AkzoNobel i McLaren Racing przedłużają umowę o współpracy
Dzięki przedłużeniu umowy o współpracy, bolid McLaren Racing, startujący w wyścigach Formuły 1, także w tym sezonie będzie pokryty specjalistycznymi powłokami AkzoNobel. Współpraca rozpoczęła się w 2008 roku.
Jako oficjalny partner, AkzoNobel dostarcza produkty marki Sikkens, którymi polakierowane są części bolidu MCL35M, a także zapewnia produkty na potrzeby zespołu w obszarze transportu, warsztatu oraz wyposażenia.
Ponadto biznes Marine and Protective Coatings dostarcza także powłokę termochronną Intertherm 50 z gamy produktów International, którą pokryte są elementy wyposażenia, otaczające silnik i układ wydechowy.
„Jesteśmy bardzo dumni z przedłużenia naszej współpracy z zespołem McLaren Racing, w której najważniejsze są takie punkty jak: współpraca, innowacyjność i dążenie do osiągania wysokich wyników”, mówi Patrick Bourguignon, Dyrektor Automotive and Specialty Coatings AkzoNobel. „Praca zespołowa w drużynie McLaren F1 oraz dążenie do osiągania sukcesów jest dla nas inspiracją do tego, aby dostarczać jak najlepsze produkty i usługi wszystkim naszym klientom”.
Mark Waller, Chief Commercial Officer McLaren Racing, dodaje: „Nasza współpraca trwa już od ponad dekady. Zaangażowanie AkzoNobel w nieustanne poszukiwanie i tworzenie innowacji doskonale pasuje do naszego zespołu. Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę i rozwijać innowacyjne produkty AkzoNobel, które pomogą naszym bolidom osiągać lepsze wyniki na torze”.
Zespół McLaren F1 zamierza kontynuować wspaniałe wyniki osiągnięte w sezonie 2020, w którym zajął trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Dodatkowo w tym sezonie do dynamicznego zespołu kierowców dołącza Daniel Ricciardo (który zajął piąte miejsce w klasyfikacji kierowców w 2020 r.) oraz Lando Norrisa (miejsce dziewiąte w 2020 roku).
Naukowcy i technicy McLaren Racing i AkzoNobel współpracują od ponad dziesięciu lat, a w 2012 r. partnerstwo poszerzono o McLaren Automotive. Współpraca ta przyczyniła się nie tylko do przyspieszenia wdrażania nowych rozwiązań w pracach nad technologią powłok i opracowywaniu kolorów, ale także utorowała drogę dla dalszych poszukiwań kolejnych innowacyjnych rozwiązań.
Patrick Bourguignon dodaje: „Wszyscy ogromnie się cieszymy, że będziemy mogli zobaczyć nasze powłoki Sikkens i International na bolidzie MCL35M w tym sezonie. Nie możemy się doczekać planowanego powrotu wyścigów F1 do Niderlandów we wrześniu”.
Pierwsze Grand Prix odbędzie się 28 marca w Bahrajnie.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.