Komunikaty PR

Carlleo – rewolucja w branży motoryzacyjnej

2022-03-15  |  13:00
Biuro prasowe

 


Tego w Polsce jeszcze nie było. Powstała unikalna platforma handlowa dla przedsiębiorstw z branży samochodowej: warsztatów, flot firmowych, firm ubezpieczeniowych. Carlleo (www.carlleo.pl) oferuje największy wybór części samochodowych, w najkorzystniejszych cenach. Jak to działa?


Za pomocą platformy użytkownik składa zapytanie, na które w krótkim czasie odpowiadają dostawcy z całego kraju. O każde z zamówień zazwyczaj walczy kilkadziesiąt firm z całej Polski, dzięki temu klient ma pewność, że znajdzie taką ofertę, jaka najlepiej odpowiada jego potrzebom.


 Jak to się zaczęło?


Firma powstała w 2016 roku i od tej pory udoskonala swoją ofertę. Jej pomysłodawcy sami prowadząc warsztat samochodowy, mieli problem z dostawcami części i podzespołów.


– Nieustannie były problemy z kontrolą i zakupem części. Traciliśmy czas na szukaniu odpowiednich ofert i rabatów. Właśnie dlatego zrodził się pomysł na stworzenie platformy, która będzie profesjonalnym narzędziem do zamawiania i sprzedawania części samochodowych – mówi Tomasz Brynkiewicz, współwłaściciel Carlleo.


Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, ponieważ tylko w ubiegłym roku na platformie przeprowadzono transakcje o łącznej wartości 3 mln zł. Carlleo na dzień dzisiejszy nawiązało współpracę z największymi polskimi firmami w branży motoryzacyjnej.


Dlaczego warto?


Korzystne ceny, intuicyjny i prosty system, setki dostawców – to najważniejsze zalety platformy Carlleo. Korzyści czerpią mają zarówno ci, którzy szukają części samochodowych, jak i ci, którzy nimi handlują.


– Z naszą platformą klient szybko dociera ze swoim zapytaniem do setek zweryfikowanych dostawców. Dzięki systemowi oceniania kontrahentów, zawsze ma pewność, że zamówienie znajdzie się w dobrych rękach. Rejestrując się w Carlleo.pl, zyskuje się dostęp do części wszystkich marek. Klient decyduje, czy chce kupić oryginalne podzespoły, czy ich sprawdzone zamienniki. Nie ma też konieczności podpisywania umów – dodaje Andrzej Wrona, przedstawiciel marki. 


Na razie jest to oferta skierowana do firm. Niewykluczone jednak, że w niedalekiej przyszłości będą mogli z niej skorzystać indywidualni klienci.


– Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem platformy. Mamy zamiar uruchomić również aplikację mobilną, a także planujemy poszerzenie naszej działalności na skalę europejską – mówią właściciele Carlleo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.