Komunikaty PR

Ciężarówka Goodyear rusza w trasę Drive Results 2023

2023-04-13  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Goodyear rozpoczyna drugą edycję kampanii Drive Results promującej Total Mobility, bogaty pakiet rozwiązań dla flot. Ciężarówka wystawowa kryjąca w sobie interaktywny show room - a w nim m.in. innowacyjne opony i zaawansowane rozwiązania mobilne do zarządzania flotą - odwiedzi 15 europejskich krajów, w tym Polskę. Trasa promocyjna Drive Results 2023 rozpocznie się w kwietniu i potrwa do listopada.

„Goodyear Total Mobility to więcej niż opony. Oferujemy dostosowane do potrzeb flot kompleksowe rozwiązania, które zwiększają ich wydajność, konkurencyjność i wspierają je w osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju. W obecnie trudnym otoczeniu gospodarczym floty muszą działać na najwyższym poziomie. Bardzo się cieszę, że po raz kolejny będziemy mogli zaprezentować nasze rozwiązania w jednym miejscu dzięki specjalnie zaprojektowanej ciężarówce pokazowej, która zapewni każdemu odwiedzającemu niesamowite wrażenia,” powiedział Maciej Szymański, dyrektor marketingu ds. opon użytkowych w Europie.

Interaktywna ciężarówka pokazowa prezentuje Goodyear Total Mobility

Interaktywny salon został zmodernizowany w stosunku do wersji z 2022 roku i teraz oferuje kompleksowy przegląd produktów i rozwiązań Goodyeara, zapewniając odwiedzającym jeszcze więcej inspirujących doświadczeń dzięki połączeniu elementów fizycznych i wirtualnych.

W jednym miejscu będzie można zapoznać się nie tylko z najnowszymi oponami, ale także ze wszystkimi rozwiązaniami z zakresu mobilności, takimi jak systemy Goodyear TPMS, Goodyear CheckPoint czy Goodyear DrivePoint. Wszystkie są połączone z nowoczesnymi aplikacjami i wspierane przetwarzaniem danych, odpowiadając na potrzeby wymagającego ekosystemu transportowego.

Ciężarówka pokazowa Drive Results będzie towarzyszyć wielu różnym wydarzeniom, od mistrzostw Goodyear FIA European Truck Racing Championship (ETRC) po wystawy branżowe. Trasa Drive Results rozpocznie się 20 kwietnia na targach Transport 2023 w Herning w Danii. Następnie ciężarówka pokazowa Goodyear pojawi się na kilku wystawach poświęconych logistyce. Po prezentacji podczas pierwszej rundy sezonu Goodyear FIA ETRC w Misano we Włoszech, będzie też obecna podczas wszystkich wyścigów tego sezonu [1].

Zrównoważony rozwój i efektywność kosztowa dla flot

Według badania Goodyear Sustainable Reality Survey na temat zrównoważonej rzeczywistości, przeprowadzonego w 2022 r. [2], floty nadal doceniają znaczenie zrównoważonych inwestycji, a 41% z nich postrzega ten czynnik jako szansę obniżenia kosztów operacyjnych.

[1] https://www.goodyearfiaetrc.com/events

[2] https://www.goodyear.eu/en_gb/truck/knowledge-centre/Sustainable-Reality.html

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.