wartości otrzymanego w ramach promocji miejsca postojowego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.