Ciężarówka Goodyear rusza w trasę Drive Results 2023
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear rozpoczyna drugą edycję kampanii Drive Results promującej Total Mobility, bogaty pakiet rozwiązań dla flot. Ciężarówka wystawowa kryjąca w sobie interaktywny show room - a w nim m.in. innowacyjne opony i zaawansowane rozwiązania mobilne do zarządzania flotą - odwiedzi 15 europejskich krajów, w tym Polskę. Trasa promocyjna Drive Results 2023 rozpocznie się w kwietniu i potrwa do listopada.
„Goodyear Total Mobility to więcej niż opony. Oferujemy dostosowane do potrzeb flot kompleksowe rozwiązania, które zwiększają ich wydajność, konkurencyjność i wspierają je w osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju. W obecnie trudnym otoczeniu gospodarczym floty muszą działać na najwyższym poziomie. Bardzo się cieszę, że po raz kolejny będziemy mogli zaprezentować nasze rozwiązania w jednym miejscu dzięki specjalnie zaprojektowanej ciężarówce pokazowej, która zapewni każdemu odwiedzającemu niesamowite wrażenia,” powiedział Maciej Szymański, dyrektor marketingu ds. opon użytkowych w Europie.
Interaktywna ciężarówka pokazowa prezentuje Goodyear Total Mobility
Interaktywny salon został zmodernizowany w stosunku do wersji z 2022 roku i teraz oferuje kompleksowy przegląd produktów i rozwiązań Goodyeara, zapewniając odwiedzającym jeszcze więcej inspirujących doświadczeń dzięki połączeniu elementów fizycznych i wirtualnych.
W jednym miejscu będzie można zapoznać się nie tylko z najnowszymi oponami, ale także ze wszystkimi rozwiązaniami z zakresu mobilności, takimi jak systemy Goodyear TPMS, Goodyear CheckPoint czy Goodyear DrivePoint. Wszystkie są połączone z nowoczesnymi aplikacjami i wspierane przetwarzaniem danych, odpowiadając na potrzeby wymagającego ekosystemu transportowego.
Ciężarówka pokazowa Drive Results będzie towarzyszyć wielu różnym wydarzeniom, od mistrzostw Goodyear FIA European Truck Racing Championship (ETRC) po wystawy branżowe. Trasa Drive Results rozpocznie się 20 kwietnia na targach Transport 2023 w Herning w Danii. Następnie ciężarówka pokazowa Goodyear pojawi się na kilku wystawach poświęconych logistyce. Po prezentacji podczas pierwszej rundy sezonu Goodyear FIA ETRC w Misano we Włoszech, będzie też obecna podczas wszystkich wyścigów tego sezonu [1].
Zrównoważony rozwój i efektywność kosztowa dla flot
Według badania Goodyear Sustainable Reality Survey na temat zrównoważonej rzeczywistości, przeprowadzonego w 2022 r. [2], floty nadal doceniają znaczenie zrównoważonych inwestycji, a 41% z nich postrzega ten czynnik jako szansę obniżenia kosztów operacyjnych.
[1] https://www.goodyearfiaetrc.com/events
[2] https://www.goodyear.eu/en_gb/truck/knowledge-centre/Sustainable-Reality.html

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.