Car Platform przedstawia Mobility 3.0
Car Platform, multibrandowy wirtualny salon samochodowy, prezentuje nowości i otwiera się na kolejnych użytkowników. Platforma od teraz dostępna jest dla klientów indywidualnych. Firma uruchomiła także unikalny benefit mobilnościowy w postaci karty Mobility 3.0. Do końca roku spółka zapowiada rozszerzenie oferty o kolejne marki samochodów (także używanych) i motocykli.
Car Platform działa na rynku od 2020 roku. Wirtualny salon samochodowy ma w swojej ofercie 33 marki samochodów nowych, używanych oraz motocykli.
- Bacznie obserwujemy sytuację na rynku oraz to, jak reagują na nią nasi klienci. Dlatego też zdecydowaliśmy się na znaczne rozwinięcie oferty. Po pierwsze, platforma będzie teraz dostępna dla użytkowników indywidualnych. Pozwoli nam to przede wszystkim na rozszerzenie grona potencjalnych nabywców. Po drugie, przygotowaliśmy ofertę skierowaną dla naszych partnerów korporacyjnych. W jej ramach powstały karta benefitowa Mobility 3.0 oraz stworzony do zarządzania nią panel – mówi Paweł Jaczynowski, CEO Car Platform.
Car Platform otwarty był dotychczas wyłącznie dla pracowników firm partnerskich. Do tej pory nawiązano współpracę z 18 klientami korporacyjnymi. Aktualnie, aby uzyskać pełen dostęp do konfiguracji i zapoznać się z ofertą, wystarczy odwiedzić platformę.
Nowi użytkownicy, którzy zdecydują się nabyć lub wynająć samochód poprzez Car Platform, dodatkowo otrzymają prezent na start. Karta zakupowa o wartości dwóch pełnych baków paliwa umożliwi skorzystanie z produktów takich jak: paliwo, akcesoria samochodowe czy myjnia, dostępnych na stacjach ORLEN.
Benefit dla biznesu
Karta Mobility 3.0 to unikalny benefit w postaci premii na wydatki związane z mobilnością. Benefit skierowany jest do pracowników i kontraktorów B2B firm współpracujących z Car Platform. W jego kosztach partycypują pracodawca, dealer samochodowy oraz Car Platform. Środki mogą zostać wykorzystane na działania związane bezpośrednio z nabytym autem. Co ważne, mogą być one kumulowane.
Wybrane usługi mobilnościowe na karcie Mobility 3.0 to:
- Zakup paliwa
- Myjnia
- Opłaty drogowe i parkingowe
- Wypożyczalnie samochodów oraz innych pojazdów (także carsharing czy hulajnogi)
- Transport publiczny i taxi
Poza tym, na użytkowników Car Platform, czekają liczne rabaty korporacyjne od importerów, dostęp do szerszej oferty, preferencyjne ceny samochodów przedkontraktowych czy wsparcie przez cały czas trwania umowy.
- Od początku działalności Car Platform z powodzeniem osiągamy kolejne kamienie milowe, które sobie wyznaczyliśmy. Jesteśmy specjalistami w tej branży, dlatego też jestem przekonany, że nowości spotkają się z entuzjastycznym przyjęciem. My z kolei możemy skupić się na skalowaniu biznesu i pracą nad kolejnymi produktami – dodaje Jaczynowski.
Premiera otwartej platformy Car Platform nastąpiła 26 kwietnia. Więcej informacji można znaleźć pod adresem https://carplatform.pl/.
Car Platform to multibrandowy wirtualny salon samochodowy. Platforma oferuje najem długoterminowy lub leasing samochodów nowych i używanych oraz motocykli. W swojej ofercie ma ponad 30 marek, w tym także aut luksusowych. Firma powstała w 2020 r. dzięki współpracy Auto Fus Group, dealera i importera samochodowych marek premium oraz luksusowych, i fabryki startupów The Heart. Więcej informacji: https://carplatform.pl/.
Kontakt dla mediów
Aleksandra Sobera
a.sobera@theheart.tech
tel. 535 251 692
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.