Komunikaty PR

Moc orzeźwiającego smaku i aromatu – trzy kawy Cold Brew w Costa Coffee

2021-08-09  |  14:30
Biuro prasowe

Podczas gorącej, letniej pogody zdecydowanie warto postawić na sprawdzone sposoby na naładowanie baterii oraz przyjemne ochłodzenie. W sieci kawiarni Costa Coffee, na wszystkich spragnionych czekają kawy Cold Brew w wersji Black, Latte oraz Słony Karmel. Dzięki swojemu ponad 20 godzinnemu procesowi parzenia zyskują one niepowtarzalny charakter i smak, w którym nie trudno się zakochać, i do którego chętnie będziemy wracać!

Energetyzujące orzeźwienie

Kawa towarzyszy nam każdego dnia, dlatego podczas lata warto stawiać na jej orzeźwiające wersje. Do oferty Costa Coffee dołączyły nowe, przygotowywane na zimno kawy Cold Brew w trzech wersjach. Proces macerowania, który zastępuje tradycyjne parzenie trwa 20 godzin, sprawiając, że efekt końcowy pozbawiony jest goryczki, konsystencja napoju staje się lekko kremowa, a całość dostarcza jeszcze większej dawki energii. Pierwszą propozycją jest klasyczna, czarna kawa Cold Brew. Jest to opcja dla prawdziwych kawoszy, którzy chcą poczuć pełny bukiet smaków i aromatów mieszanki ziaren Character Roast, nieskrępowanych poprzez dodatek mleka. Niezwykła głębia i złożoność tego napoju sprawią, że będzie to stały punkt dnia dla wszystkich, którzy chcą doświadczyć chwili orzeźwienia. Na poszukujących lżejszych smaków czeka z kolei Cold Brew Latte – poprzez dodatek mleka całość zyskuje niezwykłą delikatność i słodycz, idealnie łączącą się z dostępnymi w kawiarni wypiekami. Ostatnią, najbardziej deserową propozycją jest Cold Brew o smaku słonego karmelu. Ten niezwykle popularny w ostatnim czasie smak sprawia, że robiona na zimno kawa zyskuje zupełnie nowe oblicze – pełne słodkich nut oraz wyrazistości i oryginalności.

Wszędzie tam, gdzie potrzeba smaku

Trzy niezwykle orzeźwiające kawy Cold Brew oraz cały szereg innych, przepysznych propozycji z menu znajdziemy w najbliższej kawiarni Costa Coffee. Można je także zamówić z dostawą za pomocą aplikacji UberEats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marki przedłużają umowy z Galerią Północną Biuro prasowe
2024-05-20 | 11:00

Marki przedłużają umowy z Galerią Północną

  Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu
Handel Brain food w Żabce – lepsza pamięć i koncentracja z „Porcją DobreGO!”
2024-05-20 | 10:20

Brain food w Żabce – lepsza pamięć i koncentracja z „Porcją DobreGO!”

Egzaminy, wystąpienia publiczne, praca koncepcyjna. Wydarzenia, od wyników których w dużej mierze zależy przyszłość i uczniów, i osób pracujących. Powtarzając
Handel Majowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
2024-05-18 | 09:00

Majowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

W połowie maja rozpoczyna się - zdaniem wielu - najlepszy sezon w polskim kalendarzu kulinarnym. Może i już po majówce, może i spektakularnych świąt na horyzoncie brak, nie brakuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Walka o klimat wymaga większego zaangażowania ze strony firm. Już za chwilę będą musiały rzetelnie informować o swoich zielonych działaniach

Według ONZ postępujący kryzys klimatyczny, pandemia COVID-19 i rosnąca liczba konfliktów cofnęły świat w realizacji 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju. Dlatego niezbędne jest m.in. większe zaangażowanie biznesu, bez którego niewiele da się zdziałać. W tej chwili wciąż pozostaje ono niewystarczające albo kończy się tylko na wzniosłych deklaracjach, które często noszą znamiona greenwashingu. Tak zwana ekościema jest dużym problemem dla konsumentów: 70 proc. deklaruje, że jest zmęczonych tylko mówieniem zamiast realizacją konkretnych działań na rzecz środowiska.

Bankowość

Metawersum ogromną szansą dla Polski. Liderami wdrożeń są na razie największe przedsiębiorstwa

Sektor bankowy jest pierwszym, jaki w Polsce poczynił warte odnotowania inwestycje w obecność w metawersie. Zdaniem ekspertów w najbliższych latach to właśnie duże firmy będą liderami wdrożeń, ponieważ mają gotowość inwestycyjną zarówno w obrębie sprzętu, jak i aplikacji. Rynki sektora usług czy branży retail niewątpliwie jednak będą się nasycały rozwiązaniami zapraszającymi do wejścia konsumentów do wirtualnego świata. To duża szansa dla polskiej gospodarki, która może w ten sposób utworzyć do 2035 roku rynek o wartości nawet 10 mld euro.

Infrastruktura

Tylko 20 proc. oświetlenia w gminach jest po modernizacji. Motywacją do inwestycji są znaczące oszczędności energii

Średnio co piąta latarnia uliczna należąca do gmin jest zmodernizowana – wynika z danych Signify Poland. Większość z pozostałych 80 proc. to energochłonne oświetlenie sodowe. Ich wymiana na technologię LED wraz z systemem zarządzania oświetleniem mogłaby przynieść znaczącą redukcję energii, czyli także kosztów ponoszonych przez samorządy. Na takie inwestycje w najbliższym czasie będzie się decydować coraz więcej gmin. Za spodziewanym boomem przemawiają różne dostępne możliwości finansowania takich projektów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.