Auta używane, a jednak z salonu – czy to możliwe?
Zdecydowana większość klientów (71 proc.) nadal preferuje zakup samochodu w salonie od zakupu przez Internet – wynika z ostatniego badania „Portfele Polaków pod lupą”. Aż 2/3 z nich deklaruje, że ważny jest bezpośredni kontakt ze sprzedającym oraz możliwość przetestowania auta na żywo. Co zrobić, gdy ceny nowych aut rosną w zawrotnym tempie? Czy można kupić samochód używany, ale z salonu?
Kiedy mowa o miejscu, gdzie sprzedaje się samochody używane, większość osób wyobraża sobie niewielką budkę z namalowanym farbą napisem: „Komis samochodowy”. Istnieje jednak rozwiązanie dla kierowców, którzy szukają samochodu z bezpiecznego źródła i udokumentowaną historią serwisową. Odpowiedzią na to jest otwarty w zeszłym roku w Warszawie salon samochodów używanych Volkswagen Financial Services STORE.
– Każdy klient może u nas wypróbować auta podczas jazdy próbnej. Naszym priorytetem, obok sprawdzonej historii pojazdu i rzetelnej dokumentacji, jest doświadczenie jazdy. Ważne jest, aby klient przekonał się, że dany model rzeczywiście do niego pasuje. Nie oferujemy wyłącznie samochodów, lecz służymy kompleksową obsługą klienta. Towarzyszymy przy wyborze najkorzystniejszej oferty finansowej, która pozwoli rozsądnie zarządzić budżetem – podkreśla Jakub Rosłon, menedżer salonu VW FS STORE.
Obsługa na piątkę
Klienci cenią salon VW FS STORE za wysoki poziom obsługi, czego potwierdzeniem jest punktacja w wyszukiwarce Google (4.9 na 5.0 możliwych). Wśród prawie 100 opinii znaleźć można wypowiedzi zadowolonych konsumentów, którzy chwalą profesjonalne podejście i dbałość o szczegóły – jak przygotowanie samochodu do jazdy i sam moment przekazania, gdy otrzymują auto udekorowane czerwoną wstążką.
– Podczas spotkania z naszym sprzedawcą klient określa, jak długo planuje jeździć autem, ile przeciętnie pokonuje kilometrów rocznie i jaka opłata miesięczna będzie mu odpowiadała. Wśród rozwiązań, jakie oferujemy, na uwagę zasługuje Autonomia, czyli oferta kilkuletnich pojazdów używanych marek Grupy Volkswagen. W ramach Autonomii w VW FS jest dostępny kredyt samochodowy jak abonament, dzięki któremu można wybrać wymarzone cztery kółka i spłacać jedynie przewidywaną utratę wartości auta w trakcie trwania umowy – dodaje Jakub Rosłon.
Dni otwarte
Wszyscy, którzy chcieliby zapoznać się z ofertą VW FS STORE, niedługo będą mieć dobrą okazję. Już 27 i 28 maja odbędą się dni otwarte salonu w Warszawie. Podczas wydarzenia będzie można zapoznać się ze specjalną ofertą pakietów przeglądów serwisowych i ubezpieczenia oraz wziąć udział w licznych atrakcjach. Przygotowano m.in. symulatory dachowania i zderzenia, ćwiczenia z pierwszej pomocy oraz jazdy testowe. Dostępni na miejscu eksperci VW FS STORE podzielą się wiedzą, jak dobrać fotelik dla dziecka, prawidłowo założyć łańcuchy na koła oraz zabezpieczyć miejsce kolizji drogowej. Oprócz niespodzianek dla dorosłych czekają też atrakcje dla dzieci – takie jak aktywności przybliżające zasady ruchu drogowego oraz kącik z zabawami i kolorowankami.
VW FS STORE jest jedynym na świecie salonem sprzedaży samochodów używanych pod marką własną Volkswagen Financial Services. Salon mieści się przy ul. Łopuszańskiej 36 w Warszawie.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.