17 lat w służbie z TOPR – trwa nowa kampania ŠKODY
17 lat w służbie z TOPR – trwa nowa kampania ŠKODY
Jednym z ważniejszych priorytetów ŠKODY jest bezpieczeństwo. Podkreśla to nowa kampania, która wystartowała 22 grudnia, celebrująca wieloletnią współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Marka od 17 lat wyposaża zespół ratowników w samochody dysponujące najnowocześniejszymi systemami bezpieczeństwa. W czerwcu 2021 roku flotę aut TOPR zasiliły nowe egzemplarze w pełni elektrycznego SUV-a ENYAQ iV. Elektryczny napęd eliminuje emisję spalin i hałas, co jest wielką wartością dla przyrody Tatrzańskiego Parku Narodowego. Osią kampanii jest spot wideo, dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=zmB4aZHyweg.
Powstałe w ramach kampanii materiały mają na celu pokazanie ciężkiej, wymagającej wyrzeczeń pracy ratowników TOPR. To opowieść o codziennej misji, jaką wypełniają przy wsparciu zaufanego partnera - marki ŠKODA. Ratowników w zawodowych wyzwaniach wspiera m.in. w pełni elektryczna ŠKODA ENYAQ iV. Materiał składa się z dynamicznych ujęć akcji ratowniczych - wchodzenia na szlak, ratowania życia w wysokich górach oraz nocnego wyjścia do poszkodowanego. W spocie nie brakuje także imponujących ujęć ŠKODY ENYAQ iV, np. w trakcie przejazdów po krętych, ośnieżonych, górskich drogach – nie tylko za dnia, ale także nocą.
– Markę ŠKODA i Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe łączy wieloletnia współpraca oparta na wzajemnym zaufaniu oraz pewności, że razem sprostamy nawet ekstremalnym warunkom. Ogromnie cieszy nas, że już od 17 lat przy pomocy naszych aut wspieramy ratowników TOPR w ich trudnej pracy i razem zapewniamy bezpieczeństwo tak wielu ludziom. Przekazanie w pełni elektrycznych i bezemisyjnych SUV-ów ENYAQ iV to nowy etap współpracy, która przynosi korzyści także dla unikatowej przyrody polskich Tatr. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej misji. – mówi Łukasz Matyla, Kierownik ds. Komunikacji i CRM marki ŠKODA.
Kampania realizowana jest w telewizji, kinach oraz digitalu. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine wspólnie z domem produkcyjnym ONES. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.