Komunikaty PR

Car Platform przedstawia Mobility 3.0

2022-04-28  |  01:00

Car Platform, multibrandowy wirtualny salon samochodowy, prezentuje nowości i otwiera się na kolejnych użytkowników. Platforma od teraz dostępna jest dla klientów indywidualnych. Firma uruchomiła także unikalny benefit mobilnościowy w postaci karty Mobility 3.0. Do końca roku spółka zapowiada rozszerzenie oferty o kolejne marki samochodów (także używanych) i motocykli.

Car Platform działa na rynku od 2020 roku. Wirtualny salon samochodowy ma w swojej ofercie 33 marki samochodów nowych, używanych oraz motocykli.

- Bacznie obserwujemy sytuację na rynku oraz to, jak reagują na nią nasi klienci. Dlatego też zdecydowaliśmy się na znaczne rozwinięcie oferty. Po pierwsze, platforma będzie teraz dostępna dla użytkowników indywidualnych. Pozwoli nam to przede wszystkim na rozszerzenie grona potencjalnych nabywców. Po drugie, przygotowaliśmy ofertę skierowaną dla naszych partnerów korporacyjnych. W jej ramach powstały karta benefitowa Mobility 3.0 oraz stworzony do zarządzania nią panel – mówi Paweł Jaczynowski, CEO Car Platform.

Car Platform otwarty był dotychczas wyłącznie dla pracowników firm partnerskich. Do tej pory nawiązano współpracę z 18 klientami korporacyjnymi. Aktualnie, aby uzyskać pełen dostęp do konfiguracji i zapoznać się z ofertą, wystarczy odwiedzić platformę.

Nowi użytkownicy, którzy zdecydują się nabyć lub wynająć samochód poprzez Car Platform, dodatkowo otrzymają prezent na start. Karta zakupowa o wartości dwóch pełnych baków paliwa umożliwi skorzystanie z produktów takich jak: paliwo, akcesoria samochodowe czy myjnia, dostępnych na stacjach ORLEN.

Benefit dla biznesu

Karta Mobility 3.0 to unikalny benefit w postaci premii na wydatki związane z mobilnością. Benefit skierowany jest do pracowników i kontraktorów B2B firm współpracujących z Car Platform. W jego kosztach partycypują pracodawca, dealer samochodowy oraz Car Platform. Środki mogą zostać wykorzystane na działania związane bezpośrednio z nabytym autem. Co ważne, mogą być one kumulowane.

Wybrane usługi mobilnościowe na karcie Mobility 3.0 to:

  • Zakup paliwa
  • Myjnia
  • Opłaty drogowe i parkingowe
  • Wypożyczalnie samochodów oraz innych pojazdów (także carsharing czy hulajnogi)
  • Transport publiczny i taxi

Poza tym, na użytkowników Car Platform, czekają liczne rabaty korporacyjne od importerów, dostęp do szerszej oferty, preferencyjne ceny samochodów przedkontraktowych czy wsparcie przez cały czas trwania umowy.

- Od początku działalności Car Platform z powodzeniem osiągamy kolejne kamienie milowe, które sobie wyznaczyliśmy. Jesteśmy specjalistami w tej branży, dlatego też jestem przekonany, że nowości spotkają się z entuzjastycznym przyjęciem. My z kolei możemy skupić się na skalowaniu biznesu i pracą nad kolejnymi produktami – dodaje Jaczynowski.

Premiera otwartej platformy Car Platform nastąpiła 26 kwietnia. Więcej informacji można znaleźć pod adresem https://carplatform.pl/.

 

Car Platform to multibrandowy wirtualny salon samochodowy. Platforma oferuje najem długoterminowy lub leasing samochodów nowych i używanych oraz motocykli. W swojej ofercie ma ponad 30 marek, w tym także aut luksusowych. Firma powstała w 2020 r. dzięki współpracy Auto Fus Group, dealera i importera samochodowych marek premium oraz luksusowych, i fabryki startupów The Heart. Więcej informacji: https://carplatform.pl/.

 

Kontakt dla mediów

Aleksandra Sobera

a.sobera@theheart.tech

tel. 535 251 692

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.