Komunikaty PR

AkzoNobel na czele wyścigu po farby proszkowe dla e-mobilności

2021-05-11  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania mat.pras. ( 0.79 MB )

Globalny popyt na samochody elektryczne – i ogólnie e-mobilność – nieustannie rośnie. AkzoNobel rozwija więc w obszarze Powder Coatings zaawansowane technologie, które pozwolą zaspokoić coraz większe potrzeby klientów i wesprą branżę w drodze ku przyszłości.

 

Producenci pojazdów elektrycznych i ich podzespołów potrzebują światowej klasy rozwiązań chroniących silniki, akumulatory i systemy przechowywania energii. AkzoNobel może im teraz zaproponować portfel specjalnych farb proszkowych wraz z fachową pomocą zespołu specjalistów od technologii.


Dzięki naszej renomowanej marce Resicoat mamy ponad 50-letnie doświadczenie jako dostawca wypróbowanych, sprawdzonych i profesjonalnych rozwiązań stosowanych w najróżniejszych izolacjach elektrycznych oraz w warunkach wysokich temperatur – wyjaśnia Daniela Vlad, dyrektor AkzoNobel Powder Coatings. – W oparciu o te globalne osiągnięcia robimy następny krok w rozwoju naszych innowacji, by wesprzeć kolejną generację e-mobilności produktami oferowanymi pod markami Resicoat i Interpon.

 

Farby proszkowe producenta stosowane są już do malowania karoserii, wnętrz i felg aluminiowych. Pojawienie się i szybki wzrost e-mobilności to nowa szansa dla firmy – jej produkty mogą sprawić, że akumulatory będą trwalsze, a pojazdy pojadą jeszcze dalej.

 

Badania wskazują, że do 2026 r. wartość globalnego rynku pojazdów elektrycznych wzrośnie do ok. 700 mld USD (ze 140 mld USD w 2019 r.). AkzoNobel może wspomóc tę branżę, rozwijając kolejne innowacje i dostarczając coraz trwalsze rozwiązania swoim klientom.


Chcemy wspomagać transformację rynku e-mobilności dzięki naszemu pionierskiemu podejściu i wieloletniemu zaangażowaniu na rzecz technicznej doskonałości – kontynuuje Daniela Vlad. – Mamy doświadczenie i wiedzę niezbędne, by wspierać twórców technologii kolejnych generacji, które będą stosowane w najbardziej zaawansowanych pojazdach elektrycznych. Można powiedzieć, że jedziemy z prądem, by zasilać przyszłość.

 

 

***

Już od ponad 200 lat odkrywamy świat nieograniczonych możliwości, ożywiania kolorem różnorodnych powierzchni. Jesteśmy ekspertami w produkowaniu farb i powłok, możliwe, że jeden z naszych produktów znajduje się zaledwie kilka metrów od Ciebie. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od będącego liderem zrównoważonego rozwoju producenta farb, który od ponad dwóch stuleci kreuje przyszłość. Więcej na stronie www.akzonobel.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.