mOrganizer finansów - nowoczesne narzędzie do prowadzenia biznesu i zarządzania
Jeszcze nie tak dawno temu, przedsiębiorcy z małych i średnich firm musieli co miesiąc odwiedzać biuro księgowe z teczką faktur. Dziś z pomocą przychodzą nowe technologie dostępne na wyciągnięcie ręki. W sklepach Google Play oraz App Store pojawiła się najnowsza wersja aplikacji mOrganizer finansów, która oprócz innych funkcjonalności, pozwala na wystawianie faktur z poziomu smartfona.
mOrganizer finansów dostępny jest dla posiadaczy konta firmowego w mBanku w zakładce Mój biznes. Umożliwia wykonywanie zdjęć dokumentów i faktur kosztowych oraz ich zdalne dostarczanie do księgowych. Kluczowe z punktu widzenia przedsiębiorcy funkcjonalności można w pełni realizować z poziomu aplikacji. Nawet tak istotna kwestia jak uzupełnianie danych przy pierwszym wystawianiu faktury na kontrahenta nie wymaga logowania do systemu.
Największą zaletą aplikacji jest INBOX - funkcjonalność umożliwiająca wprowadzanie faktur kosztowych. Jeśli współpracujemy z księgowym, możemy od razu zdalnie udostępniać mu dokumenty, bez konieczności osobistego dostarczania ich do biura - mówi Patrycja Strzelecka, CCO w CashDirector.
Biznes z poziomu smartfona
W dobie nowoczesnych technologii to niezwykłe ułatwienie. Zwłaszcza, że młodzi przedsiębiorcy bardzo często prowadzą biznes głównie poprzez smartfon, a nie laptopy, a kolejne pokolenie – Z używa już tylko smartfonów. Tym samym właśnie do aplikacji przenoszone jest coraz więcej funkcji związanych z fakturowaniem i finansami. Księgowość w chmurze to konieczność, która pozwala sprostać wielu zadaniom, od wystawiania faktur, po kontakt z księgowym czy urzędem.
Wielu absolwentów już w trakcie studiów decyduje się na prowadzenie swoich firm czy startupów. Zdecydowana większość z nich prowadzi biznesy z poziomu smartfona, a nasze wewnętrzne badania pokazują, że z każdym kolejnym rocznikiem takich osób jest coraz więcej. Cieszę, się, że powstają innowacyjne rozwiązania dla tych młodych, kreatywnych osób - ocenia dr Martin Dahl Dziekan Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego.
e-faktury to ekologia w biznesie
Elektroniczna księgowość przyczynia się do mocnego ograniczenia zużywania papieru, a w niektórych wypadkach całkowitego wyeliminowania tradycyjnych faktur, tym samym wpisując się w trend NoPaper. Już kilka lat temu głośno mówiło się o tym, że w Polsce wystawia się około 1,5 miliarda papierowych faktur rocznie, czyli wycina 255 tysięcy drzew, zużywa 120 tysięcy MWh energii elektrycznej oraz zanieczyszcza ok. 6,6 miliardów litrów wody. Jak wynika z danych Eurostatu, które przedstawia raport „Cyfrowe fakturowanie w Polsce”, już 13% firm w kraju i 18% w UE zdecydowało się na całkowitą rezygnację z drukowanych faktur. W tym roku w Polsce planowane jest pilotażowe uruchomienie Centralnego Rejestry Faktur, a jego start zaplanowany jest na 2021 r.
Mobilna księgowość to wygodne i praktyczne rozwiązanie. Dokumenty są przesyłane od razu, rozliczenia docierają na czas. Pozwala to skoncentrować się na pracy oraz precyzyjnie zaplanować firmowe wydatki. Ponadto, rezygnując z tradycyjnego drukowania faktur, chronimy środowisko - Patrycja Strzelecka, CCO w CashDirector.
Jakie korzyści niesie ze sobą mOrganizer finansów?
-
wprowadzanie faktur kosztowych (INBOX)
-
rozliczanie i kontrolowanie kosztów (MOJE KOSZTY)
-
rozliczanie faktur i sprawdzenie stanu swojego biznesu (ASYSTENT FINANSOWY)
-
generowanie JPK_V7 i JPK_FA
-
rozliczanie faktur z płatnościami
-
wystawianie faktur
-
wystawianie faktur cyklicznych lub proform
-
sprawdzanie i zmiana danych na wystawionych fakturach
-
generowanie deklaracji i zamykanie miesiąca przy samodzielnym prowadzeniu księgowości
-
rozliczanie składki ZUS przy samodzielnym prowadzeniu księgowości
-
opłacanie składki ZUS przy samodzielnym prowadzeniu księgowości
-
wystawianie faktury za pomocą aplikacji mOrganizer finansów
-
podłączenie wybranego księgowego i zdalne dostarczanie dokumentów
-
e-segregator
App Store
https://apps.apple.com/pl/app/morganizer/id1560196930
Google Play
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cashdirector.morganizer&hl=pl&gl=US

Deklaracja dochodów i zwrot podatku w Europie: odpowiedzi na pytania Polaków

BCC: Podatkowe podsumowanie 2024 roku

Faktura korygująca - poprawienie błędów na dokumencie pierwotnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.