Komunikaty PR

Mikołajkowa „Paczka z uśmiechem” od Żabki dla pacjentów poznańskich szpitali

2024-12-06  |  15:35
Biuro prasowe

600 prezentów mikołajkowych trafiło w ręce pacjentów poznańskich szpitali dziecięcych. „Paczka z uśmiechem” to coroczna wspólna inicjatywa Grupy Żabka, Międzynarodowego Stowarzyszenia Policji IPA oraz policjantów z Referatu Interwencyjnego Wydziału Sztab Policji KMP w Poznaniu.  Upominki zostały najpierw własnoręcznie przygotowane przez pracowników firmy, jak i poznańskich funkcjonariuszy, by następnie 6 grudnia Mikołaj w asyście niecodziennych elfów wręczył je pacjentom Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka przy ul. Wrzoska oraz Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego przy ul. Szpitalnej w Poznaniu.

To dla nas wyjątkowa akcja. Wywołujemy uśmiech na twarzach najmłodszych, którzy ten szczególny czas spędzają w szpitalnych łóżkach. Takie drobne gesty pomagają im zapomnieć o trudach codzienności. Już po raz czwarty w akcję zaangażowało się kilkudziesięciu naszych pracowników, którzy w ramach wolontariatu pracowniczego przygotowywali z najwyższą starannością 600 paczek  mówi Katarzyna Przewęzikowska, menedżerka ds. relacji zewnętrznych i CSR. – Jako organizacja nie tylko zachęcamy pracowników do niesienia pomocy, ale przede wszystkim dajemy im do tego przestrzeń. Cieszymy się, że nasza Centrala w Poznaniu kolejny rok z rzędu zamieniła się w prawdziwą „Wioskę Mikołaja” – dodaje.

„Paczka z uśmiechem” to inicjatywa skierowana oczywiście głównie do małych pacjentów poznańskich szpitali, ale także przynosząca dużo radości ich opiekunom oraz personelowi medycznemu. Co tu dużo mówić, dzień staje się piękniejszy, gdy rozpoczyna go pokaz nieoznakowanych radiowozów, z których wysiadają Mikołaj i ekipa jego elfów. W role te wcielili się policjanci z Referatu Interwencyjnego Wydziału Sztab Policji KMP w Poznaniu. Następnie przebrany za Mikołaja policjant, w asyście umundurowanych funkcjonariuszy, odwiedził szpitalne oddziały, aby obdarować dzieci przygotowanymi specjalnie z tej okazji upominkami. Uśmiechom i zabawie nie było końca.

Ten dzień dla nas, policjantów z Poznania, już na stałe wpisał się w coroczny grudniowy kalendarz. To wyjątkowy czas, pełen emocji i wzruszeń. Na parę chwil odkładamy swoje codzienne obowiązki, by wywołać uśmiech na twarzach dzieci z poznańskich szpitali. To dla nas największa nagroda. Robimy to niezmiennie od kilku lat, a w takiej formie działamy już czwarty raz. To w zasadzie już tradycja. Wiemy, że maluchy czekają na nasz przyjazd, prezenty, rozmowy i zdjęcia z policyjnym Mikołajem. Nie mogliśmy ich zawieść i w tym roku. Choć wiemy, że nie wszystkie dzieci będą mogły wrócić do domów na święta, to zostawiliśmy u nich mnóstwo dobrej energii i życzeń szybkiego powrotu do zdrowia. Wierzymy, że ich marzenia się spełnią! Cieszymy się, że możemy sprawić im radość kolejny rok z rzędu! – podkreśla mł.asp. Łukasz Paterski, oficer prasowy KMP w Poznaniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.