Mikomax Smart Office – nowy „Przyjaciel UNICEF”
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Producent wyposażenia biur Mikomax Smart Office został nowym „Przyjacielem UNICEF”. Wspólnie z największą organizacją humanitarną działającą na rzecz dzieci, będzie nieść pomoc najbardziej potrzebującym dziewczętom i chłopcom z najuboższych krajów świata.
Firma Mikomax Smart Office kontynuuje wsparcie działań UNICEF na rzecz najbardziej potrzebujących dzieci. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowaniu firmy w program UNICEF Polska „Prezenty bez Pudła”, organizacja dostarczyła najmłodszym aż 30 000 dawek ratujących życie szczepionek. Teraz Mikomax Smart Office, jako partner organizacji, dołącza do programu wsparcia „Przyjaciel UNICEF”.
Jest nam niezmiernie miło powitać firmę Mikomax Smart Office w gronie „Przyjaciół UNICEF”. To dzięki społecznie zaangażowanym firmom możemy nieść pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom jeszcze skuteczniej. Razem będziemy zmieniać życie dzieci na lepsze, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
Możliwość współtworzenia tak szlachetnej inicjatywy, jaką jest właśnie grono „Przyjaciół UNICEF”, napawa nas dumą. Cieszymy się, że możemy wspomóc UNICEF Polska i zapewnić realne wsparcie dla najbardziej potrzebujących dzieci. Głęboko wierzymy w słuszność akcji pomocowych o zasięgu globalnym, opartych na współpracy, powiedział Janusz Mikołajczyk, Prezes Zarządu Mikomax Smart Office.
To dzięki zaangażowaniu Darczyńców indywidualnych i biznesowych UNICEF może realizować swoją misję, dając dzieciom szansę na lepszą przyszłość. Firma Mikomax Smart Office przekazała wsparcie finansowe na rzecz pomocy dzieciom na świecie, aby najmłodsi mieli dostęp do żywności, wody pitnej czy edukacji. Obecnie UNICEF szacuje, że ponad 190 mln dzieci w 149 krajach potrzebuje pomocy. Wsparcie firm takich jak Mikomax Smart Office, pozwala zdążyć z pomocą tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna.
Biznes ma w sobie moc inicjowania pozytywnych zmian w społeczeństwie. Coraz więcej polskich firm działa wspólnie z UNICEF Polska na rzecz najmłodszych w krajach najbardziej potrzebujących wsparcia. Działając razem, zapewniamy dzieciom możliwość rozwinięcia ich potencjału. Mimo wielu wyzwań to właśnie zaangażowanie Darczyńców napawa optymizmem.
„Przyjaciel UNICEF” jest programem skierowanym do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest to szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, niosącą dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na temat programu na stronie https://unicef.pl/chce-pomoc/nasze-programy/przyjaciel-unicef
O Mikomax Smart Office
Mikomax Smart Office to polski producent wyposażenia biur, współpracujący z klientami z całego świata. Firma projektuje przestrzeń pracy, a jej flagowymi produktami są rozwiązania z linii Hush, czyli niezależne kabiny akustyczne do rozmów telefonicznych, pracy w skupieniu i spotkań. W swoim portfolio firma posiada także wiele innych nowatorskich projektów, takich jak biurko Stand Up nagrodzone Red Dot Award oraz klasyczne rozwiązania biurowe.
https://mikomaxsmartoffice.com/pl/
O UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej – UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.