17 lat w służbie z TOPR – trwa nowa kampania ŠKODY
17 lat w służbie z TOPR – trwa nowa kampania ŠKODY
Jednym z ważniejszych priorytetów ŠKODY jest bezpieczeństwo. Podkreśla to nowa kampania, która wystartowała 22 grudnia, celebrująca wieloletnią współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Marka od 17 lat wyposaża zespół ratowników w samochody dysponujące najnowocześniejszymi systemami bezpieczeństwa. W czerwcu 2021 roku flotę aut TOPR zasiliły nowe egzemplarze w pełni elektrycznego SUV-a ENYAQ iV. Elektryczny napęd eliminuje emisję spalin i hałas, co jest wielką wartością dla przyrody Tatrzańskiego Parku Narodowego. Osią kampanii jest spot wideo, dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=zmB4aZHyweg.
Powstałe w ramach kampanii materiały mają na celu pokazanie ciężkiej, wymagającej wyrzeczeń pracy ratowników TOPR. To opowieść o codziennej misji, jaką wypełniają przy wsparciu zaufanego partnera - marki ŠKODA. Ratowników w zawodowych wyzwaniach wspiera m.in. w pełni elektryczna ŠKODA ENYAQ iV. Materiał składa się z dynamicznych ujęć akcji ratowniczych - wchodzenia na szlak, ratowania życia w wysokich górach oraz nocnego wyjścia do poszkodowanego. W spocie nie brakuje także imponujących ujęć ŠKODY ENYAQ iV, np. w trakcie przejazdów po krętych, ośnieżonych, górskich drogach – nie tylko za dnia, ale także nocą.
– Markę ŠKODA i Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe łączy wieloletnia współpraca oparta na wzajemnym zaufaniu oraz pewności, że razem sprostamy nawet ekstremalnym warunkom. Ogromnie cieszy nas, że już od 17 lat przy pomocy naszych aut wspieramy ratowników TOPR w ich trudnej pracy i razem zapewniamy bezpieczeństwo tak wielu ludziom. Przekazanie w pełni elektrycznych i bezemisyjnych SUV-ów ENYAQ iV to nowy etap współpracy, która przynosi korzyści także dla unikatowej przyrody polskich Tatr. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej misji. – mówi Łukasz Matyla, Kierownik ds. Komunikacji i CRM marki ŠKODA.
Kampania realizowana jest w telewizji, kinach oraz digitalu. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine wspólnie z domem produkcyjnym ONES. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.