Komunikaty PR

Biurowiec X20 niemal w pełni wynajęty

2023-05-25  |  10:44
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Warszawski budynek X20 jest już niemal w pełni skomercjalizowany. Na zwiększenie dotychczasowej powierzchni biurowej w obiekcie zarządzanym przez White Star Real Estate i AIG Global Real Estate zdecydował się Polski Standard Płatności, operator BLIK. Tym samym budynek X20 jest wynajęty w 98%.

Pierwsi najemcy biurowca X20 na warszawskim Dolnym Mokotowie wprowadzili się do obiektu w 2021 roku. Wśród nich jest Polski Standard Płatności, właściciel marki BLIK. W maju 2023 roku operator płatności mobilnych dokonał  zwiększenia wynajmowanej dotąd powierzchni biurowej w budynku X20.

Bardzo doceniamy długofalowe relacje biznesowe, dlatego niezmiernie cieszy nas fakt rozszerzenia umowy z Polskim Standardem Płatności BLIK. To pokazuje zarówno ogromną skalę wzrostu marki i jej usług, jak i komfort pracy w tak nowoczesnym koncepcie biurowym, otwartym na budowanie społeczności. W budynku X20 dostępnych jest ponad 16 000 mkw. całkowitej powierzchni najmu, na ten moment wynajęte jest 98%, czyli ok. 15 700 mkw. Wielu naszych dotychczasowych najemców biurowych zgłasza potrzebę i chęć ekspansji, co dowodzi, że zarówno lokalizacja X20, jak i oferowane udogodnienia są przez nich doceniane. Aktualnie trwają rozmowy, dotyczące wynajmu ostatnich 2% dostępnej powierzchni biurowej zlokalizowanej na 1. piętrze budynku – mówi Bartosz Prytuła, Managing Partner w White Star Real Estate.

X20 to efektywny energetycznie budynek, który wyróżnia się zastosowaniem ekologicznych rozwiązań, poświadczonych certyfikatem BREEAM na poziomie bardzo dobrym. Obiekt oferuje najemcom nie tylko nowoczesną przestrzeń biurową klasy A, ale także wiele udogodnień, takich jak punkt ładowania samochodów elektrycznych czy aplikacja mobilna ułatwiająca korzystanie z infrastruktury. Oprócz Polskiego Standardu Płatności BLIK do najemców biurowca X20 należą: Universal Music Polska, Miele Polska, Integer S.A. – Inpost, Olsen Fashion, RPGZ XV Sp. z o.o. – B2R LAW, Linktis Sp. z o.o. / Uniweg Sp. z o.o., Dentsu Polska, Lidl, Rossmann, La Mania, Multibrand (Sushi) oraz Damian Piela Studio Kreatywne - PIE'LA Cafe.

BLIK, czyli system płatności mobilnych, zarządzany i rozwijany przez spółkę Polski Standard Płatności (PSP), został uruchomiony w 2015 roku i obecnie posiada 13,5 mln aktywnych użytkowników polskich banków. BLIK prężnie rozwija się również za granicą.

Informacje o najemcy (BLIK), deweloperze (White Star Real Estate) i inwestorze (AIG):

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie praktycznie każdy z klientów krajowych instytucji płatniczych oferujących aplikację mobilną. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników. Udziałowcami spółki PSP są: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Mastercard.

White Star Real Estate jest znaną, międzynarodową firmą z wieloletnim doświadczeniem na rynku nieruchomości, która zrealizowała łącznie ponad 60 wysokiej jakości projektów komercyjnych i mieszkaniowych. Wśród nich znaczącą część stanowi grupa prestiżowych budynków biurowych, a pozostałe inwestycje to magazyny, centra handlowe oraz osiedla domków jednorodzinnych i mieszkań. White Star Real Estate jest także doświadczonym zarządcą nieruchomości i częścią White Star Group, zajmującą się szeroko pojętymi nieruchomościami. White Star Group jest spółką holdingową założoną w celu realizacji usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz inwestowaniem w nieruchomości i private equity, głównie w Europie Środkowej i Wschodniej.

AIG Global Real Estate założona w 1987 roku, stanowi grupę międzynarodowych firm w ramach AIG, która inwestuje oraz aktywnie zarządza sektorem nieruchomości na rzecz klientów i firm członkowskich AIG na całym świecie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.