Komunikaty PR

MLEKOVITA ponownie na 1. miejscach w prestiżowych rankingach

2021-12-16  |  10:55
Biuro prasowe

Dynamiczny rozwój MLEKOVITY, lidera mleczarstwa w Europie Środkowo-Wschodniej, znajduje odzwierciedlenie w zdobywanych przez firmę licznych prestiżowych nagrodach. Kolejny rok z rzędu Grupa MLEKOVITA zwyciężyła w Rankingu Najlepszych i Największych Spółdzielni Mleczarskich, przygotowanym przez Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, dodatkowo zdobywając też nagrodę za produkcję galanterii mlecznej. Podobnie jak w poprzednich latach, zajęła również 1. miejsce w Podlaskiej Złotej Setce Przedsiębiorstw, w kategorii firm o największych przychodach.

Grupa MLEKOVITA po raz kolejny została zwycięzcą Rankingu 10 Najlepszych i Największych Spółdzielni Mleczarskich, opracowanego przez Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich na podstawie danych z 15 rankingów szczegółowych. W tej edycji, za 2020 rok, oceniano różne wskaźniki, m.in. ilość skupionego i przerobionego mleka, wartość przychodów ze sprzedaży, dynamikę sprzedaży 2020/2019, wskaźnik eksportu czy wysokość poniesionych nakładów inwestycyjnych w 2020 r. Dodatkowo w 2020 r. Zarząd KZSM wyróżnił spółdzielnie za produkcję galanterii mlecznej – i w tej kategorii MLEKOVITA również zajęła 1. miejsce.

Grupa MLEKOVITA została również zwycięzcą XVIII Podlaskiej Złotej Setki Przedsiębiorstw wśród dużych firm o największych przychodach. To zwycięstwo zapewniła sobie, osiągając w 2020 roku rekordowe ponad 5,6 mld zł przychodu, mimo zawirowań związanych z pandemią Covid-19. Wartość eksportu firmy w 2020 r. wyniosła 1,6 mld zł, a wartość inwestycji – ponad 100 milionów zł. W ostatnim dziesięcioleciu MLEKOVITA zainwestowała w Polsce ponad 1 mld zł. Jesienią 2021 r. firma otworzyła największe i najnowocześniejsze centrum logistyczne w mleczarstwie, aby jeszcze sprawniej dystrybuować asortyment 1555 najwyższej jakości produktów, znanych w Polsce i w 167 krajach świata.

– Dziękuję kapitule Podlaskiej Złotej Setki Przedsiębiorstw za uhonorowanie Grupy Mlekovita. Przyznając dzisiaj tę nagrodę Mlekovicie, przyznajecie ją de facto każdemu z naszych 15 tysięcy dostawców oraz milionom klientów, którzy wybierają nas każdego dnia i obdarzają nas zaufaniem. Zwycięstwo w tym najbardziej prestiżowym w województwie podlaskim rankingu pokazuje siłę obecności Mlekovity na gospodarczej mapie naszego regionu oraz jej nieocenioną rolę w tworzeniu i utrzymaniu rynku pracy. Zawsze staramy się być najlepszym partnerem w biznesie, a potrzeby konsumentów stawiamy na pierwszym miejscu – mówił Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński podczas gali, która odbyła się 15 grudnia br. Jak dodał, mimo trudnej sytuacji na światowych rynkach, MLEKOVITA z pozytywnym nastawieniem patrzy w przyszłość i planuje dalej dynamicznie się rozwijać, zdobywając serca i podniebienia coraz bardziej wymagających klientów.

Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw to najstarszy tego typu ranking, przedstawiający wiodące firmy z regionu, organizowany przez redakcję „Kuriera Porannego”. Nagradza najprężniejsze firmy i ich menedżerów. Wiele z podlaskich przedsiębiorstw odnosi sukcesy nie tylko na rynku lokalnym, ale zdobywa również rynek krajowy i z powodzeniem konkuruje na różnych kontynentach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.