Morele podsumowują rok 2021

Odświeżenie wizerunku marki, nowe narzędzia ułatwiające zakupy w Internecie, integracja sklepów pod jedną witryną oraz więcej czasu na składanie zamówień z dostawą na jutro - marka Morele podsumowuje działania z ubiegłego roku.
Już na początku 2021 roku Morele zaprezentowały światu swoje odświeżone logo. Zmiana ta nastąpiła po dwudziestu latach, więc jak możemy się domyślać, zaskoczyła nie tylko klientów marki.
- W nowym logo, poza sygnetem, w którym widnieją trzy pomarańczowe kropki symbolizujące morele i nazwę sklepu, dodaliśmy również claim „zakupy online to pestka”. Rebranding, który przeprowadziliśmy przy współpracy z agencją 180heartbeats + Jung v Matt oprócz nowego logo i claimu objął także stworzenie nowej platformy komunikacji z klientami - mówi Wojciech Pawlik, dyrektor ds. marketingu w Morele.
Poza zmianami wizualnymi, które mogą cieszyć oko podczas korzystania z platformy sprzedażowej, marka wprowadziła również szereg nowości, które mają sprawić, że zakupy w Internecie będą jeszcze przyjemniejsze.
- Podjęte działania, to konsekwentna realizacja strategii, której nadrzędnym celem jest rozwój platformy ułatwiającej zakupy online. Wdrożone w zeszłym roku narzędzia i rozwiązania z pewnością nam w tym pomagają - mówi Michał Pawlik, CEO Morele.
Usługa Morele max
W ramach tego pakietu klient, który wykupi abonament na miesiąc, pół roku lub rok (ta opcja wypada najkorzystniej) może skorzystać w czasie jego trwania z nielimitowanej darmowej dostawy na zakupy powyżej 39,99 zł od jednego sprzedawcy. Dodatkowo pakiet Morele MAX pozwala na zwrot produktów nawet do 30 dni.
Morele ASK
To nowa platforma, na której znajdziemy odpowiedzi ekspertów lub innych członków społeczności na nurtujące nas pytania dotyczące produktów, których zakupem jesteśmy zainteresowani. Odpowiedzi od posiadaczy danego produktu lub zewnętrznych specjalistów możemy spodziewać się średnio w ciągu godziny. Na platformie internauci oprócz odpowiedzi na pytania znajdą również element rozrywki, ponieważ członkowie społeczności Morele ASK każdego miesiąca rywalizują ze sobą o najlepsze miejsce w rankingu. O ostatecznym wyniku w klasyfikacji decyduje ilość i jakość udzielonych odpowiedzi.
Wszystkie sklepy Grupy Morele pod jednym szyldem
W ubiegłym roku marka Morele podjęła również decyzję o integracji niemal wszystkich należących do niej sklepów: hulahop.pl, amfora.pl, budujesz.pl, meblujesz.pl, ubieramy.pl, digitalo.pl, motoria.pl (w planach integracja sklep-presto.pl). Ich cały asortyment został przeniesiony na platformę morele.net. Rozwiązanie to ma ułatwić zakupy w Internecie poprzez możliwość robienia ich w jednym miejscu w różnych kategoriach. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że platforma sprzedażowa marki Morele łączy ze sobą tradycyjny sklep Internetowy z marketplacem, w którym znajdziemy również oferty od innych sprzedawców. Dzięki czemu mamy w jednym miejscu mamy dostęp do szerokiego asortymentu oraz możliwość porównania cen i wyboru tej najkorzystniejszej.
Zamawiaj z dostawą na jutro
Osoby robiące zakupy w Morele już od dawna mogły korzystać z szybkiej realizacji zamówień. Natomiast w ubiegłym roku marka postanowiła dodatkowo wydłużyć czas na składanie zamówień “na jutro”. Aktualnie warunkiem dostawy zamówienia w kolejnym dniu roboczym w przypadku większości produktów wysyłanych bezpośrednio z magazynu Morele jest złożenie go do godz. 20:00, a dla niektórych lokalizacji nawet do 21:00. Wyjątek stanowią produkty wielkogabarytowe (np. duże AGD) oraz te wysyłane z magazynów dostawców - jeśli chcemy otrzymać je na drugi dzień, to zamówienie powinniśmy złożyć do godz. 16:00. Warto podkreślić, że zanim produkty trafią do koszyka mamy możliwość sprawdzenia aktualnego czasu dostawy do naszej miejscowości i godziny, do której należy złożyć zamówienie, aby otrzymać produkt na jutro. Wystarczy w odpowiednim miejscu wpisać swój kod pocztowy.
Jak podkreśla Michał Pawlik, CEO Morele - wszystkie zmiany, które w ubiegłym roku zostały wprowadzone przez firmę, to efekt konsekwentnych dążeń do tego, aby zakupy w Internecie były jeszcze prostsze i przyjemniejsze. W 2022 roku spółka będzie kontynuować realizację swojej strategii, w której nadrzędnym celem jest ułatwienie zakupów online. Wszystko po to, aby każdy, niezależnie od wieku mógł zgodzić się z claimem towarzyszącym marce - zakupy online to pestka.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.