AkzoNobel na czele wyścigu po farby proszkowe dla e-mobilności
Globalny popyt na samochody elektryczne – i ogólnie e-mobilność – nieustannie rośnie. AkzoNobel rozwija więc w obszarze Powder Coatings zaawansowane technologie, które pozwolą zaspokoić coraz większe potrzeby klientów i wesprą branżę w drodze ku przyszłości.
Producenci pojazdów elektrycznych i ich podzespołów potrzebują światowej klasy rozwiązań chroniących silniki, akumulatory i systemy przechowywania energii. AkzoNobel może im teraz zaproponować portfel specjalnych farb proszkowych wraz z fachową pomocą zespołu specjalistów od technologii.
– Dzięki naszej renomowanej marce Resicoat mamy ponad 50-letnie doświadczenie jako dostawca wypróbowanych, sprawdzonych i profesjonalnych rozwiązań stosowanych w najróżniejszych izolacjach elektrycznych oraz w warunkach wysokich temperatur – wyjaśnia Daniela Vlad, dyrektor AkzoNobel Powder Coatings. – W oparciu o te globalne osiągnięcia robimy następny krok w rozwoju naszych innowacji, by wesprzeć kolejną generację e-mobilności produktami oferowanymi pod markami Resicoat i Interpon.
Farby proszkowe producenta stosowane są już do malowania karoserii, wnętrz i felg aluminiowych. Pojawienie się i szybki wzrost e-mobilności to nowa szansa dla firmy – jej produkty mogą sprawić, że akumulatory będą trwalsze, a pojazdy pojadą jeszcze dalej.
Badania wskazują, że do 2026 r. wartość globalnego rynku pojazdów elektrycznych wzrośnie do ok. 700 mld USD (ze 140 mld USD w 2019 r.). AkzoNobel może wspomóc tę branżę, rozwijając kolejne innowacje i dostarczając coraz trwalsze rozwiązania swoim klientom.
– Chcemy wspomagać transformację rynku e-mobilności dzięki naszemu pionierskiemu podejściu i wieloletniemu zaangażowaniu na rzecz technicznej doskonałości – kontynuuje Daniela Vlad. – Mamy doświadczenie i wiedzę niezbędne, by wspierać twórców technologii kolejnych generacji, które będą stosowane w najbardziej zaawansowanych pojazdach elektrycznych. Można powiedzieć, że jedziemy z prądem, by zasilać przyszłość.
***
Już od ponad 200 lat odkrywamy świat nieograniczonych możliwości, ożywiania kolorem różnorodnych powierzchni. Jesteśmy ekspertami w produkowaniu farb i powłok, możliwe, że jeden z naszych produktów znajduje się zaledwie kilka metrów od Ciebie. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od będącego liderem zrównoważonego rozwoju producenta farb, który od ponad dwóch stuleci kreuje przyszłość. Więcej na stronie www.akzonobel.com

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.