Coca-Cola HBC Polska inwestuje w niskoemisyjną flotę we współpracy z Arval
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Zgodnie ze strategią Net Zero, Coca-Cola HBC zobowiązała się do 2040 roku osiągnąć zerową emisję netto w całym łańcuchu wartości. Jednym z kroków do realizacji celu jest wdrożenie programu Green Fleet, w ramach którego marka nawiązała współpracę z Arval Service Lease Polska – liderem rynku wynajmu długoterminowego i zrównoważonej mobilności. W ramach kontraktu Arval dostarczył do floty Coca-Cola HBC m. in. 389 pojazdów hybrydowych.
– Cieszymy się, że lider produkcji i dystrybucji napojów znanych na całym świecie, dla którego niezawodna i nowoczesna flota jest jednym z kluczowych narzędzi codziennej pracy, wybrał naszą propozycję – mówi Iwona Mańkowska-Szymborska, Business Manager Arval Service Lease Polska. – Coca-Cola HBC Polska przy naszym wsparciu buduje flotę opartą o pojazdy niskoemisyjne, które w mniejszym stopniu oddziałują na środowisko i są bardziej ekonomiczne w eksploatacji.
– Inwestycje w niskoemisyjne rozwiązania, to kolejny krok w stronę realizacji naszej strategii zrównoważonego rozwoju. Chcemy, by elektryczne auta stopniowo zastępowały tradycyjne, dlatego wraz z rozwojem infrastruktury w naszych czterech krajach, będziemy wymieniać firmowe samochody. Planujemy, by przed 2030 rokiem wszystkie pojazdy naszej floty były w pełni elektryczne lub hybrydowe – dodaje Ksenija Todic, dyrektorka Łańcucha Dostaw w Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie.
Współpraca pomiędzy Coca-Cola HBC, a Arval umożliwi transformację floty w kierunku alternatywnych rozwiązań transportowych o niskiej lub zerowej emisji dwutlenku węgla. Tylko w październiku i listopadzie Arval zasilił flotę partnera hybrydowymi pojazdami, tj. Toyota Yaris Cross (275 aut), Toyota Corolla (80 aut), Toyota Camry (34 samochody) oraz 23 sztukami aut marki Skoda Scala z silnikiem benzynowo-gazowym.
Umowa wynajmu jest kontraktem wieloletnim. To pierwszy tego typu kontrakt pomiędzy Arval, a Coca-Cola HBC Polska.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.