Komunikaty PR

Mindshare Polska certyfikowanym partnerem Allegro Ads

2020-06-24  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dworzyńska
PR Calling

Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com

Mindshare otrzymał certyfikat partnera Allegro Ads i tym samym dołączył do prestiżowego programu Allegro Ads Partner. Obecnie obejmuje on 22 agencje, które w imieniu sprzedających profesjonalnie zajmują się kampaniami na platformie.

- Aktywności e-commerce, w tym na platformie Allegro, są nieodzowną częścią naszych planów mediowych - dlatego też wiedza z tego zakresu jest obowiązkowym i podstawowym elementem edukacji naszych planerów. Certyfikacja Allegro Ads jest potwierdzeniem naszych specjalistycznych kompetencji w tym obszarze i wiedzy dotyczącej narzędzi e-commerce - komentuje Mikołaj Kostka, Senior Performance & E-commerce Executive, Mindshare.

Allegro Ads Partner to program dedykowany doświadczonym agencjom, które w imieniu sprzedających realizują kampanie z wykorzystaniem Allegro Ads. Należą do niego firmy, które spełniły wymogi Allegro i zdobyły certyfikat potwierdzający ich wiedzę z zakresu rozwiązań reklamowych w Allegro Ads.

- Dzięki szkoleniom, które przeszliśmy w procesie certyfikacyjnym, możemy oferować swoim klientom najwyższy poziom usług, ułatwiając im poruszanie się w środowisku Allegro. Klienci zyskują fachową obsługę, zarówno w kontekście doboru odpowiedniej strategii marketingowej, jak i szczegółowego planowania stawek oraz wykorzystania powierzchni reklamowych - dodaje Mikołaj Kostka, Senior Performance & E-commerce Executive, Mindshare.

Certyfikowane agencje dysponują specjalistami, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Korzystając z ich usług sprzedający mogą mieć pewność, że działania będą prowadzone sprawnie i efektywnie, czego potwierdzeniem może być m.in. większa sprzedaż oraz wzrost zainteresowania ofertami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Calling
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.