Komunikaty PR

Auto i rower w wynajmie - Arval wprowadza ofertę 6 Wheels

2021-03-02  |  15:59
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl

W chłodne dni autem, a w słoneczne rowerem elektrycznym – tak może wyglądać dojazd do pracy kierowców, korzystających z pakietu Arval 6 Wheels. To pierwsza oferta na polskim rynku Car Fleet Management, która umożliwia wynajem samochodu i roweru z pełnym pakietem serwisowym i ubezpieczeniem. Dodatkowo klienci korzystający z nowej oferty Arval otrzymają w pakiecie bagażnik marki Thule, który umożliwi przewożenie roweru np. podczas wakacji.

Arval Service Lease Polska, spółka z Grupy BNP Paribas specjalizującą się w wynajmie długoterminowym pojazdów, rusza z wiosenną ofensywą i proponuje klientom włączenie do flot także jednośladów. Rowery, dostępne dotychczas w ramach usługi Arval Bike Lease, można teraz wynająć w pakiecie z samochodem. Oferta Arval 6 Wheels dostępna jest dla wszystkich klientów biznesowych firmy. Rower elektryczny lub tradycyjny może być zamówiony zarówno w pakiecie z nowym autem, jak i z tym już użytkowanym. W obu przypadkach użytkownik otrzyma w prezencie od Arval bagażnik do transportu jednośladu, renomowanej marki Thule. 

Jak wynika z badania przeprowadzonego w zeszłym roku na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego, aż 41% Polaków ograniczyło przejazdy innymi środkami transportu na rzecz roweru, a 24% korzystało z jednośladu częściej niż rok wcześniej. 

W ciągu ostatniego roku obserwowaliśmy prawdziwy boom na rowery. W związku z pandemią COVID-19 stały się one jednym z najchętniej wybieranych, bo też najbezpieczniejszych środków transportu. Jednoślad to świetna alternatywa dla komunikacji miejskiej, a zmiany w pogodzie sprawiają, że sezon rowerowy znacznie się wydłużył – w tym roku zaczął się już pod koniec lutego. Dlatego chcemy zaproponować naszym klientom pakiet, który zapewni im jeszcze większą mobilność. W ramach oferty 6 Wheels można korzystać z roweru elektrycznego, którym dotrzemy do pracy lub pojedziemy na weekendową wycieczkę oraz z samochodu, przydatnego w deszczowe czy chłodne dni, a także podczas większych zakupów i dalszych wyjazdów. Idąc krok dalej, rozwiązaniem idealnym w takim pakiecie byłby samochód elektryczny. Osiągamy wtedy w pełni zrównoważoną mobilność – mówi Bartłomiej Kwapisz, Head of Marketing & Innovations w Arval Service Lease Polska

Klienci, którzy zdecydują się na rozbudowę floty o jednoślady, mogą liczyć na kompleksową obsługę tych pojazdów. Arval może dostarczyć je wraz ze wszystkimi przydatnymi akcesoriami, takimi jak kaski, czy koszyki, jak również wyposażyć klienta w stacje parkingowe. W dodatkowym pakiecie dostępna jest także usługa przechowywania rowerów zimą oraz serwis door-to-door.

W firmach, które stosują tzw. politykę „user-chooser”, czyli tam gdzie kierowca ma możliwość wyboru samochodu w ramach przyznanego miesięcznego budżetu, Arval będzie zachęcał do rezygnacji z niektórych opcji wyposażenia auta na rzecz zamówienia roweru. Dzięki temu użytkownik zyska nową formę mobilności, jednocześnie mieszcząc się w ramach firmowego budżetu.

Wystarczy rozejrzeć się po ulicach, by zauważyć, że sezon rowerowy rozpoczął się natychmiast po pierwszych roztopach. Na ścieżkach przybywa cyklistów, a mając w pamięci ubiegły rok, prawdopodobnie niebawem w sklepach zacznie brakować rowerów. Wynika to z kilku przyczyn. Jednoślady bardzo zyskały na popularności w czasie pandemii, ale nie bez znaczenia jest też rosnąca świadomość ekologiczna Polaków. Problem z dostępnością rowerów wynika także z opóźnień w dostawach komponentów do tych pojazdów. Możliwość korzystania ze służbowego jednośladu, dostępnego dla pracownika także w czasie wolnym, staje się więc bardzo atrakcyjnym benefitem. Szczególnie w sytuacji powtarzających się lockdownów, gdy klasyczne systemy motywacyjne, jak karty na siłownię czy bilety do kin i teatrów, przestają funkcjonować – wyjaśnia Rafał Tarnacki, Product & Innovations Manager w Arval Service Lease Polska.

Co ważne, Arval gwarantuje natychmiastową dostawę roweru po zamówieniu, a po skończonym okresie wynajmu pracownik może stać się właścicielem jednośladu, płacąc zaledwie ułamek jego ceny rynkowej.

