AkzoNobel na czele wyścigu po farby proszkowe dla e-mobilności
Globalny popyt na samochody elektryczne – i ogólnie e-mobilność – nieustannie rośnie. AkzoNobel rozwija więc w obszarze Powder Coatings zaawansowane technologie, które pozwolą zaspokoić coraz większe potrzeby klientów i wesprą branżę w drodze ku przyszłości.
Producenci pojazdów elektrycznych i ich podzespołów potrzebują światowej klasy rozwiązań chroniących silniki, akumulatory i systemy przechowywania energii. AkzoNobel może im teraz zaproponować portfel specjalnych farb proszkowych wraz z fachową pomocą zespołu specjalistów od technologii.
– Dzięki naszej renomowanej marce Resicoat mamy ponad 50-letnie doświadczenie jako dostawca wypróbowanych, sprawdzonych i profesjonalnych rozwiązań stosowanych w najróżniejszych izolacjach elektrycznych oraz w warunkach wysokich temperatur – wyjaśnia Daniela Vlad, dyrektor AkzoNobel Powder Coatings. – W oparciu o te globalne osiągnięcia robimy następny krok w rozwoju naszych innowacji, by wesprzeć kolejną generację e-mobilności produktami oferowanymi pod markami Resicoat i Interpon.
Farby proszkowe producenta stosowane są już do malowania karoserii, wnętrz i felg aluminiowych. Pojawienie się i szybki wzrost e-mobilności to nowa szansa dla firmy – jej produkty mogą sprawić, że akumulatory będą trwalsze, a pojazdy pojadą jeszcze dalej.
Badania wskazują, że do 2026 r. wartość globalnego rynku pojazdów elektrycznych wzrośnie do ok. 700 mld USD (ze 140 mld USD w 2019 r.). AkzoNobel może wspomóc tę branżę, rozwijając kolejne innowacje i dostarczając coraz trwalsze rozwiązania swoim klientom.
– Chcemy wspomagać transformację rynku e-mobilności dzięki naszemu pionierskiemu podejściu i wieloletniemu zaangażowaniu na rzecz technicznej doskonałości – kontynuuje Daniela Vlad. – Mamy doświadczenie i wiedzę niezbędne, by wspierać twórców technologii kolejnych generacji, które będą stosowane w najbardziej zaawansowanych pojazdach elektrycznych. Można powiedzieć, że jedziemy z prądem, by zasilać przyszłość.
***
Już od ponad 200 lat odkrywamy świat nieograniczonych możliwości, ożywiania kolorem różnorodnych powierzchni. Jesteśmy ekspertami w produkowaniu farb i powłok, możliwe, że jeden z naszych produktów znajduje się zaledwie kilka metrów od Ciebie. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od będącego liderem zrównoważonego rozwoju producenta farb, który od ponad dwóch stuleci kreuje przyszłość. Więcej na stronie www.akzonobel.com
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.