Mikomax Smart Office – nowy „Przyjaciel UNICEF”
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Producent wyposażenia biur Mikomax Smart Office został nowym „Przyjacielem UNICEF”. Wspólnie z największą organizacją humanitarną działającą na rzecz dzieci, będzie nieść pomoc najbardziej potrzebującym dziewczętom i chłopcom z najuboższych krajów świata.
Firma Mikomax Smart Office kontynuuje wsparcie działań UNICEF na rzecz najbardziej potrzebujących dzieci. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowaniu firmy w program UNICEF Polska „Prezenty bez Pudła”, organizacja dostarczyła najmłodszym aż 30 000 dawek ratujących życie szczepionek. Teraz Mikomax Smart Office, jako partner organizacji, dołącza do programu wsparcia „Przyjaciel UNICEF”.
Jest nam niezmiernie miło powitać firmę Mikomax Smart Office w gronie „Przyjaciół UNICEF”. To dzięki społecznie zaangażowanym firmom możemy nieść pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom jeszcze skuteczniej. Razem będziemy zmieniać życie dzieci na lepsze, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
Możliwość współtworzenia tak szlachetnej inicjatywy, jaką jest właśnie grono „Przyjaciół UNICEF”, napawa nas dumą. Cieszymy się, że możemy wspomóc UNICEF Polska i zapewnić realne wsparcie dla najbardziej potrzebujących dzieci. Głęboko wierzymy w słuszność akcji pomocowych o zasięgu globalnym, opartych na współpracy, powiedział Janusz Mikołajczyk, Prezes Zarządu Mikomax Smart Office.
To dzięki zaangażowaniu Darczyńców indywidualnych i biznesowych UNICEF może realizować swoją misję, dając dzieciom szansę na lepszą przyszłość. Firma Mikomax Smart Office przekazała wsparcie finansowe na rzecz pomocy dzieciom na świecie, aby najmłodsi mieli dostęp do żywności, wody pitnej czy edukacji. Obecnie UNICEF szacuje, że ponad 190 mln dzieci w 149 krajach potrzebuje pomocy. Wsparcie firm takich jak Mikomax Smart Office, pozwala zdążyć z pomocą tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna.
Biznes ma w sobie moc inicjowania pozytywnych zmian w społeczeństwie. Coraz więcej polskich firm działa wspólnie z UNICEF Polska na rzecz najmłodszych w krajach najbardziej potrzebujących wsparcia. Działając razem, zapewniamy dzieciom możliwość rozwinięcia ich potencjału. Mimo wielu wyzwań to właśnie zaangażowanie Darczyńców napawa optymizmem.
„Przyjaciel UNICEF” jest programem skierowanym do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest to szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, niosącą dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na temat programu na stronie https://unicef.pl/chce-pomoc/nasze-programy/przyjaciel-unicef
O Mikomax Smart Office
Mikomax Smart Office to polski producent wyposażenia biur, współpracujący z klientami z całego świata. Firma projektuje przestrzeń pracy, a jej flagowymi produktami są rozwiązania z linii Hush, czyli niezależne kabiny akustyczne do rozmów telefonicznych, pracy w skupieniu i spotkań. W swoim portfolio firma posiada także wiele innych nowatorskich projektów, takich jak biurko Stand Up nagrodzone Red Dot Award oraz klasyczne rozwiązania biurowe.
https://mikomaxsmartoffice.com/pl/
O UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej – UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.