Komunikaty PR

Auta używane, a jednak z salonu – czy to możliwe?

2022-05-23  |  12:30
Biuro prasowe

Zdecydowana większość klientów (71 proc.) nadal preferuje zakup samochodu w salonie od zakupu przez Internet – wynika z ostatniego badania „Portfele Polaków pod lupą”. Aż 2/3 z nich deklaruje, że ważny jest bezpośredni kontakt ze sprzedającym oraz możliwość przetestowania auta na żywo. Co zrobić, gdy ceny nowych aut rosną w zawrotnym tempie? Czy można kupić samochód używany, ale z salonu?

Kiedy mowa o miejscu, gdzie sprzedaje się samochody używane, większość osób wyobraża sobie niewielką budkę z namalowanym farbą napisem: „Komis samochodowy”. Istnieje jednak rozwiązanie dla kierowców, którzy szukają samochodu z bezpiecznego źródła i udokumentowaną historią serwisową. Odpowiedzią na to jest otwarty w zeszłym roku w Warszawie salon samochodów używanych Volkswagen Financial Services STORE.

– Każdy klient może u nas wypróbować auta podczas jazdy próbnej. Naszym priorytetem, obok sprawdzonej historii pojazdu i rzetelnej dokumentacji, jest doświadczenie jazdy. Ważne jest, aby klient przekonał się, że dany model rzeczywiście do niego pasuje. Nie oferujemy wyłącznie samochodów, lecz służymy kompleksową obsługą klienta. Towarzyszymy przy wyborze najkorzystniejszej oferty finansowej, która pozwoli rozsądnie zarządzić budżetem – podkreśla Jakub Rosłon, menedżer salonu VW FS STORE.

Obsługa na piątkę

Klienci cenią salon VW FS STORE za wysoki poziom obsługi, czego potwierdzeniem jest punktacja w wyszukiwarce Google (4.9 na 5.0 możliwych). Wśród prawie 100 opinii znaleźć można wypowiedzi zadowolonych konsumentów, którzy chwalą profesjonalne podejście i dbałość o szczegóły – jak przygotowanie samochodu do jazdy i sam moment przekazania, gdy otrzymują auto udekorowane czerwoną wstążką.

– Podczas spotkania z naszym sprzedawcą klient określa, jak długo planuje jeździć autem, ile przeciętnie pokonuje kilometrów rocznie i jaka opłata miesięczna będzie mu odpowiadała. Wśród rozwiązań, jakie oferujemy, na uwagę zasługuje Autonomia, czyli oferta kilkuletnich pojazdów używanych marek Grupy Volkswagen. W ramach Autonomii w VW FS jest dostępny kredyt samochodowy jak abonament, dzięki któremu można wybrać wymarzone cztery kółka i spłacać jedynie przewidywaną utratę wartości auta w trakcie trwania umowy – dodaje Jakub Rosłon.

Dni otwarte

Wszyscy, którzy chcieliby zapoznać się z ofertą VW FS STORE, niedługo będą mieć dobrą okazję. Już 27 i 28 maja odbędą się dni otwarte salonu w Warszawie. Podczas wydarzenia będzie można zapoznać się ze specjalną ofertą pakietów przeglądów serwisowych i ubezpieczenia oraz wziąć udział w licznych atrakcjach. Przygotowano m.in. symulatory dachowania i zderzenia, ćwiczenia z pierwszej pomocy oraz jazdy testowe. Dostępni na miejscu eksperci VW FS STORE podzielą się wiedzą, jak dobrać fotelik dla dziecka, prawidłowo założyć łańcuchy na koła oraz zabezpieczyć miejsce kolizji drogowej. Oprócz niespodzianek dla dorosłych czekają też atrakcje dla dzieci – takie jak aktywności przybliżające zasady ruchu drogowego oraz kącik z zabawami i kolorowankami.

VW FS STORE jest jedynym na świecie salonem sprzedaży samochodów używanych pod marką własną Volkswagen Financial Services. Salon mieści się przy ul. Łopuszańskiej 36 w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.