Monika Wagner pokieruje zespołem produkcji OTO Film
Monika Wagner obejmie stanowisko Head of Production w OTO Film. Jako szef produkcji będzie odpowiadać za nadzór nad realizowanymi projektami i przetargami, a także za rozwój całego działu produkcji studia.
Monika Wagner ma kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji reklamowej. Przez ostatnie 13 lat była związana ze studiem F25, na początku jako kierownik produkcji, później jako producent, a w ostatnich latach jako partner i szef działu produkcji. W tym czasie uczestniczyła w realizacji wszystkich największych projektów studia dla klientów takich jak: Nike, Google, PEPSICO, Zalando, Red Bull, YES, ORANGE, NIVEA i wielu innych. Wcześniej pracowała przy produkcji filmów dokumentalnych i przy komercyjnych sesjach zdjęciowych. Monika Wagner ukończyła podyplomowe studia Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Warszawskiej Szkole Filmowej.
Znalazłam się w takim momencie mojej kariery, w którym poczułam, że nadszedł czas na nowe wyzwania, które niewątpliwie czekają mnie w OTO FILM. Będzie to praca w znacznie większej skali, intensywności, w tym także na płaszczyźnie międzynarodowej. To przemyślany krok poparty rozmowami z Jackiem Kulczyckim na temat ambitnych planów OTO FILM. Dziękuję za zaufanie i cieszę się na tę współpracę - mówi Monika Wagner. Niezmiernie ważne jest dla mnie również to, że F25 zostawiam w dobrych rękach i doskonałej kondycji - dodaje.
Wybór odpowiedniej osoby do pokierowania produkcją w OTO Film nie był łatwy. Na rynku jest bowiem niewiele osób, które bylyby w stanie sprostać temu zadaniu. Jedną z nich jest Monika Wagner, która ma niezbędne doświadczenie i cechy, które pozwolą jej szybko wkomponować się w rytm pracy zespołu. Mamy jasną wizję rozwoju, która obejmuje dalsze rozszerzanie produkcji na rynki zagraniczne i development nowych usług we współpracy ze spółkami skupionymi wokół OTO Film. Jestem przekonany, że z Moniką na pokładzie uda nam się tę wizję zrealizować - mówi Jacek Kulczycki, Founder / Chief Executive Officer OTO Film.
Monika Wagner zastąpi na stanowisku Tomka Kozerę, który był związany z OTO Film od 2014 roku.
Chciałbym podziękować Tomkowi Kozerze za wieloletnią współpracę i życzyć mu powodzenia w dalszej drodze zawodowej - dodaje Jacek Kulczycki.
Studio OTO Film przez ponad 30 lat obecności na rynku zrealizowało niemal 3 tysiące produkcji dla kampanii reklamowych czołowych marek w Polsce, takich jak: Jeronimo Martins Biedronka, Kompania Piwowarska, T-Mobile, McDonald’s, P4, NC+, Coca-Cola czy Ferrero, współpracując z głównymi agencjami reklamowymi i samymi twórcami. Realizuje także produkcje reklamowe i filmowe na zlecenie zagranicznych klientów i reklamodawców, m.in. Marken Film, Media Monks, McCann New York, Havas London, BETC Paris.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.