Mobilne sklepy Żabka pojawią się m.in. na targach, koncertach i festiwalach
Mobilna Żabka – to nowy, innowacyjny koncept sklepów testowanych przez sieć Żabka. Klienci będą mogli zrobić w nich szybkie zakupy na targach, koncertach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych. W przyszłości mobilne Żabki mogą pojawić się także w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym w miejscowościach letniskowych. Będzie w nich można kupić ciepłe przekąski, jak np. bardzo popularne wśród klientów sieci hot dogi i burgery, pożywne kanapki, zdrowe sałatki oraz ciepłe i zimne napoje, w tym gorącą, świeżo mieloną kawę. Pierwsza mobilna Żabka pojawi się w strefie gastronomicznej Wrocław Tattoo Konwent. Wydarzenie odbędzie się na Stadionie Wrocławskim w dn. 31 lipca – 1 sierpnia br.
– Sklepy Żabka są obecne zarówno w dużych aglomeracjach, jak i małych miejscowościach. Staramy się być jak najbliżej naszych klientów, dlatego tworzymy nowe rozwiązania, umożliwiające im skorzystanie z naszej oferty także w miejscach, w których spędzają oni wolny czas. Nowy koncept jest mobilny, a to oznacza, że stoisko jest montowane na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu, by mogło funkcjonować na kolejnych wydarzeniach – mówi Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
Uczestnicy targów, koncertów czy różnego rodzaju wydarzeń sportowych lub kulturalnych na zaspokojenie głodu lub pragnienia zwykle mają mało czasu. Dlatego mobilna Żabka stawia przede wszystkim na szybkość i jakość obsługi. A dostępny w niej asortyment ograniczono do przekąsek i napojów. W ofercie mobilnej Żabki nie mogło zabraknąć niezwykle popularnych wśród klientów sieci hot dogów oraz burgerów w różnych rodzajach. Osoby, które nie mają ochoty na ciepłe przekąski, mogą sięgnąć po świeże, pożywne kanapki Tomcio Paluch lub sałatki Dobra Karma. W sklepie dostępna jest także gorąca, aromatyczna kawa na wynos w różnych rodzajach, serwowana w pełni biodegradowalnych kubkach, oraz napoje zimne, w tym woda mineralna OD NOWA, płynne przekąski Foodini i Wycisk.
Gwarancją wysokiej jakości produktów oraz usług są zastosowane w mobilnej Żabce nowoczesne urządzenia gastronomiczne do serwowania ciepłych posiłków oraz wysokiej klasy kawomaty. Design i konstrukcja stoiska jest spójna z charakterem Żabki.
Dzięki zastosowaniu mobilnych, zmiennych, łatwo adaptowalnych elementów wyposażenia, asortyment w mobilnych Żabkach podczas kolejnych eventów będzie dobierany indywidualnie, na podstawie profilu wydarzenia oraz profilu klienta. Po zakończeniu Wrocław Tattoo Konwent mobilna Żabka będzie testowana na kolejnych wydarzeniach w całej Polsce.
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7400 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.