Arval podsumowuje sprzedaż aut używanych w 2022 roku. Skoda Octavia hitem oferty
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Arval Service Lease Polska, lider rynku wynajmu długoterminowego pojazdów i rozwiązań z zakresu zrównoważonej mobilności, w 2022 roku sprzedał prawie 8000 samochodów pokontraktowych. Najczęściej wybieranym przez klientów modelem pojazdu była Skoda Octavia. Średni przebieg sprzedanych samochodów pokontraktowych wynosił zaledwie 78 tys. km. Arval ułatwia klientom indywidualnym dostęp do oferty samochodów używanych – w ubiegłym roku firma uruchomiła platformę internetową autoselect.arval.pl, zaś od stycznia oddała do użytku gruntownie zmodernizowane biuro i plac sprzedażowy w podwarszawskich Radziejowicach.
Sprzedaż samochodów pokontraktowych to istotny segment działalności Arval. W 2022 roku z placu w Radziejowicach wyjechało 1300 używanych aut, zaś łączna liczba wszystkich sprzedanych przez Arval samochodów używanych to prawie 8000 sztuk.
– Parametry kupionych przez klientów pojazdów pokazują, że oferta samochodów poleasingowych jest zdecydowanie atrakcyjniejsza niż w przypadku poszukiwania auta z drugiej ręki w innych źródłach. Średni wiek pojazdów sprzedanych w ramach Arval Autoselect to 3,5 roku, a średni przebieg to 78 tys. km – Mikołaj Bąk, Remarketing Manager w Arval Service Lease Polska. – Są to pojazdy od pierwszego właściciela, bardzo zadbane, serwisowane w autoryzowanych punktach z udokumentowaną pełną historią. Wszystkie pochodzą z legalnych, polskich źródeł, więc klient nie musi mieć żadnych obaw, że kupuje kota w worku. Pojazdy są objęte rękojmią i na wszystkie wystawiamy faktury. W naszym biurze sprzedaży dostępny jest doradca Banku BNP Paribas, który oferuje korzystne formy finansowania, przygotowane specjalnie z myślą o klientach Arval – dodaje.
Arval podsumował także najchętniej wybierane przez klientów marki i modele używanych pojazdów. Faworytem okazała się Skoda, a szczególnym zainteresowaniem cieszył się model Octavia.
TOP 5 najchętniej kupowanych modeli aut poleasingowych:
- Skoda Octavia
- Renault Megane
- Volkswagen Passat
- Skoda Fabia
- Skoda Superb
TOP 5 najchętniej wybieranych marek aut poleasingowych:
- Skoda
- Renault
- Volkswagen
- Opel
- Ford
Ceny sprzedanych pojazdów zaczynały się od 26500 zł, a wśród najciekawszych modeli z oferty aut pokontraktowych wymienić można: elektryczne Audi E-Tron, luksusowy Range Rover Velar, kompaktowe Hyundai i30N oraz Mini Cooper S.
Arval intensywnie rozwija działalność związaną z samochodami pokontraktowymi. W ubiegłym roku firma zainwestowała w nową platformę internetową autoselect.arval.pl, która umożliwia łatwy zakup lub wynajem używanych aut z floty Arval, a rok 2023 rozpoczyna z nowym biurem sprzedaży i przebudowanym placem w podwarszawskich Radziejowicach.
– Przebudowaliśmy nasze centrum pojazdów pokontraktowych Arval Autoselect zgodnie z sugestiami klientów. Otworzyliśmy nowe biuro, powiększyliśmy parking dla klientów i wyposażyliśmy go w stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych. Zmieniliśmy też sposób prezentacji pojazdów w Radziejowicach. Auta ustawione są według segmentów i podzielone na te przeznaczone do sprzedaży i do wynajmu – wyjaśnia Mikołaj Bąk. – W ofercie stale mamy około 300 pojazdów. Każdego dnia przygotowujemy do sprzedaży lub wynajmu kolejnych 9-12 aut używanych – dodaje.
