Ciężarówka Goodyear rusza w trasę Drive Results 2023
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear rozpoczyna drugą edycję kampanii Drive Results promującej Total Mobility, bogaty pakiet rozwiązań dla flot. Ciężarówka wystawowa kryjąca w sobie interaktywny show room - a w nim m.in. innowacyjne opony i zaawansowane rozwiązania mobilne do zarządzania flotą - odwiedzi 15 europejskich krajów, w tym Polskę. Trasa promocyjna Drive Results 2023 rozpocznie się w kwietniu i potrwa do listopada.
„Goodyear Total Mobility to więcej niż opony. Oferujemy dostosowane do potrzeb flot kompleksowe rozwiązania, które zwiększają ich wydajność, konkurencyjność i wspierają je w osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju. W obecnie trudnym otoczeniu gospodarczym floty muszą działać na najwyższym poziomie. Bardzo się cieszę, że po raz kolejny będziemy mogli zaprezentować nasze rozwiązania w jednym miejscu dzięki specjalnie zaprojektowanej ciężarówce pokazowej, która zapewni każdemu odwiedzającemu niesamowite wrażenia,” powiedział Maciej Szymański, dyrektor marketingu ds. opon użytkowych w Europie.
Interaktywna ciężarówka pokazowa prezentuje Goodyear Total Mobility
Interaktywny salon został zmodernizowany w stosunku do wersji z 2022 roku i teraz oferuje kompleksowy przegląd produktów i rozwiązań Goodyeara, zapewniając odwiedzającym jeszcze więcej inspirujących doświadczeń dzięki połączeniu elementów fizycznych i wirtualnych.
W jednym miejscu będzie można zapoznać się nie tylko z najnowszymi oponami, ale także ze wszystkimi rozwiązaniami z zakresu mobilności, takimi jak systemy Goodyear TPMS, Goodyear CheckPoint czy Goodyear DrivePoint. Wszystkie są połączone z nowoczesnymi aplikacjami i wspierane przetwarzaniem danych, odpowiadając na potrzeby wymagającego ekosystemu transportowego.
Ciężarówka pokazowa Drive Results będzie towarzyszyć wielu różnym wydarzeniom, od mistrzostw Goodyear FIA European Truck Racing Championship (ETRC) po wystawy branżowe. Trasa Drive Results rozpocznie się 20 kwietnia na targach Transport 2023 w Herning w Danii. Następnie ciężarówka pokazowa Goodyear pojawi się na kilku wystawach poświęconych logistyce. Po prezentacji podczas pierwszej rundy sezonu Goodyear FIA ETRC w Misano we Włoszech, będzie też obecna podczas wszystkich wyścigów tego sezonu [1].
Zrównoważony rozwój i efektywność kosztowa dla flot
Według badania Goodyear Sustainable Reality Survey na temat zrównoważonej rzeczywistości, przeprowadzonego w 2022 r. [2], floty nadal doceniają znaczenie zrównoważonych inwestycji, a 41% z nich postrzega ten czynnik jako szansę obniżenia kosztów operacyjnych.
[1] https://www.goodyearfiaetrc.com/events
[2] https://www.goodyear.eu/en_gb/truck/knowledge-centre/Sustainable-Reality.html

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.