MNK Partners inwestuje poza aglomeracją warszawską
Agencja Face IT
Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/
MNK Partners, francuska, niezależna firma zarządzająca aktywami, specjalizująca się w ogólnoeuropejskich inwestycjach w nieruchomości o wysokim potencjale wartości, ogłasza nabycie w imieniu swojego funduszu Polska FPS by MNK kolejnego obiektu w Polsce. Po raz pierwszy transakcja dotyczy nieruchomości poza aglomeracją warszawską. Do portfela MNK Partners dołączył park handlowy w Dobrym Mieście w województwie warmińsko-mazurskim.
Park handlowy w Dobrym Mieście położony jest przy drodze wojewódzkiej DW 593, w centralnej lokalizacji między ulicami Fabryczną i Zwycięstwa. Łączna powierzchnia użytkowa wynosi 2 200 mkw. Warto zwrócić uwagę na fakt, że jest w 100 proc. wynajęty na długie umowy najmu. Wśród najemców znajdują się znane sieci handlowe, m.in. KIK, Rossman, Pepco, Martes Sport. Na terenie inwestycji dostępny jest również parking na ponad 50 pojazdów.
«Retail parki to obiekty, które stanowią atrakcyjną klasę nieruchomości. Są odporne na zawirowania rynku, zwłaszcza gdy stanowią centra handlowo-usługowe w mniejszych, regionalnych miastach. Ich znaczenie stale rośnie na mapie nieruchomości komerycjnych. Cieszymy się, że obiekt parku handlowego w Dobrym Mieście stał się częścią naszego portfela.» mówi Małgorzata Cieślak-Belgy, dyrektor inwestycyjny MNK Partners.
Nabyty przez MNK Partners retail park jest projektem inwestycyjnym Grupy RWS Investment. To pierwszy tak nowoczesny park handlowy w mieście liczącym ponad 11 tys. mieszkańców. Na ponad pół roku przed oddaniem do użytkowania, obiekt został skomercjalizowany w 100 proc.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.