Komunikaty PR

AkzoNobel na czele wyścigu po farby proszkowe dla e-mobilności

2021-05-11  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania mat.pras. ( 0.79 MB )

Globalny popyt na samochody elektryczne – i ogólnie e-mobilność – nieustannie rośnie. AkzoNobel rozwija więc w obszarze Powder Coatings zaawansowane technologie, które pozwolą zaspokoić coraz większe potrzeby klientów i wesprą branżę w drodze ku przyszłości.

 

Producenci pojazdów elektrycznych i ich podzespołów potrzebują światowej klasy rozwiązań chroniących silniki, akumulatory i systemy przechowywania energii. AkzoNobel może im teraz zaproponować portfel specjalnych farb proszkowych wraz z fachową pomocą zespołu specjalistów od technologii.


Dzięki naszej renomowanej marce Resicoat mamy ponad 50-letnie doświadczenie jako dostawca wypróbowanych, sprawdzonych i profesjonalnych rozwiązań stosowanych w najróżniejszych izolacjach elektrycznych oraz w warunkach wysokich temperatur – wyjaśnia Daniela Vlad, dyrektor AkzoNobel Powder Coatings. – W oparciu o te globalne osiągnięcia robimy następny krok w rozwoju naszych innowacji, by wesprzeć kolejną generację e-mobilności produktami oferowanymi pod markami Resicoat i Interpon.

 

Farby proszkowe producenta stosowane są już do malowania karoserii, wnętrz i felg aluminiowych. Pojawienie się i szybki wzrost e-mobilności to nowa szansa dla firmy – jej produkty mogą sprawić, że akumulatory będą trwalsze, a pojazdy pojadą jeszcze dalej.

 

Badania wskazują, że do 2026 r. wartość globalnego rynku pojazdów elektrycznych wzrośnie do ok. 700 mld USD (ze 140 mld USD w 2019 r.). AkzoNobel może wspomóc tę branżę, rozwijając kolejne innowacje i dostarczając coraz trwalsze rozwiązania swoim klientom.


Chcemy wspomagać transformację rynku e-mobilności dzięki naszemu pionierskiemu podejściu i wieloletniemu zaangażowaniu na rzecz technicznej doskonałości – kontynuuje Daniela Vlad. – Mamy doświadczenie i wiedzę niezbędne, by wspierać twórców technologii kolejnych generacji, które będą stosowane w najbardziej zaawansowanych pojazdach elektrycznych. Można powiedzieć, że jedziemy z prądem, by zasilać przyszłość.

 

 

***

Już od ponad 200 lat odkrywamy świat nieograniczonych możliwości, ożywiania kolorem różnorodnych powierzchni. Jesteśmy ekspertami w produkowaniu farb i powłok, możliwe, że jeden z naszych produktów znajduje się zaledwie kilka metrów od Ciebie. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od będącego liderem zrównoważonego rozwoju producenta farb, który od ponad dwóch stuleci kreuje przyszłość. Więcej na stronie www.akzonobel.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.