Car Platform otwiera się na klientów indywidualnych i zapowiada kolejne zmiany
Car Platform, wirtualny salon samochodowy, jeszcze w tym miesiącu rozszerzy ofertę dla klientów korporacyjnych i indywidualnych. Platforma oferująca benefity pracownicze w postaci najkorzystniejszych warunków najmu lub leasingu samochodów i motocykli ma w ofercie ma ponad 30 marek, w tym także aut luksusowych, takich jak McLaren, Aston Martin czy Rolls Royce. Powstała dzięki współpracy Auto Fus Group, czyli jednego z największych dealerów BMW w Polsce, oraz The Heart, fabryki technologicznych startupów.
Car Platform powstało w 2020 roku. Platforma łączy w sobie tradycję i doświadczenie Auto Fus Group z nowatorskim spojrzeniem na biznes The Heart - fabryki startupów. Prezesem i jednym z założycieli spółki jest Paweł Jaczynowski, manager z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Z Auto Fus Group związany jest od ponad 16 lat, a na swoim koncie ma prawie 4 tys. sprzedanych aut.
- Ideą Car Platform jest mobilność. Naszymi klientami są firmy, które poszukiwały najbardziej rozbudowanych i praktycznych bonusów dla swoich pracowników. Tworzymy ofertę dla konsumentów o racjonalnym i nowoczesnym podejściu do inwestycji w motoryzację. Dzisiaj, aby być mobilnym, nie trzeba posiadać samochodu. Co więcej, korzystanie z najmu czy leasingu, często otwiera naszym klientom drogę do aut wyższej klasy, niż gdyby samodzielnie mieli dokonać zakupu. To z kolei buduje przywiązanie pracownika do firmy - mówi Paweł Jaczynowski, CEO Car Platform.
Obecnie Car Platform działa na zasadzie zamkniętego dostępu, umożliwiając korzystanie z platformy wyłącznie pracownikom firm, z którymi nawiązała współpracę. To 18 firm, których łączna liczba pracowników to ponad 47 tys. osób.
- Cały czas pracujemy nad rozwojem naszego portfolio, dzięki czemu udaje nam się zachować wysoką konkurencyjność. Obecnie finalizujemy jeden projekt skierowany do firm, zwłaszcza działów HR, oraz drugi, dla klientów indywidualnych. W najbliższych dniach będziemy mogli podzielić się szczegółami naszych nowości. Zmiany wynikają ze wzmożonego zainteresowania, które obserwujemy w ostatnich miesiącach, zarówno w segmencie leasingu jak i najmu. Ma to związek głównie z obniżoną dostępnością nowych samochodów i niepewną sytuacją gospodarczą. Takie wydarzenia często weryfikują plany dużych inwestycji, do jakich zdecydowanie należy zakup auta. Myślę, że w dłuższej perspektywie ta sytuacja przełoży się na wypracowanie u Polaków nowych nawyków, dzięki którym nie będą już tak przywiązani do posiadania samochodu na własność - dodaje Jaczynowski.
Wg danych portalu fmleasing.pl, rok 2021 zakończył się kolejnym rekordem na rynku polskiego leasingu. Branża odnotowała wzrost na poziomie 31 proc. r/r, finansując tym samym aktywa o łącznej wartości 88 mld zł. Wynik jest tym bardziej imponujący, że poprzednie lata przynosiły spadek o odpowiednio 5,8 proc. w 2019 r. oraz aż 13,3 proc. w 2020 r. w odniesieniu do poprzedzającego roku.
Car Platform to multibrandowy wirtualny salon samochodowy. Platforma oferuje najem długoterminowy lub leasing samochodów nowych i używanych oraz motocykli. W swojej ofercie ma ponad 30 marek, w tym także aut luksusowych, takich jak McLaren, Aston Martin czy Rolls Royce. Firma powstała w 2020 r. dzięki współpracy Auto Fus Group oraz fabryki startupów The Heart. Więcej informacji: https://carplatform.pl/.
Kontakt dla mediów
Aleksandra Sobera
a.sobera@theheart.tech
tel. 535 251 692

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.