Auto marki CUPRA na miesiąc za 1 zł? W Volkswagen Financial Services to możliwe
Od listopada br. w Volkswagen Financial Services trwa akcja promocyjna pod nazwą „CUPRA w Twojej Flocie – pierwsza rata za 1 PLN”. Przedsiębiorca, który w ramach oferty Rent a Car wypróbuje model Formentor i w następnym kroku zamówi to auto do swojej floty, po podpisaniu nowej umowy pierwszą miesięczną ratę otrzyma w wysokości 1 zł.
Volkswagen Financial Services wraz z marką CUPRA wyszedł naprzeciw potrzebom przedsiębiorców, którzy poszukują samochodów do swoich flot. Klienci, oprócz możliwości przetestowania modelu Formentor w ramach najmu średnioterminowego od VW FS, mogą także wziąć udział w akcji promocyjnej „CUPRA w Twojej Flocie – pierwsza rata za 1 PLN”. W tym celu należy poszerzyć swoją flotę o modele CUPRA Formentor lub Leon.
– Rozwiązanie, które proponujemy, jest absolutnie innowacyjne. Klient zainteresowany leasingiem bądź wynajmem długoterminowym modeli CUPRA Formentor lub Leon, w ofercie flotowej pierwszą ratę otrzyma za 1 złoty. Druga rata będzie już w standardowej cenie, w zależności od wybranego finansowania – wyjaśnia Daniel Trzaskowski, dyrektor sprzedaży flotowej w Volkswagen Financial Services.
Krok pierwszy – najem średnioterminowy
Oferta Rent a Car dotyczy średnich i dużych przedsiębiorstw, które dysponują w swojej flocie minimum 15 pojazdami. Pierwszą korzyścią jest możliwość przetestowania samochodu CUPRA Formentor w życiu codziennym. Dana osoba może się przekonać, czy jest to pojazd, który odpowiada jej zarówno pod względem komfortu, jak i wydajności. Jeśli zawrze się umowę Rent a Car z Volkswagen Financial Services, wówczas jazda próbna może zostać przedłużona nawet do 2 lat (okres minimalny to jeden miesiąc, natomiast z danych firmy VW FS wynika, że 68 proc. klientów korzysta z opcji najmu na trzy miesiące). Za pojazd płaci się stałe, miesięczne raty. Okres użytkowania samochodu w ramach najmu średnioterminowego można skrócić w dowolnym momencie. Jeżeli klient jest zadowolony z auta, można podpisać kolejną umowę, tym razem na najem długoterminowy.
– Cieszymy się ze współpracy z Volkswagen Financial Services, ponieważ działając razem, możemy tworzyć jak najlepsze rozwiązania, które mają realny wpływ na kształtowanie rynku flotowego w Polsce. Propozycja przetestowania modelu Formentor w ramach najmu średnioterminowego to fantastyczna okazja dla klientów biznesowych, by mogli się przekonać, że pojazdy marki CUPRA idealnie nadają się jako samochody flotowe – mówi Marcin Rzepczyński, dyrektor sprzedaży marki CUPRA.
Krok drugi – najem długoterminowy
Klient po zakończeniu umowy najmu średnioterminowego ma możliwość zawarcia nowej umowy na finansowanie modeli CUPRA Formentor lub Leon w formie leasingu lub wynajmu długoterminowego, tzw. FSL (Full Service Leasing). W tym wypadku pierwsza miesięczna rata za samochód w ramach finansowania od VW FS wynosi zaledwie 1 zł. Z tego względu to rozwiązanie jest okazją dla przedsiębiorców, by powiększając swoje floty mogli patrzeć zarówno na jakość wybieranych pojazdów, jak i na koszty. Dzięki wcześniejszej możliwości wypróbowania modelu CUPRA Formentor klient ma pewność, że decyduje się na sprawdzone auta. Akcja promocyjna „CUPRA w Twojej Flocie – pierwsza rata za 1 PLN” będzie trwać do 31 grudnia 2023 r.
Więcej informacji o wynajmie w VW FS znajduje się na stronach:
https://www.vwfs.pl/klienci-biznesowi/finansowanie-samochodu/floty/wynajem-dlugoterminowy.html
https://www.vwfs.pl/klienci-biznesowi/finansowanie-samochodu/floty/wynajem-srednioterminowy.html
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.