Komunikaty PR

Car Platform przedstawia Mobility 3.0

2022-04-28  |  01:00

Car Platform, multibrandowy wirtualny salon samochodowy, prezentuje nowości i otwiera się na kolejnych użytkowników. Platforma od teraz dostępna jest dla klientów indywidualnych. Firma uruchomiła także unikalny benefit mobilnościowy w postaci karty Mobility 3.0. Do końca roku spółka zapowiada rozszerzenie oferty o kolejne marki samochodów (także używanych) i motocykli.

Car Platform działa na rynku od 2020 roku. Wirtualny salon samochodowy ma w swojej ofercie 33 marki samochodów nowych, używanych oraz motocykli.

- Bacznie obserwujemy sytuację na rynku oraz to, jak reagują na nią nasi klienci. Dlatego też zdecydowaliśmy się na znaczne rozwinięcie oferty. Po pierwsze, platforma będzie teraz dostępna dla użytkowników indywidualnych. Pozwoli nam to przede wszystkim na rozszerzenie grona potencjalnych nabywców. Po drugie, przygotowaliśmy ofertę skierowaną dla naszych partnerów korporacyjnych. W jej ramach powstały karta benefitowa Mobility 3.0 oraz stworzony do zarządzania nią panel – mówi Paweł Jaczynowski, CEO Car Platform.

Car Platform otwarty był dotychczas wyłącznie dla pracowników firm partnerskich. Do tej pory nawiązano współpracę z 18 klientami korporacyjnymi. Aktualnie, aby uzyskać pełen dostęp do konfiguracji i zapoznać się z ofertą, wystarczy odwiedzić platformę.

Nowi użytkownicy, którzy zdecydują się nabyć lub wynająć samochód poprzez Car Platform, dodatkowo otrzymają prezent na start. Karta zakupowa o wartości dwóch pełnych baków paliwa umożliwi skorzystanie z produktów takich jak: paliwo, akcesoria samochodowe czy myjnia, dostępnych na stacjach ORLEN.

Benefit dla biznesu

Karta Mobility 3.0 to unikalny benefit w postaci premii na wydatki związane z mobilnością. Benefit skierowany jest do pracowników i kontraktorów B2B firm współpracujących z Car Platform. W jego kosztach partycypują pracodawca, dealer samochodowy oraz Car Platform. Środki mogą zostać wykorzystane na działania związane bezpośrednio z nabytym autem. Co ważne, mogą być one kumulowane.

Wybrane usługi mobilnościowe na karcie Mobility 3.0 to:

  • Zakup paliwa
  • Myjnia
  • Opłaty drogowe i parkingowe
  • Wypożyczalnie samochodów oraz innych pojazdów (także carsharing czy hulajnogi)
  • Transport publiczny i taxi

Poza tym, na użytkowników Car Platform, czekają liczne rabaty korporacyjne od importerów, dostęp do szerszej oferty, preferencyjne ceny samochodów przedkontraktowych czy wsparcie przez cały czas trwania umowy.

- Od początku działalności Car Platform z powodzeniem osiągamy kolejne kamienie milowe, które sobie wyznaczyliśmy. Jesteśmy specjalistami w tej branży, dlatego też jestem przekonany, że nowości spotkają się z entuzjastycznym przyjęciem. My z kolei możemy skupić się na skalowaniu biznesu i pracą nad kolejnymi produktami – dodaje Jaczynowski.

Premiera otwartej platformy Car Platform nastąpiła 26 kwietnia. Więcej informacji można znaleźć pod adresem https://carplatform.pl/.

 

Car Platform to multibrandowy wirtualny salon samochodowy. Platforma oferuje najem długoterminowy lub leasing samochodów nowych i używanych oraz motocykli. W swojej ofercie ma ponad 30 marek, w tym także aut luksusowych. Firma powstała w 2020 r. dzięki współpracy Auto Fus Group, dealera i importera samochodowych marek premium oraz luksusowych, i fabryki startupów The Heart. Więcej informacji: https://carplatform.pl/.

 

Kontakt dla mediów

Aleksandra Sobera

a.sobera@theheart.tech

tel. 535 251 692

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.