Motorola edge 40 neo. Zostało tylko kilka dni świetnej promocji
27 września 2023 r.: Atrakcyjna promocja na smartfon motorola edge 40 neo potrwa tylko do 1 października. To ostatnia okazja, aby oddać stary telefon do recyklingu i odzyskać część pieniędzy wydanych na zakup nowego średniopółkowca ze stajni Motorola.
Co oferuje motorola edge 40 neo?
Najnowszy model z serii edge to połączenie ciekawego wzornictwa, zachwycającej kolorystyki Pantone i wyjątkowej funkcjonalności. Motorola edge 40 neo jest smukła (zaledwie 7,76 mm grubości), ma rewelacyjny wyświetlacz pOLED 6,55” 144 Hz oraz oferuje bardzo dobrą wydajność – łączy moc procesora MTK Dimensity 7030 z najnowszej generacji pamięciami uMCP (12/256 GB).
Smartfon jest również odporny na zanurzenie w wodzie oraz pył i kurz (certyfikat IP68), a dzięki wykorzystaniu jakościowych materiałów wyróżnia się swoim designem. Można go nabyć zarówno w klasycznej czarnej wersji (Black Beauty) wykończonej szkłem akrylowym (PMMA), jak i w wariantach z pleckami pokrytymi piękną i funkcjonalną skórą wegańską: niebieskim (Soothing Sea) oraz miętowym (Caneel Bay). Jego możliwości uzupełnia solidny zestaw foto oparty o podwójny aparat główny, łączący 50 MP moduł z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) z funkcjonalnym 13 MP obiektywem ultraszerokokątnym z Macro Vision. Fanów selfie zachwyci przedni aparat 32 MP z technologią Quad Pixel.
W zestawie sprzedażowym modelu edge 40 neo znalazło się ekologiczne i kolorystycznie dopasowane etui stworzone przez szwedzką firmę agood company, które wykonano z nadających się do recyklingu surowców roślinnych (m.in. lnu). Nie zabrakło również ładowarki TurboPower™ pozwalającej na szybkie ładowanie smartfona z mocą 68 W, dzięki czemu uzupełnienie baterii edge 40 neo do 50% zajmuje ok. 15 minut.
300 zł gwarantowanego zwrotu i dodatkowe pieniądze z wyceny
Najnowsza motorola edge 40 neo kosztuje 1899 złotych co sprawia, że w swoim segmencie jest naprawdę atrakcyjnie wycenionym urządzeniem. Jednak kupując ją do 1 października (włącznie), konsument może wziąć udział w programie „Trade in. Trade up” i w efekcie uzyskać zwrot części wydanych na zakup edge 40 neo pieniędzy. Warunkiem jest odesłanie do recyklingu innego smartfona z listy zakwalifikowanych do programu urządzeń. Gwarantowana kwota zwrotu to 300 zł – zostanie ona powiększona o wycenę urządzenia, które konsument przekazał do recyklingu.
Jak działa promocja „Trade In. Trade up”?
Konsument zainteresowany promocją - po upewnieniu się, że urządzenie, które zamierza oddać jest obecne na liście modeli objętych programem[1] – musi zakupić edge 40 neo w okresie trwania promocji (do 1 października 2023 r. włącznie). Następnie w ciągu 15 dni od daty odbioru urządzenia należy zgłosić się do programu „Trade in. Trade up” wypełniając formularz na stronie internetowej. Ważne, aby smartfon nabyć u jednego z partnerów handlowych Motorola.
Jakiego zwrotu można się spodziewać po zakupie modelu edge 40 neo? Całkiem sporego, biorąc pod uwagę cenę samego smartfonu. Gwarantowane 300 złotych dla biorącej udział w promocji osoby zostanie powiększone o kwotę wyceny zaproponowanej za oddawany smartfon – przy czym musi on znajdować się na liście produktów objętych promocją i spełniać określone wymogi (np.: musi być sprawny). Co istotne, konsument może w każdej chwili wycofać się z programu - choćby wtedy, gdy nie będzie usatysfakcjonowany zaproponowaną kwotą wyceny.
Dodatkowe informacje:
Więcej informacji o smartfonie motorola edge 40 neo:
- Oficjalna strona producenta: https://www.motorola.com/pl/smartphones-motorola-edge-40-neo/p?skuId=423
- Prezentacja wideo smartfona: https://youtu.be/BeXjtbId-ro?si=LwPO4n83zYHt4IwZ
Strona promocji „Trade In. Trade up”: https://www.motorola.com/pl/motorola-trade-i
[1] Lista marek oraz modeli urządzeń, które mogą zostać oddane przez biorącego udział w promocji konsumenta oraz kryteria „Trade In. Trade up”, dostępne są na stronie: https://www.motorola.com/pl/motorola-trade-in

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.