Komunikaty PR

AkzoNobel i McLaren Racing rozszerzają współpracę

2022-02-15  |  09:30
Biuro prasowe

Firma AkzoNobel i McLaren Racing rozszerzyły swoją długoletnią współpracę, która pozwoli na wprowadzenie nowych możliwości w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, innowacji technologicznych i rozwoju produktów. 

Nowa, wieloletnia umowa między AkzoNobel i McLaren Racing jest wynikiem udanej, trwającej już trzynaście lat współpracy. Oprócz kontynuowania działań jako wyłączny Oficjalny Partner McLaren Racing: Coatings Solutions, AkzoNobel wesprze także zespół wyścigowy McLaren w zakresie zrównoważonego rozwoju – to zwiastun bardziej zintegrowanego podejścia, które ma znacznie wykraczać poza dostawy wysokowydajnych powłok.

Obie strony określiły szereg inicjatyw, które poszerzą zakres partnerstwa strategicznego i przyczynią się do zwiększenia wartości dodanej w wielu obszarach. Obejmują one wzajemne konsultacje techniczne w dziedzinach będących przedmiotem wspólnego zainteresowania, poszukiwanie dalszych możliwości innowacji i wymianę między personelem.

Jesteśmy niezmiernie dumni i zadowoleni z zacieśnienia naszych relacji z tak długoletnim i cenionym partnerem, jak McLaren Racing, co pozwoli nam osiągnąć jeszcze więcej niż dotychczas – mówi Patrick Bourguignon, Dyrektor ds. motoryzacji i specjalistycznych powłok w AkzoNobel. – Wspólne skupienie się na osiąganiu najlepszych możliwych wyników i pionierskich innowacji pomoże nam zarówno w rozwoju, jak i w nadaniu nowego wymiaru naszej formule sukcesu – tłumaczy.

Patrick Bourguignon dodaje: – Cieszymy się, że będziemy odgrywać aktywną rolę w wysiłkach McLaren Racing na rzecz zrównoważonego rozwoju, działając zgodnie z naszym podejściem „People. Planet. Paint.”. To wszystko polega na realizacji działań opartych na naszym dotychczasowym, wypracowanym sukcesie i kształtowaniu partnerstwa na przyszłość.

Matt Dennington, Dyrektor ds. partnerstwa w McLaren Racing także odniósł się do nowo podpisanej umowy: – To fantastyczne, że możemy rozszerzyć nasze partnerstwo z AkzoNobel. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie nowego rozdziału tej innowacyjnej i długotrwałej współpracy, przyjmując bardziej zintegrowane podejście do rozwoju, dzięki któremu AkzoNobel będzie nas wspierał w naszej misji stania się bardziej zrównoważonym zespołem.

Po raz pierwszy AkzoNobel i McLaren podjęły współpracę w 2008 roku. Od tamtej pory osiągnięto znaczący postęp w technologii lakierniczej, który nie tylko przyczynił się do zwiększenia wydajności samochodu McLaren Formula 1, ale także napędził rozwój innowacji w innych branżach.

Tegoroczny samochód McLaren F1, MCL36, został zaprezentowany w połowie lutego. Testy do nowego sezonu F1 rozpoczną się 23 lutego, a pierwsze Grand Prix odbędzie się w Bahrajnie 20 marca.

 

O AkzoNobel

Dostarczamy powstałe w sposób zrównoważony innowacyjne farby i powłoki, na których w coraz większym stopniu polegają nasi klienci, lokalne społeczności i środowisko. Dlatego wszystko co robimy zaczyna się od naszego celu People. Planet. Paint. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od wiodącego producenta farb, który swoje cele opiera o uznane na świecie wskaźniki naukowe i podejmuje rzeczywiste działania mające na celu sprostanie globalnym wyzwaniom i ochronę przyszłych pokoleń. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów Biuro prasowe
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.