Monika Wagner pokieruje zespołem produkcji OTO Film
Monika Wagner obejmie stanowisko Head of Production w OTO Film. Jako szef produkcji będzie odpowiadać za nadzór nad realizowanymi projektami i przetargami, a także za rozwój całego działu produkcji studia.
Monika Wagner ma kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji reklamowej. Przez ostatnie 13 lat była związana ze studiem F25, na początku jako kierownik produkcji, później jako producent, a w ostatnich latach jako partner i szef działu produkcji. W tym czasie uczestniczyła w realizacji wszystkich największych projektów studia dla klientów takich jak: Nike, Google, PEPSICO, Zalando, Red Bull, YES, ORANGE, NIVEA i wielu innych. Wcześniej pracowała przy produkcji filmów dokumentalnych i przy komercyjnych sesjach zdjęciowych. Monika Wagner ukończyła podyplomowe studia Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Warszawskiej Szkole Filmowej.
Znalazłam się w takim momencie mojej kariery, w którym poczułam, że nadszedł czas na nowe wyzwania, które niewątpliwie czekają mnie w OTO FILM. Będzie to praca w znacznie większej skali, intensywności, w tym także na płaszczyźnie międzynarodowej. To przemyślany krok poparty rozmowami z Jackiem Kulczyckim na temat ambitnych planów OTO FILM. Dziękuję za zaufanie i cieszę się na tę współpracę - mówi Monika Wagner. Niezmiernie ważne jest dla mnie również to, że F25 zostawiam w dobrych rękach i doskonałej kondycji - dodaje.
Wybór odpowiedniej osoby do pokierowania produkcją w OTO Film nie był łatwy. Na rynku jest bowiem niewiele osób, które bylyby w stanie sprostać temu zadaniu. Jedną z nich jest Monika Wagner, która ma niezbędne doświadczenie i cechy, które pozwolą jej szybko wkomponować się w rytm pracy zespołu. Mamy jasną wizję rozwoju, która obejmuje dalsze rozszerzanie produkcji na rynki zagraniczne i development nowych usług we współpracy ze spółkami skupionymi wokół OTO Film. Jestem przekonany, że z Moniką na pokładzie uda nam się tę wizję zrealizować - mówi Jacek Kulczycki, Founder / Chief Executive Officer OTO Film.
Monika Wagner zastąpi na stanowisku Tomka Kozerę, który był związany z OTO Film od 2014 roku.
Chciałbym podziękować Tomkowi Kozerze za wieloletnią współpracę i życzyć mu powodzenia w dalszej drodze zawodowej - dodaje Jacek Kulczycki.
Studio OTO Film przez ponad 30 lat obecności na rynku zrealizowało niemal 3 tysiące produkcji dla kampanii reklamowych czołowych marek w Polsce, takich jak: Jeronimo Martins Biedronka, Kompania Piwowarska, T-Mobile, McDonald’s, P4, NC+, Coca-Cola czy Ferrero, współpracując z głównymi agencjami reklamowymi i samymi twórcami. Realizuje także produkcje reklamowe i filmowe na zlecenie zagranicznych klientów i reklamodawców, m.in. Marken Film, Media Monks, McCann New York, Havas London, BETC Paris.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.