Komunikaty PR

Car Platform otwiera się na klientów indywidualnych i zapowiada kolejne zmiany

2022-04-25  |  01:00

Car Platform, wirtualny salon samochodowy, jeszcze w tym miesiącu rozszerzy ofertę dla klientów korporacyjnych i indywidualnych. Platforma oferująca benefity pracownicze w postaci najkorzystniejszych warunków najmu lub leasingu samochodów i motocykli ma w ofercie ma ponad 30 marek, w tym także aut luksusowych, takich jak McLaren, Aston Martin czy Rolls Royce. Powstała dzięki współpracy Auto Fus Group, czyli jednego z największych dealerów BMW w Polsce, oraz The Heart, fabryki technologicznych startupów.

Car Platform powstało w 2020 roku. Platforma łączy w sobie tradycję i doświadczenie Auto Fus Group z nowatorskim spojrzeniem na biznes The Heart - fabryki startupów. Prezesem i jednym z założycieli spółki jest Paweł Jaczynowski, manager z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Z Auto Fus Group związany jest od ponad 16 lat, a na swoim koncie ma prawie 4 tys. sprzedanych aut.

- Ideą Car Platform jest mobilność. Naszymi klientami są firmy, które poszukiwały najbardziej rozbudowanych i praktycznych bonusów dla swoich pracowników. Tworzymy ofertę dla konsumentów o racjonalnym i nowoczesnym podejściu do inwestycji w motoryzację. Dzisiaj, aby być mobilnym, nie trzeba posiadać samochodu. Co więcej, korzystanie z najmu czy leasingu, często otwiera naszym klientom drogę do aut wyższej klasy, niż gdyby samodzielnie mieli dokonać zakupu. To z kolei buduje przywiązanie pracownika do firmy - mówi Paweł Jaczynowski, CEO Car Platform.

Obecnie Car Platform działa na zasadzie zamkniętego dostępu, umożliwiając korzystanie z platformy wyłącznie pracownikom firm, z którymi nawiązała współpracę. To 18 firm, których łączna liczba pracowników to ponad 47 tys. osób.

- Cały czas pracujemy nad rozwojem naszego portfolio, dzięki czemu udaje nam się zachować wysoką konkurencyjność. Obecnie finalizujemy jeden projekt skierowany do firm, zwłaszcza działów HR, oraz drugi, dla klientów indywidualnych. W najbliższych dniach będziemy mogli podzielić się szczegółami naszych nowości. Zmiany wynikają ze wzmożonego zainteresowania, które obserwujemy w ostatnich miesiącach, zarówno w segmencie leasingu jak i najmu. Ma to związek głównie z obniżoną dostępnością nowych samochodów i niepewną sytuacją gospodarczą. Takie wydarzenia często weryfikują plany dużych inwestycji, do jakich zdecydowanie należy zakup auta. Myślę, że w dłuższej perspektywie ta sytuacja przełoży się na wypracowanie u Polaków nowych nawyków, dzięki którym nie będą już tak przywiązani do posiadania samochodu na własność - dodaje Jaczynowski.

Wg danych portalu fmleasing.pl, rok 2021 zakończył się kolejnym rekordem na rynku polskiego leasingu. Branża odnotowała wzrost na poziomie 31 proc. r/r, finansując tym samym aktywa o łącznej wartości 88 mld zł. Wynik jest tym bardziej imponujący, że poprzednie lata przynosiły spadek o odpowiednio 5,8 proc. w 2019 r. oraz aż 13,3 proc. w 2020 r. w odniesieniu do poprzedzającego roku.

 

Car Platform to multibrandowy wirtualny salon samochodowy. Platforma oferuje najem długoterminowy lub leasing samochodów nowych i używanych oraz motocykli. W swojej ofercie ma ponad 30 marek, w tym także aut luksusowych, takich jak McLaren, Aston Martin czy Rolls Royce. Firma powstała w 2020 r. dzięki współpracy Auto Fus Group oraz fabryki startupów The Heart. Więcej informacji: https://carplatform.pl/.

 

Kontakt dla mediów

Aleksandra Sobera

a.sobera@theheart.tech

tel. 535 251 692

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych Biuro prasowe
2024-07-16 | 12:00

VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych

Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 18,7 proc., ponad 215 tys. finansowanych samochodów oraz 83 proc. zadowolonych klientów. Volkswagen Financial Services to nr
Motoryzacja Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
2024-07-15 | 14:48

Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO

Projekt PZO II ponownie został w pełni skomercjalizowany. Nowy najemca – Grupa Cichy-Zasada – wynajął blisko 1000 mkw. powierzchni na parterze budynku. We współpracy
Motoryzacja Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
2024-07-09 | 10:00

Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu

1 lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja konkursu „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” – wiodącego programu CSR-owego dla kierowców flotowych korzystających z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.