Komunikaty PR

AkzoNobel i McLaren Racing przedłużają umowę o współpracy

2021-03-25  |  15:00
Biuro prasowe

Dzięki przedłużeniu umowy o współpracy, bolid McLaren Racing, startujący w wyścigach Formuły 1, także w tym sezonie będzie pokryty specjalistycznymi powłokami AkzoNobel. Współpraca rozpoczęła się w 2008 roku.

Jako oficjalny partner, AkzoNobel dostarcza produkty marki Sikkens, którymi polakierowane są części bolidu MCL35M, a także zapewnia produkty na potrzeby zespołu w obszarze transportu, warsztatu oraz wyposażenia.

Ponadto biznes Marine and Protective Coatings dostarcza także powłokę termochronną Intertherm 50 z gamy produktów International, którą pokryte są elementy wyposażenia, otaczające silnik i układ wydechowy.

„Jesteśmy bardzo dumni z przedłużenia naszej współpracy z zespołem McLaren Racing, w której najważniejsze są takie punkty jak: współpraca, innowacyjność i dążenie do osiągania wysokich wyników”, mówi Patrick Bourguignon, Dyrektor Automotive and Specialty Coatings AkzoNobel. „Praca zespołowa w drużynie McLaren F1 oraz dążenie do osiągania sukcesów jest dla nas inspiracją do tego, aby dostarczać jak najlepsze produkty i usługi wszystkim naszym klientom”.

Mark Waller, Chief Commercial Officer McLaren Racing, dodaje: „Nasza współpraca trwa już od ponad dekady. Zaangażowanie AkzoNobel w nieustanne poszukiwanie i tworzenie innowacji doskonale pasuje do naszego zespołu. Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę i rozwijać innowacyjne produkty AkzoNobel, które pomogą naszym bolidom osiągać lepsze wyniki na torze”.

Zespół McLaren F1 zamierza kontynuować wspaniałe wyniki osiągnięte w sezonie 2020, w którym zajął trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Dodatkowo w tym sezonie do dynamicznego zespołu kierowców dołącza Daniel Ricciardo (który zajął piąte miejsce w klasyfikacji kierowców w 2020 r.) oraz Lando Norrisa (miejsce dziewiąte w 2020 roku).

Naukowcy i technicy McLaren Racing i AkzoNobel współpracują od ponad dziesięciu lat, a w 2012 r. partnerstwo poszerzono o McLaren Automotive. Współpraca ta przyczyniła się nie tylko do przyspieszenia wdrażania nowych rozwiązań w pracach nad technologią powłok i opracowywaniu kolorów, ale także utorowała drogę dla dalszych poszukiwań kolejnych innowacyjnych rozwiązań.

Patrick Bourguignon dodaje: „Wszyscy ogromnie się cieszymy, że będziemy mogli zobaczyć nasze powłoki Sikkens i International na bolidzie MCL35M w tym sezonie. Nie możemy się doczekać planowanego powrotu wyścigów F1 do Niderlandów we wrześniu”.

Pierwsze Grand Prix odbędzie się 28 marca w Bahrajnie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show Biuro prasowe
2024-04-30 | 01:00

The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show

After releasing OMODA 5 ICE and the fully electric OMODA 5E variant, the manufacturer is not slowing down. OMODA is preparing to introduce the eagerly awaited OMODA 7 model to the global market.
Motoryzacja Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
2024-04-30 | 01:00

Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce

W ubiegłym tygodniu do Polski dotarły pierwsze samochody pokazowe marki  OMODA&JAECOO. Chiński producent samochodów przygotowuje się do wejścia na polski rynek ze swoimi
Motoryzacja The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
2024-04-30 | 01:00

The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland

Last week, the first OMODA&JAECOO show cars arrived in Poland. The Chinese car manufacturer is preparing to enter the Polish market with its flagship OMODA 5 model, which may happen as early

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Prawo

Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem

W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli­ – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.