Komunikaty PR

AkzoNobel i McLaren Racing przedłużają umowę o współpracy

2021-03-25  |  15:00
Biuro prasowe

Dzięki przedłużeniu umowy o współpracy, bolid McLaren Racing, startujący w wyścigach Formuły 1, także w tym sezonie będzie pokryty specjalistycznymi powłokami AkzoNobel. Współpraca rozpoczęła się w 2008 roku.

Jako oficjalny partner, AkzoNobel dostarcza produkty marki Sikkens, którymi polakierowane są części bolidu MCL35M, a także zapewnia produkty na potrzeby zespołu w obszarze transportu, warsztatu oraz wyposażenia.

Ponadto biznes Marine and Protective Coatings dostarcza także powłokę termochronną Intertherm 50 z gamy produktów International, którą pokryte są elementy wyposażenia, otaczające silnik i układ wydechowy.

„Jesteśmy bardzo dumni z przedłużenia naszej współpracy z zespołem McLaren Racing, w której najważniejsze są takie punkty jak: współpraca, innowacyjność i dążenie do osiągania wysokich wyników”, mówi Patrick Bourguignon, Dyrektor Automotive and Specialty Coatings AkzoNobel. „Praca zespołowa w drużynie McLaren F1 oraz dążenie do osiągania sukcesów jest dla nas inspiracją do tego, aby dostarczać jak najlepsze produkty i usługi wszystkim naszym klientom”.

Mark Waller, Chief Commercial Officer McLaren Racing, dodaje: „Nasza współpraca trwa już od ponad dekady. Zaangażowanie AkzoNobel w nieustanne poszukiwanie i tworzenie innowacji doskonale pasuje do naszego zespołu. Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę i rozwijać innowacyjne produkty AkzoNobel, które pomogą naszym bolidom osiągać lepsze wyniki na torze”.

Zespół McLaren F1 zamierza kontynuować wspaniałe wyniki osiągnięte w sezonie 2020, w którym zajął trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Dodatkowo w tym sezonie do dynamicznego zespołu kierowców dołącza Daniel Ricciardo (który zajął piąte miejsce w klasyfikacji kierowców w 2020 r.) oraz Lando Norrisa (miejsce dziewiąte w 2020 roku).

Naukowcy i technicy McLaren Racing i AkzoNobel współpracują od ponad dziesięciu lat, a w 2012 r. partnerstwo poszerzono o McLaren Automotive. Współpraca ta przyczyniła się nie tylko do przyspieszenia wdrażania nowych rozwiązań w pracach nad technologią powłok i opracowywaniu kolorów, ale także utorowała drogę dla dalszych poszukiwań kolejnych innowacyjnych rozwiązań.

Patrick Bourguignon dodaje: „Wszyscy ogromnie się cieszymy, że będziemy mogli zobaczyć nasze powłoki Sikkens i International na bolidzie MCL35M w tym sezonie. Nie możemy się doczekać planowanego powrotu wyścigów F1 do Niderlandów we wrześniu”.

Pierwsze Grand Prix odbędzie się 28 marca w Bahrajnie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.