Komunikaty PR

Car Platform otwiera się na klientów indywidualnych i zapowiada kolejne zmiany

2022-04-25  |  01:00

Car Platform, wirtualny salon samochodowy, jeszcze w tym miesiącu rozszerzy ofertę dla klientów korporacyjnych i indywidualnych. Platforma oferująca benefity pracownicze w postaci najkorzystniejszych warunków najmu lub leasingu samochodów i motocykli ma w ofercie ma ponad 30 marek, w tym także aut luksusowych, takich jak McLaren, Aston Martin czy Rolls Royce. Powstała dzięki współpracy Auto Fus Group, czyli jednego z największych dealerów BMW w Polsce, oraz The Heart, fabryki technologicznych startupów.

Car Platform powstało w 2020 roku. Platforma łączy w sobie tradycję i doświadczenie Auto Fus Group z nowatorskim spojrzeniem na biznes The Heart - fabryki startupów. Prezesem i jednym z założycieli spółki jest Paweł Jaczynowski, manager z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Z Auto Fus Group związany jest od ponad 16 lat, a na swoim koncie ma prawie 4 tys. sprzedanych aut.

- Ideą Car Platform jest mobilność. Naszymi klientami są firmy, które poszukiwały najbardziej rozbudowanych i praktycznych bonusów dla swoich pracowników. Tworzymy ofertę dla konsumentów o racjonalnym i nowoczesnym podejściu do inwestycji w motoryzację. Dzisiaj, aby być mobilnym, nie trzeba posiadać samochodu. Co więcej, korzystanie z najmu czy leasingu, często otwiera naszym klientom drogę do aut wyższej klasy, niż gdyby samodzielnie mieli dokonać zakupu. To z kolei buduje przywiązanie pracownika do firmy - mówi Paweł Jaczynowski, CEO Car Platform.

Obecnie Car Platform działa na zasadzie zamkniętego dostępu, umożliwiając korzystanie z platformy wyłącznie pracownikom firm, z którymi nawiązała współpracę. To 18 firm, których łączna liczba pracowników to ponad 47 tys. osób.

- Cały czas pracujemy nad rozwojem naszego portfolio, dzięki czemu udaje nam się zachować wysoką konkurencyjność. Obecnie finalizujemy jeden projekt skierowany do firm, zwłaszcza działów HR, oraz drugi, dla klientów indywidualnych. W najbliższych dniach będziemy mogli podzielić się szczegółami naszych nowości. Zmiany wynikają ze wzmożonego zainteresowania, które obserwujemy w ostatnich miesiącach, zarówno w segmencie leasingu jak i najmu. Ma to związek głównie z obniżoną dostępnością nowych samochodów i niepewną sytuacją gospodarczą. Takie wydarzenia często weryfikują plany dużych inwestycji, do jakich zdecydowanie należy zakup auta. Myślę, że w dłuższej perspektywie ta sytuacja przełoży się na wypracowanie u Polaków nowych nawyków, dzięki którym nie będą już tak przywiązani do posiadania samochodu na własność - dodaje Jaczynowski.

Wg danych portalu fmleasing.pl, rok 2021 zakończył się kolejnym rekordem na rynku polskiego leasingu. Branża odnotowała wzrost na poziomie 31 proc. r/r, finansując tym samym aktywa o łącznej wartości 88 mld zł. Wynik jest tym bardziej imponujący, że poprzednie lata przynosiły spadek o odpowiednio 5,8 proc. w 2019 r. oraz aż 13,3 proc. w 2020 r. w odniesieniu do poprzedzającego roku.

 

Car Platform to multibrandowy wirtualny salon samochodowy. Platforma oferuje najem długoterminowy lub leasing samochodów nowych i używanych oraz motocykli. W swojej ofercie ma ponad 30 marek, w tym także aut luksusowych, takich jak McLaren, Aston Martin czy Rolls Royce. Firma powstała w 2020 r. dzięki współpracy Auto Fus Group oraz fabryki startupów The Heart. Więcej informacji: https://carplatform.pl/.

 

Kontakt dla mediów

Aleksandra Sobera

a.sobera@theheart.tech

tel. 535 251 692

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.