Komunikaty PR

30% rabatu na kamerę samochodową w akcji InterRisk

2023-06-20  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.14 MB )

Warszawa, 20 czerwca 2023 r. – Jednym z celów marki Nextbase jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Znajduje to odzwierciedlenie w rozwiązaniach technologicznych, ale również w podejmowanych przez firmę kooperacjach. Doskonałym przykładem jest współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Na polskim rynku partnerem marki Nextbase jest InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

W ramach najnowszej akcji promocyjnej wystarczy skorzystać z usług posiadającego
w swojej ofercie ubezpieczenia InterRisk pośrednika ubezpieczeniowego, aby otrzymać 30% zniżki na zakup produktów marki Nextbase. Promocja dotyczy zarówno kamer samochodowych, jak i akcesoriów na dedykowanej podstronie w sklepie internetowym marki. Działanie to jest kontynuacją prowadzonej w roku ubiegłym akcji, która cieszyła się dużą popularnością. Obecna akcje promocyjna trwa do 26 września 2023 roku.

Kamera samochodowa, a bezpieczeństwo

Partnerstwo z InterRisk doskonale komponuje się z globalną strategią marki Nextbase. Według niej kamera samochodowa jest nie tylko urządzeniem rejestrującym trasę, ale również sprzętem, który może znacząco podnieść bezpieczeństwo podróżujących. Większość modeli Nextbase serii 2 (od 322GW wzwyż) posiada funkcję Emergency SOS, która w razie wypadku i braku reakcji ze strony kierowcy automatycznie wezwie na pomoc odpowiednie służby ratunkowe. Otrzymają one wiele danych na temat podróżujących oraz przede wszystkim współrzędne miejsca zdarzenia, włącznie z kierunkiem jazdy samochodu, aby skrócić czas przyjazdu. Marka Nextbase stale rozwija swoje produkty i już niedługo kierowcy będą mogli korzystać z kolejnych ratujących życie i zdrowie rozwiązań.

Nextbase na całym świecie podejmuje wiele inicjatyw, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Z przeprowadzonych na zlecenie marki badań wynika, bowiem że samo posiadanie w pojeździe kamery samochodowej pozytywnie wpływa na sposób zachowania kierującego samochodem.

Współpraca Nextbase i InterRisk w Polsce

Opisywana akcja promocyjna przebiega pod hasłem e-zdrapka Festiwal Nagród InterRisk, powstała z myślą o pośrednikach ubezpieczeniowych. Dzięki współpracy z Nextbase, skorzystać na niej mogą również klienci – wystarczy, że skontaktują się posiadającym w swojej ofercie ubezpieczenia InterRisk agentem, aby zapytać o zniżkę na zakup produktów marki Nextbase. Działanie to jest kontynuacją prowadzonej w roku ubiegłym akcji, która cieszyła się dużą popularnością. W najbliższym czasie kooperacja Nextbase i InterRisk będzie rozszerzana.

W tegorocznej loterii InterRisk przygotował dla pośredników ubezpieczeniowych aż 10 tysięcy nagród, w tym 50 kamer samochodowych Nextbase. Nagrodą Główną jest Hyundai i20.

O Nextbase:

Firma Nextbase jest dynamicznie rozwijającym się liderem na rynku zaawansowanych kamer samochodowych. Jej celem jest wywieranie pozytywnego wpływu sposób, w jaki ludzi podróżują dzięki inteligentnym innowacjom, które podnoszą poziom bezpieczeństwa. Nexbase jest największą marką na rynku zaawansowanych kamer samochodowych na świecie i główną siłą napędową rynku. Posiada ponad 80% udziału w rynku brytyjskim pod względem wielkości (dane GfK) i znaczące udziały w rynku w USA i Europie. W ciągu ostatnich 4 lat sprzedaż wideorejestratorów wzrosła o 850%, co czyni ją jednym z najszybciej rozwijających się sektorów technologii konsumenckich na świecie.

Inteligentne kamery Nextbase zyskały szerokie uznanie recenzentów oraz wiele wyróżnień zagranicznych mediów, w tym Sunday Times, The Daily Mail, The Independent, Forbes, Auto Bild, Computer Bild, T3.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.