Mieszkania w promocji z 5 bonusami do wyboru od Grupy Murapol

Deweloper mieszkaniowy działający w 17 polskich miastach rozpoczyna noworoczną promocję, obejmującą 5 bonusów do wyboru przy zakupie mieszkania z jego oferty. Można zyskać: zwrot 12 rat kredytu hipotecznego, rabat na wykończenie lub wyposażenie wnętrz, obniżkę ceny mieszkania przy transakcji gotówkowej, gwarancję wsparcia na wypadek nieznalezienia najemcy lub parking w cenie. Promocją objęte są wszystkie lokale mieszkalne w każdej spośród 22 inwestycji mieszkaniowych Grupy Murapol.
Zakup któregokolwiek mieszkania z oferty Murapolu pozwala skorzystać z promocji „5+ Mega bonusy na nowe mieszkania”, w ramach której klient wybiera jeden spośród 5 zaproponowanych przez dewelopera dodatków. Pula obejmuje atrakcyjne rabaty, premie oraz inne korzyści, które docenią zarówno klienci szukający lokalu na potrzeby własne, jak i w celach inwestycyjnych, niezależnie od tego czy planują zakup za gotówkę czy na kredyt. W ramach akcji można otrzymać bonusy: „Rok bez raz”, „Rabat na wykończenie”, „Rabat za gotówkę”, „Pewny najemca” oraz „Parking w cenie”. Aby móc skorzystać z promocji, wystarczy wypełnić formularz aplikacyjny dostępny na stronach dedykowanych kampanii, zarezerwować wybrane mieszkanie z oferty i spełnić określone w regulaminie promocji warunki. Wcześniej warto umówić się na wideo-rozmowę z doradcą klienta, który pomoże w doborze lokalu i odpowie na wszystkie pytania dotyczące samego mieszkania, jak i poszczególnych bonusów.
ROK BEZ RAT
Pierwszy z bonusów to propozycja skierowana stricte do osób zamierzających skorzystać z finansowania bankowego przy zakupie mieszkania. Zakłada on wypłatę przez dewelopera premii pieniężnej pokrywającej raty kredytu nabywcy przez pierwszy rok jego spłacania. Maksymalna wysokość comiesięcznego wsparcia uzależniona jest od ceny mieszkania, a jej łączna kwota może sięgnąć nawet 22 tys. zł brutto (zostanie pomniejszona o 10% podatku odprowadzonego przez Organizatora promocji zgodnie z obowiązującymi przepisami) i może być spożytkowana na dowolny, wybrany przez klienta cel. Bonus uruchamiany jest tuż po spłacie pierwszej raty kredytu hipotecznego.
RABAT NA WYKOŃCZENIE
Rabat oferowany w postaci premii na wykończenie lub wyposażenie mieszkania pozwala klientowi obniżyć koszty aranżacji wnętrz lub wykonania jej w wyższym standardzie. Bonus, którego wysokość stanowi równowartość 6% ceny mieszkania, zostanie pomniejszony o 10% podatku pobranego i odprowadzonego przez Organizatora promocji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Deweloper przyznaje go po dokonaniu odbioru lokalu przez klienta.
RABAT ZA GOTÓWKĘ
Ten bonus to gratyfikacja dla klientów gotowych wpłacić nie mniej niż 90% ceny mieszkania w okresie do dwóch tygodni po podpisaniu umowy deweloperskiej. Pozwala obniżyć cenę katalogową mieszkania nawet o 7%.
PEWNY NAJEMCA
Czwarta z propozycji skierowana jest do klientów inwestycyjnych, chcących zapewnić sobie pewny przychód z wynajmu mieszkania po jego wykończeniu i odpowiednim wyposażeniu. Bonus to zobowiązanie dewelopera, że w przypadku gdy – mimo aktywnego oferowania lokalu na wynajem – właściciel nie znajdzie najemcy przez co najmniej trzy pierwsze miesiące od jego wykończenia, otrzyma wsparcie w postaci kwoty zabezpieczającej. Będzie ona wypłacana nawet przez 9 miesięcy i łącznie może wynieść nawet 7% wartości mieszkania. W tym czasie deweloper dodatkowo wesprze klienta w poszukiwaniu najemcy.
PARKING W CENIE
Klient otrzyma na wyłączność wskazane, niezarezerwowane wcześniej miejsce postojowe na terenie inwestycji. Osoby decydujące się na zakup mieszkania o powierzchni minimum 50 mkw. będą mogły wybrać spośród stanowisk zlokalizowanych nie tylko na zewnątrz, ale i w podziemnej hali garażowej, o ile jej budowa przewidziana jest w projekcie. Klient, który skorzysta z tego bonusu, zobowiązany jest do wpłacenia deweloperowi równowartości kwoty zryczałtowanego podatku dochodowego w wysokości 10% wartości otrzymanego w ramach promocji miejsca postojowego.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.