Komunikaty PR

Circle K startuje z wakacyjną grą mobilną w aplikacji Extra

2023-07-05  |  16:00
Biuro prasowe

Wakacje mogą stać się jeszcze przyjemniejsze - Circle K jako pierwsza sieć stacji paliw w Polsce ogłosiła wakacyjne rabaty na paliwa, a teraz uruchamia dodatkowo promocję „Summer Games”. Sieć stacji przygotowała dla użytkowników programu lojalnościowego EXTRA grę mobilną, w której do wygrania jest łącznie 130 000 nagród takich jak pełen bak paliwa, darmowa kawa czy Hot Dogi. Ponadto w aplikacji Circle K będą się codziennie pojawiać rabaty ze zdrapki nawet do -30% na wybrane produkty ze sklepu. Akcja „Summer Games” potrwa do 13 września i będzie obowiązywać na wszystkich stacjach sieci Circle K z ofertą sklepową.

Przez całe lato na stacjach Circle K będą czekać na klientów liczne promocje. W tym tygodniu sieć uruchomiła akcję „Summer Games”, w której do wygrania jest łącznie aż 130 000 nagród. W aplikacji mobilnej Circle K dla użytkowników programu lojalnościowego EXTRA powstała również zdrapka dająca szansę na zdobycie rabatów nawet do -30% na wybrane produkty sklepowe. W ramach akcji „Summer Games” można wygrać nie tylko pełen zbiornik paliwa, ale także słodkie i słone przekąski, Hot Dogi, kawy, napoje czy vouchery na myjnię. Wszystkie zdobyte nagrody i rabaty pojawią się w portfelu nagród w aplikacji mobilnej Circle K. Nagrody będą do odebrania na dowolnej stacji sieci Circle K z ofertą sklepową. To doskonała okazja, by przetestować nowe przekąski, czy napoje lub postawić na ulubione smaki w atrakcyjnych cenach.

Z okazji wakacji Circle K już 23 czerwca jako pierwsza sieć stacji paliw w Polsce uruchomiła dla swoich klientów akcję „Summer Weekends”, cykl zniżek na zakup dowolnego paliwa miles®, milesPLUS® oraz Supra Gas (LPG) na blisko 400 stacjach w całej Polsce. W każdy weekend wakacji, od piątku do niedzieli, aż do 3 września, klienci zatankują paliwo w obniżonej o 35 gr/l cenie. Z oferty mogą skorzystać wielokrotnie wszyscy uczestnicy programu lojalnościowego EXTRA – również osoby, które tego samego dnia postanowią do niego dołączyć. Rabat zostanie naliczony do maksymalnie 85 l w ramach jednej transakcji. Wakacyjnym promocjom towarzyszą stałe rabaty dostępne każdego dnia dla klubowiczów. Będąc uczestnikiem programu lojalnościowego, wystarczy zatankować łącznie 50 litrów, aby otrzymać pierwszy voucher z rabatem 10 groszy na litrze na paliwo bazowe (w tym LPG) lub 15 groszy na paliwo premium.

Szczegóły oraz regulamin „Summer Games” są dostępne na stronie internetowej Circle K: https://www.circlek.pl/summergames.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.