AkzoNobel i McLaren Racing rozszerzają współpracę
Firma AkzoNobel i McLaren Racing rozszerzyły swoją długoletnią współpracę, która pozwoli na wprowadzenie nowych możliwości w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, innowacji technologicznych i rozwoju produktów.
Nowa, wieloletnia umowa między AkzoNobel i McLaren Racing jest wynikiem udanej, trwającej już trzynaście lat współpracy. Oprócz kontynuowania działań jako wyłączny Oficjalny Partner McLaren Racing: Coatings Solutions, AkzoNobel wesprze także zespół wyścigowy McLaren w zakresie zrównoważonego rozwoju – to zwiastun bardziej zintegrowanego podejścia, które ma znacznie wykraczać poza dostawy wysokowydajnych powłok.
Obie strony określiły szereg inicjatyw, które poszerzą zakres partnerstwa strategicznego i przyczynią się do zwiększenia wartości dodanej w wielu obszarach. Obejmują one wzajemne konsultacje techniczne w dziedzinach będących przedmiotem wspólnego zainteresowania, poszukiwanie dalszych możliwości innowacji i wymianę między personelem.
– Jesteśmy niezmiernie dumni i zadowoleni z zacieśnienia naszych relacji z tak długoletnim i cenionym partnerem, jak McLaren Racing, co pozwoli nam osiągnąć jeszcze więcej niż dotychczas – mówi Patrick Bourguignon, Dyrektor ds. motoryzacji i specjalistycznych powłok w AkzoNobel. – Wspólne skupienie się na osiąganiu najlepszych możliwych wyników i pionierskich innowacji pomoże nam zarówno w rozwoju, jak i w nadaniu nowego wymiaru naszej formule sukcesu – tłumaczy.
Patrick Bourguignon dodaje: – Cieszymy się, że będziemy odgrywać aktywną rolę w wysiłkach McLaren Racing na rzecz zrównoważonego rozwoju, działając zgodnie z naszym podejściem „People. Planet. Paint.”. To wszystko polega na realizacji działań opartych na naszym dotychczasowym, wypracowanym sukcesie i kształtowaniu partnerstwa na przyszłość.
Matt Dennington, Dyrektor ds. partnerstwa w McLaren Racing także odniósł się do nowo podpisanej umowy: – To fantastyczne, że możemy rozszerzyć nasze partnerstwo z AkzoNobel. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie nowego rozdziału tej innowacyjnej i długotrwałej współpracy, przyjmując bardziej zintegrowane podejście do rozwoju, dzięki któremu AkzoNobel będzie nas wspierał w naszej misji stania się bardziej zrównoważonym zespołem.
Po raz pierwszy AkzoNobel i McLaren podjęły współpracę w 2008 roku. Od tamtej pory osiągnięto znaczący postęp w technologii lakierniczej, który nie tylko przyczynił się do zwiększenia wydajności samochodu McLaren Formula 1, ale także napędził rozwój innowacji w innych branżach.
Tegoroczny samochód McLaren F1, MCL36, został zaprezentowany w połowie lutego. Testy do nowego sezonu F1 rozpoczną się 23 lutego, a pierwsze Grand Prix odbędzie się w Bahrajnie 20 marca.
O AkzoNobel
Dostarczamy powstałe w sposób zrównoważony innowacyjne farby i powłoki, na których w coraz większym stopniu polegają nasi klienci, lokalne społeczności i środowisko. Dlatego wszystko co robimy zaczyna się od naszego celu People. Planet. Paint. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od wiodącego producenta farb, który swoje cele opiera o uznane na świecie wskaźniki naukowe i podejmuje rzeczywiste działania mające na celu sprostanie globalnym wyzwaniom i ochronę przyszłych pokoleń.

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.