Modowy gigant dołącza do najemców Fabryki Norblina

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Answear.com i Grupa Capital Park podpisali umowę na wynajem powierzchni w wielofunkcyjnym kompleksie przy ulicy Żelaznej 51/53 w Warszawie. We flagowej inwestycji dewelopera - Fabryce Norblina - powstanie pierwszy stacjonarny sklep Answer.com oraz przeniesiony zostanie sklep marki PRM. Łącznie zajmą one blisko 2.500 mkw.
Answear.com to wiodąca platforma cyfrowej sprzedaży markowej odzieży, obuwia i akcesoriów, działająca w 11 krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii czy Ukrainie. Właściciele Spółki na swój pierwszy – i jedyny – stacjonarny salon wybrali warszawską Fabrykę Norblina. Tutaj też przeniosą sklep drugiej, przejętej w tym roku, marki PRM.
- Otworzymy dwa osobne sklepy dla PRM i Answear. W pierwszym przypadku to przenosiny do nowej, większej i dużo bardziej prestiżowej lokalizacji. Jeśli chodzi o Answear, to nie sygnalizowaliśmy dotąd planu wejścia w sprzedaż stacjonarną, ale myśleliśmy o tym od dłuższego czasu. Nam zapewni to lepsze warunki współpracy z markami i nowe możliwości prezentacji topowych produktów, a naszym klientom okazję do zapoznania się na żywo z limitowanymi kolekcjami i do odczucia wrażeń, z którymi chcemy być kojarzeni – mówi Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.
Spółka nie ma na razie planów rozbudowy sieci stacjonarnej marki Answear.com, jednak strategia dotycząca PRM zakłada szeroki rozwój. Właściciele marki zamierzają mieć swój flagowy salon w stolicy każdego ważnego dla siebie kraju, stąd m.in. przeniesienie sklepu z Krakowa do Warszawy.
- Otwarcie przez Answear.com swoich salonów w Fabryce Norblina to dla nas duże wyróżnienie, ale jednocześnie potwierdzenie tego, że nasz kompleks spełnia oczekiwania najbardziej wymagających najemców. Dla naszych gości to także wspaniała wiadomość. Od początku dbamy o to, by w Fabryce Norblina znajdowały się marki niedostępne nigdzie indziej. Poszerzenie oferty o te dwa, topowe koncepty modowe zapewni im jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu, CIO / CFO Grupy Capital Park.
Obydwa sklepy zajmą łącznie blisko 2.500 mkw. powierzchni w budynku Plater, a ich otwarcie zaplanowane jest na pierwszą połowę 2024 roku. Umowa podpisana została na 7 lat.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.