Miłość wpływa na nasz system immunologiczny i gojenie się fizycznych ran

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Zbliżające się walentynki to dzień, w którym powinniśmy uświadomić sobie, że miłość zmienia nie tylko samopoczucie, ale również zdrowie. Naukowcy z Tulane University przeprowadzili badanie, które udowodniło, że uczucie zakochania się ma pozytywny wpływ również na naszą odporność. Okazuje się, że miłość jest zdrowym nawykiem, a do ich wprowadzania w życie zachęca w tym roku marka Waterdrop, która wprowadza nową, limitowaną edycję walentynkowej szklanej butelki. Firma posiada też ekologiczne Microdrinki bez cukru i kalorii.
Randki to zdrowie – miłość przeciwdziała wirusom
Miłość aktywuje w mózgu obszary odpowiedzialne za pamięć, emocje, skupienie oraz motywację. Dodatkowo stymuluje ona dobre samopoczucie i redukuje stres, co z kolei sprawia obniżenie ciśnienia krwi. Naukowcy z Tulane University przeprowadzili analizę wpływu zakochania się na układ odpornościowy. Wyniki wykazały, że kobiety, które brały udział w badaniu, miały zwiększoną aktywność genów związanych z obroną antywirusową w porównaniu z początkiem testów. Zmian tych, nie zaobserwowano u osób, które się nie zakochały. Inne zdrowotne korzyści z tego stanu zaprezentowały wyniki badania opublikowanego w magazynie Current Opinion in Psychiatry. Z przeprowadzonej analizy dowiadujemy się, że fizyczne rany u osób zakochanych, goją się szybciej niż u tych, które obecnie nie są. Z kolei naukowcy z Uniwersytetu w Arizonie ustalili, że okazywanie komuś uczuć przynosi jeszcze większe zdrowotne korzyści niż ich otrzymywanie.
Nowa butelka termiczna i zdrowe nawyki z Waterdrop
Miłość wpływa na nas podobnie jak przestrzeganie zdrowych nawyków, a stosowanie 8 kluczowych z nich może przedłużać życie nawet o 24 lata. Należy do nich m.in. niepalenie papierosów, aktywność fizyczna, umiejętne radzenie sobie ze stresem, unikanie alkoholu, dobra dieta, higiena snu oraz prowadzenie aktywnego życia społecznego. Niezwykle istotne jest również nawadnianie się, jednak jak wynika z analizy przeprowadzonej przez Waterdrop, aż 22 proc. naszych rodaków pije jedynie dwie lub mniej szklanek wody na dobę. Pomocne w pielęgnowaniu nawyku picia odpowiedniej ilości płynów może być trzymanie naczynia, z którego pijemy zawsze blisko siebie. Waterdrop wprowadza nową edycję walentynkowej butelki ze szkła borokrzemowego o czerwonym odcieniu i pojemności 600 ml. Dodatkowo dostępny będzie Microdrink Love o smaku granatu, jagody goji i aceroli.
Zrównoważony rozwój
Waterdrop dba o to, aby stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Ambasadorem oraz inwestorem marki jest uznany tenisista Novak Djoković. W ubiegłym roku firma podjęła współpracę z Rosie Huntington Whiteley oraz Conchitą Wurst. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i wprowadza butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.
Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia – wodą.
https://waterdrop.pl/
https://www.facebook.com/waterdroppolska/

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.