Mikołajkowa „Paczka z uśmiechem” od Żabki dla pacjentów poznańskich szpitali
600 prezentów mikołajkowych trafiło w ręce pacjentów poznańskich szpitali dziecięcych. „Paczka z uśmiechem” to coroczna wspólna inicjatywa Grupy Żabka, Międzynarodowego Stowarzyszenia Policji IPA oraz policjantów z Referatu Interwencyjnego Wydziału Sztab Policji KMP w Poznaniu. Upominki zostały najpierw własnoręcznie przygotowane przez pracowników firmy, jak i poznańskich funkcjonariuszy, by następnie 6 grudnia Mikołaj w asyście niecodziennych elfów wręczył je pacjentom Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka przy ul. Wrzoska oraz Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego przy ul. Szpitalnej w Poznaniu.
– To dla nas wyjątkowa akcja. Wywołujemy uśmiech na twarzach najmłodszych, którzy ten szczególny czas spędzają w szpitalnych łóżkach. Takie drobne gesty pomagają im zapomnieć o trudach codzienności. Już po raz czwarty w akcję zaangażowało się kilkudziesięciu naszych pracowników, którzy w ramach wolontariatu pracowniczego przygotowywali z najwyższą starannością 600 paczek – mówi Katarzyna Przewęzikowska, menedżerka ds. relacji zewnętrznych i CSR. – Jako organizacja nie tylko zachęcamy pracowników do niesienia pomocy, ale przede wszystkim dajemy im do tego przestrzeń. Cieszymy się, że nasza Centrala w Poznaniu kolejny rok z rzędu zamieniła się w prawdziwą „Wioskę Mikołaja” – dodaje.
„Paczka z uśmiechem” to inicjatywa skierowana oczywiście głównie do małych pacjentów poznańskich szpitali, ale także przynosząca dużo radości ich opiekunom oraz personelowi medycznemu. Co tu dużo mówić, dzień staje się piękniejszy, gdy rozpoczyna go pokaz nieoznakowanych radiowozów, z których wysiadają Mikołaj i ekipa jego elfów. W role te wcielili się policjanci z Referatu Interwencyjnego Wydziału Sztab Policji KMP w Poznaniu. Następnie przebrany za Mikołaja policjant, w asyście umundurowanych funkcjonariuszy, odwiedził szpitalne oddziały, aby obdarować dzieci przygotowanymi specjalnie z tej okazji upominkami. Uśmiechom i zabawie nie było końca.
– Ten dzień dla nas, policjantów z Poznania, już na stałe wpisał się w coroczny grudniowy kalendarz. To wyjątkowy czas, pełen emocji i wzruszeń. Na parę chwil odkładamy swoje codzienne obowiązki, by wywołać uśmiech na twarzach dzieci z poznańskich szpitali. To dla nas największa nagroda. Robimy to niezmiennie od kilku lat, a w takiej formie działamy już czwarty raz. To w zasadzie już tradycja. Wiemy, że maluchy czekają na nasz przyjazd, prezenty, rozmowy i zdjęcia z policyjnym Mikołajem. Nie mogliśmy ich zawieść i w tym roku. Choć wiemy, że nie wszystkie dzieci będą mogły wrócić do domów na święta, to zostawiliśmy u nich mnóstwo dobrej energii i życzeń szybkiego powrotu do zdrowia. Wierzymy, że ich marzenia się spełnią! Cieszymy się, że możemy sprawić im radość kolejny rok z rzędu! – podkreśla mł.asp. Łukasz Paterski, oficer prasowy KMP w Poznaniu.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.