Komunikaty PR

Auta używane, a jednak z salonu – czy to możliwe?

2022-05-23  |  12:30
Biuro prasowe

Zdecydowana większość klientów (71 proc.) nadal preferuje zakup samochodu w salonie od zakupu przez Internet – wynika z ostatniego badania „Portfele Polaków pod lupą”. Aż 2/3 z nich deklaruje, że ważny jest bezpośredni kontakt ze sprzedającym oraz możliwość przetestowania auta na żywo. Co zrobić, gdy ceny nowych aut rosną w zawrotnym tempie? Czy można kupić samochód używany, ale z salonu?

Kiedy mowa o miejscu, gdzie sprzedaje się samochody używane, większość osób wyobraża sobie niewielką budkę z namalowanym farbą napisem: „Komis samochodowy”. Istnieje jednak rozwiązanie dla kierowców, którzy szukają samochodu z bezpiecznego źródła i udokumentowaną historią serwisową. Odpowiedzią na to jest otwarty w zeszłym roku w Warszawie salon samochodów używanych Volkswagen Financial Services STORE.

– Każdy klient może u nas wypróbować auta podczas jazdy próbnej. Naszym priorytetem, obok sprawdzonej historii pojazdu i rzetelnej dokumentacji, jest doświadczenie jazdy. Ważne jest, aby klient przekonał się, że dany model rzeczywiście do niego pasuje. Nie oferujemy wyłącznie samochodów, lecz służymy kompleksową obsługą klienta. Towarzyszymy przy wyborze najkorzystniejszej oferty finansowej, która pozwoli rozsądnie zarządzić budżetem – podkreśla Jakub Rosłon, menedżer salonu VW FS STORE.

Obsługa na piątkę

Klienci cenią salon VW FS STORE za wysoki poziom obsługi, czego potwierdzeniem jest punktacja w wyszukiwarce Google (4.9 na 5.0 możliwych). Wśród prawie 100 opinii znaleźć można wypowiedzi zadowolonych konsumentów, którzy chwalą profesjonalne podejście i dbałość o szczegóły – jak przygotowanie samochodu do jazdy i sam moment przekazania, gdy otrzymują auto udekorowane czerwoną wstążką.

– Podczas spotkania z naszym sprzedawcą klient określa, jak długo planuje jeździć autem, ile przeciętnie pokonuje kilometrów rocznie i jaka opłata miesięczna będzie mu odpowiadała. Wśród rozwiązań, jakie oferujemy, na uwagę zasługuje Autonomia, czyli oferta kilkuletnich pojazdów używanych marek Grupy Volkswagen. W ramach Autonomii w VW FS jest dostępny kredyt samochodowy jak abonament, dzięki któremu można wybrać wymarzone cztery kółka i spłacać jedynie przewidywaną utratę wartości auta w trakcie trwania umowy – dodaje Jakub Rosłon.

Dni otwarte

Wszyscy, którzy chcieliby zapoznać się z ofertą VW FS STORE, niedługo będą mieć dobrą okazję. Już 27 i 28 maja odbędą się dni otwarte salonu w Warszawie. Podczas wydarzenia będzie można zapoznać się ze specjalną ofertą pakietów przeglądów serwisowych i ubezpieczenia oraz wziąć udział w licznych atrakcjach. Przygotowano m.in. symulatory dachowania i zderzenia, ćwiczenia z pierwszej pomocy oraz jazdy testowe. Dostępni na miejscu eksperci VW FS STORE podzielą się wiedzą, jak dobrać fotelik dla dziecka, prawidłowo założyć łańcuchy na koła oraz zabezpieczyć miejsce kolizji drogowej. Oprócz niespodzianek dla dorosłych czekają też atrakcje dla dzieci – takie jak aktywności przybliżające zasady ruchu drogowego oraz kącik z zabawami i kolorowankami.

VW FS STORE jest jedynym na świecie salonem sprzedaży samochodów używanych pod marką własną Volkswagen Financial Services. Salon mieści się przy ul. Łopuszańskiej 36 w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.