W ofercie Arval Autoselect samochody dostępne są także w re-leasingu, czyli ponownym wynajmie. Jest to sposób na użytkowanie stosunkowo młodego auta w bardzo atrakcyjnej cenie i z wszystkimi zaletami wynajmu z pełną obsługą. Klienci, którzy zdecydują się na wynajem auta pokontraktowego, korzystają z tych samych usług dodatkowych w ramach miesięcznej raty, które dostępne są przy wynajmie nowych pojazdów, m.in. obsługi serwisowej, przeglądów, assistance 24h, samochodu zastępczego, karty paliwowej oraz aplikacji My Arval Mobile. Używane samochody można wynająć na 2 lata.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Goworek – agnieszka.goworek@arval.pl – +48 22 45 45 500
O Arval:
Arval specjalizuje się w wynajmie pojazdów z pełną obsługą oraz w nowych rozwiązaniach w zakresie mobilności. Łączna flota leasingowana przez Arval składa się z niemal 1,6 mln pojazdów na całym świecie (koniec grudnia 2022 r.). Każdego dnia ponad 8000 pracowników Arval w 30 krajach oferuje klientom – od dużych międzynarodowych korporacji po mniejsze firmy i indywidualnych klientów detalicznych – elastyczne rozwiązania, które sprawią, że podróże staną się bezproblemowe i będą odbywały się w zrównoważony sposób. Arval jest założycielem i członkiem sojuszu Element-Arval Global Alliance, który jest światowym liderem w zarządzaniu flotą, z ponad 3 mln pojazdów w 53 krajach. Firma Arval powstała w 1989 roku i jest w pełni własnością Grupy BNP Paribas. W ramach Grupy, Arval jest częścią pionu Commercial, Personal Banking & Services.
www.arval.pl
O BNP Paribas:
BNP Paribas jest czołowym bankiem w Unii Europejskiej i kluczowym graczem w światowej bankowości. Jest obecny w 65 krajach i zatrudnia około 190 000 pracowników, w tym ponad 145 000 w Europie. Grupa zajmuje kluczowe pozycje w trzech głównych rodzajach działalności: Commercial, Personal Banking & Services obejmujące bankowość komercyjną i detaliczną Grupy oraz kilka specjalistycznych przedsięwzięć, w tym BNP Paribas Personal Finance i Arval; Investment & Protection Services z rozwiązaniami oszczędnościowymi, inwestycyjnymi i ochronnymi; oraz Corporate & Institutional Banking, skoncentrowany na klientach korporacyjnych i instytucjonalnych.
W oparciu o silnie zdywersyfikowany i zintegrowany model, Grupa pomaga swoim klientom (osobom fizycznym, stowarzyszeniom społecznym, przedsiębiorcom, małym i średnim przedsiębiorstwom, korporacjom oraz klientom instytucjonalnym) w realizacji ich projektów dzięki szerokiemu wachlarzowi rozwiązań: od finansowania, przez inwestycje i oszczędności po ochronę ubezpieczeniową. W Europie Grupa działa na czterech rynkach krajowych (w Belgii, Francji, we Włoszech i w Luksemburgu). BNP Paribas rozwija swój zintegrowany model bankowości komercyjnej i detalicznej w kilku krajach śródziemnomorskich, Turcji i Europie Wschodniej. Jako kluczowy gracz w międzynarodowej bankowości, Grupa posiada wiodące platformy i linie biznesowe w Europie, jest mocno obecna w obu Amerykach oraz prowadzi solidną i szybko rozwijającą się działalność w regionie Azji i Pacyfiku.
BNP Paribas wdrożył we wszystkich swoich działaniach podejście oparte na społecznej odpowiedzialności biznesu, dzięki czemu może przyczynić się do budowania zrównoważonej przyszłości, zapewniając jednocześnie wydajność i stabilność Grupy.
www.bnpparibas.com
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.