AkzoNobel i McLaren Racing rozszerzają współpracę
Firma AkzoNobel i McLaren Racing rozszerzyły swoją długoletnią współpracę, która pozwoli na wprowadzenie nowych możliwości w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, innowacji technologicznych i rozwoju produktów.
Nowa, wieloletnia umowa między AkzoNobel i McLaren Racing jest wynikiem udanej, trwającej już trzynaście lat współpracy. Oprócz kontynuowania działań jako wyłączny Oficjalny Partner McLaren Racing: Coatings Solutions, AkzoNobel wesprze także zespół wyścigowy McLaren w zakresie zrównoważonego rozwoju – to zwiastun bardziej zintegrowanego podejścia, które ma znacznie wykraczać poza dostawy wysokowydajnych powłok.
Obie strony określiły szereg inicjatyw, które poszerzą zakres partnerstwa strategicznego i przyczynią się do zwiększenia wartości dodanej w wielu obszarach. Obejmują one wzajemne konsultacje techniczne w dziedzinach będących przedmiotem wspólnego zainteresowania, poszukiwanie dalszych możliwości innowacji i wymianę między personelem.
– Jesteśmy niezmiernie dumni i zadowoleni z zacieśnienia naszych relacji z tak długoletnim i cenionym partnerem, jak McLaren Racing, co pozwoli nam osiągnąć jeszcze więcej niż dotychczas – mówi Patrick Bourguignon, Dyrektor ds. motoryzacji i specjalistycznych powłok w AkzoNobel. – Wspólne skupienie się na osiąganiu najlepszych możliwych wyników i pionierskich innowacji pomoże nam zarówno w rozwoju, jak i w nadaniu nowego wymiaru naszej formule sukcesu – tłumaczy.
Patrick Bourguignon dodaje: – Cieszymy się, że będziemy odgrywać aktywną rolę w wysiłkach McLaren Racing na rzecz zrównoważonego rozwoju, działając zgodnie z naszym podejściem „People. Planet. Paint.”. To wszystko polega na realizacji działań opartych na naszym dotychczasowym, wypracowanym sukcesie i kształtowaniu partnerstwa na przyszłość.
Matt Dennington, Dyrektor ds. partnerstwa w McLaren Racing także odniósł się do nowo podpisanej umowy: – To fantastyczne, że możemy rozszerzyć nasze partnerstwo z AkzoNobel. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie nowego rozdziału tej innowacyjnej i długotrwałej współpracy, przyjmując bardziej zintegrowane podejście do rozwoju, dzięki któremu AkzoNobel będzie nas wspierał w naszej misji stania się bardziej zrównoważonym zespołem.
Po raz pierwszy AkzoNobel i McLaren podjęły współpracę w 2008 roku. Od tamtej pory osiągnięto znaczący postęp w technologii lakierniczej, który nie tylko przyczynił się do zwiększenia wydajności samochodu McLaren Formula 1, ale także napędził rozwój innowacji w innych branżach.
Tegoroczny samochód McLaren F1, MCL36, został zaprezentowany w połowie lutego. Testy do nowego sezonu F1 rozpoczną się 23 lutego, a pierwsze Grand Prix odbędzie się w Bahrajnie 20 marca.
O AkzoNobel
Dostarczamy powstałe w sposób zrównoważony innowacyjne farby i powłoki, na których w coraz większym stopniu polegają nasi klienci, lokalne społeczności i środowisko. Dlatego wszystko co robimy zaczyna się od naszego celu People. Planet. Paint. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od wiodącego producenta farb, który swoje cele opiera o uznane na świecie wskaźniki naukowe i podejmuje rzeczywiste działania mające na celu sprostanie globalnym wyzwaniom i ochronę przyszłych pokoleń.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.