Regularna oferta Arval Bike Lease jest także cały czas dostępna dla klientów biznesowych, którzy chcą zaoferować swoim pracownikom nieposiadającym przypisanych aut służbowych, dodatkowy benefit pracowniczy.  Pojedyncze lub flotowe rowery mogą być wykorzystywane zarówno na dojazdy do pracy, jak i w celach prywatnych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja DHL Parcel inwestuje w 33 dostawcze samochody elektryczne od Arval Biuro prasowe
2021-04-15 | 13:56

DHL Parcel inwestuje w 33 dostawcze samochody elektryczne od Arval

DHL Parcel Polska powiększa swoją flotę samochodów dostawczych o pojazdy MAN eTGE. Zaawansowane technologicznie elektryki będzie można spotkać m.in. na ulicach Warszawy, Gdańska, czy
Motoryzacja Goodyear dostarczy opony do 26 samochodów na otwarcie sezonu ELMS
2021-04-15 | 10:55

Goodyear dostarczy opony do 26 samochodów na otwarcie sezonu ELMS

  Sezon European Le Mans Series rozpocznie się już w najbliższy weekend. 26 z 42 samochodów pojedzie na oponach Goodyear. Goodyear ma wyłączność na dostawy opon dla
Motoryzacja Lexus LS 600h L Landaulet
2021-04-14 | 16:00

Lexus LS 600h L Landaulet

Z czym kojarzy się ślub? Na takie pytanie każda para młoda odpowie zapewne nieco inaczej. Dla większości osób nieodłącznym elementem radosnej ceremonii jest wyjątkowy

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Globalna pozycja węgla nie jest zagrożona w najbliższych latach. Popyt napędzają państwa azjatyckie, głównie Chiny i Indie

W ubiegłym roku światowe zapotrzebowanie na węgiel spadło o 5 proc. r/r, najmocniej od II wojny światowej. To w dużej mierze efekt globalnego spowolnienia w przemyśle wywołanego przez COVID-19. W tym roku wraz ze stopniowym powrotem gospodarek do normalności Międzynarodowa Agencja Energii spodziewa się wzrostu popytu na czarny surowiec o 2,6 proc., głównie za sprawą państw azjatyckich. – Energetyka światowa jest oparta na węglu i takie państwa jak Chiny, Indie, Indonezja nie odstąpią od tego najtańszego, najbardziej bezpiecznego nośnika energii. Czyli praktycznie świat poza Unią Europejską będzie nadal opierał swoje systemy energetyczne na tym paliwie – mówi Janusz Olszowski, prezes Górniczej Izby Przemysłowo-Handlowej

Farmacja

Od dziś farmaceuci zyskują nowe uprawnienia. Właścicieli aptek czeka szereg wyzwań

16 kwietnia wchodzi w życie większość zapisów nowej ustawy o zawodzie farmaceuty, która rozszerza uprawnienia tego zawodu. Magister farmacji będzie mógł przeprowadzić z pacjentem wywiad farmaceutyczny, doradzić mu w kwestii przyjmowanych leków, przeprowadzić podstawowe nieinwazyjne badania diagnostyczne i przeszkolić w używaniu prostego sprzętu medycznego, np. glukometru. Otwartą kwestią pozostaje to, kto będzie płacił za opiekę farmaceutyczną jako świadczenie – sam pacjent czy może NFZ. Z kolei dla właścicieli aptek wyzwaniem będzie stworzenie miejsca, gdzie takie konsultacje mogą się odbywać, oraz zapewnienie odpowiednich zasobów kadrowych.

Problemy społeczne

W Polsce co roku przeprowadza się ok. 145 transplantacji serca, ale oczekujących jest trzy razy więcej. Problemem często jest brak zgody rodziny zmarłego

W 2020 roku wykonano 145 operacji transplantacji serca i podobna liczba utrzymuje się od kilku lat. Potrzeby są jednak znacznie większe, bo liczba osób oczekujących na przeszczep to 415 – wynika ze statystyk Poltransplantu. Choć większość Polaków zgadza się zostać dawcą narządów po swojej śmierci, rzadko informują o tym bliskich. – Nawet w 10–20 proc. przypadków rodzina nie zgadza się na przeszczep – wskazuje dr n. med. Zygmunt Kaliciński, transplantolog ze Szpitala MSWiA w Warszawie. Problemami są także nieodpowiednie przygotowanie szpitalnych koordynatorów oraz ich częsta rotacja.

Problemy społeczne

Pandemia ograniczyła aktywność fizyczną dzieci o ponad 30 proc. Wśród najmłodszych rośnie problem nieprawidłowej masy ciała i problemów z kręgosłupem

Już od ok. 20 lat poziom kondycji fizycznej dzieci i młodzieży systematycznie spada, a pandemia jeszcze pogłębiła ten problem. Nauka online, zamknięte szkoły, baseny, sale sportowe i boiska spowodowały, że aktywność fizyczna wśród najmłodszych spadła o 33 proc. – wynika z raportu „Aktywność fizyczna i żywienie dzieci w czasie pandemii”. – Możemy mieć przyrost populacji osób otyłych i z nadwagą, prawdopodobnie zwiększy się także częstotliwość występowania wad postawy i bólu  kręgosłupa – wymienia prof. Bartosz Molik, rektor AWF w Warszawie. Na zdrowie i kondycję dzieci przełożenie może mieć także coraz częściej diagnozowany zespół pocovidowy.