30% rabatu na kamerę samochodową w akcji InterRisk
Warszawa, 20 czerwca 2023 r. – Jednym z celów marki Nextbase jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Znajduje to odzwierciedlenie w rozwiązaniach technologicznych, ale również w podejmowanych przez firmę kooperacjach. Doskonałym przykładem jest współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Na polskim rynku partnerem marki Nextbase jest InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
W ramach najnowszej akcji promocyjnej wystarczy skorzystać z usług posiadającego
w swojej ofercie ubezpieczenia InterRisk pośrednika ubezpieczeniowego, aby otrzymać 30% zniżki na zakup produktów marki Nextbase. Promocja dotyczy zarówno kamer samochodowych, jak i akcesoriów na dedykowanej podstronie w sklepie internetowym marki. Działanie to jest kontynuacją prowadzonej w roku ubiegłym akcji, która cieszyła się dużą popularnością. Obecna akcje promocyjna trwa do 26 września 2023 roku.
Kamera samochodowa, a bezpieczeństwo
Partnerstwo z InterRisk doskonale komponuje się z globalną strategią marki Nextbase. Według niej kamera samochodowa jest nie tylko urządzeniem rejestrującym trasę, ale również sprzętem, który może znacząco podnieść bezpieczeństwo podróżujących. Większość modeli Nextbase serii 2 (od 322GW wzwyż) posiada funkcję Emergency SOS, która w razie wypadku i braku reakcji ze strony kierowcy automatycznie wezwie na pomoc odpowiednie służby ratunkowe. Otrzymają one wiele danych na temat podróżujących oraz przede wszystkim współrzędne miejsca zdarzenia, włącznie z kierunkiem jazdy samochodu, aby skrócić czas przyjazdu. Marka Nextbase stale rozwija swoje produkty i już niedługo kierowcy będą mogli korzystać z kolejnych ratujących życie i zdrowie rozwiązań.
Nextbase na całym świecie podejmuje wiele inicjatyw, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Z przeprowadzonych na zlecenie marki badań wynika, bowiem że samo posiadanie w pojeździe kamery samochodowej pozytywnie wpływa na sposób zachowania kierującego samochodem.
Współpraca Nextbase i InterRisk w Polsce
Opisywana akcja promocyjna przebiega pod hasłem e-zdrapka Festiwal Nagród InterRisk, powstała z myślą o pośrednikach ubezpieczeniowych. Dzięki współpracy z Nextbase, skorzystać na niej mogą również klienci – wystarczy, że skontaktują się posiadającym w swojej ofercie ubezpieczenia InterRisk agentem, aby zapytać o zniżkę na zakup produktów marki Nextbase. Działanie to jest kontynuacją prowadzonej w roku ubiegłym akcji, która cieszyła się dużą popularnością. W najbliższym czasie kooperacja Nextbase i InterRisk będzie rozszerzana.
W tegorocznej loterii InterRisk przygotował dla pośredników ubezpieczeniowych aż 10 tysięcy nagród, w tym 50 kamer samochodowych Nextbase. Nagrodą Główną jest Hyundai i20.
O Nextbase:
Firma Nextbase jest dynamicznie rozwijającym się liderem na rynku zaawansowanych kamer samochodowych. Jej celem jest wywieranie pozytywnego wpływu sposób, w jaki ludzi podróżują dzięki inteligentnym innowacjom, które podnoszą poziom bezpieczeństwa. Nexbase jest największą marką na rynku zaawansowanych kamer samochodowych na świecie i główną siłą napędową rynku. Posiada ponad 80% udziału w rynku brytyjskim pod względem wielkości (dane GfK) i znaczące udziały w rynku w USA i Europie. W ciągu ostatnich 4 lat sprzedaż wideorejestratorów wzrosła o 850%, co czyni ją jednym z najszybciej rozwijających się sektorów technologii konsumenckich na świecie.
Inteligentne kamery Nextbase zyskały szerokie uznanie recenzentów oraz wiele wyróżnień zagranicznych mediów, w tym Sunday Times, The Daily Mail, The Independent, Forbes, Auto Bild, Computer Bild, T3.
The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show
Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.