CUPRA wyposaży nowy model Formentor VZ5 w opony Goodyear Eagle F1 SuperSport
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
- CUPRA wybiera opony Goodyear do najmocniejszego samochodu w historii marki.
- Specjalnie opracowane opony UUHP Eagle F1 SuperSport zapewnią kierowcom niezapomniane wrażenia z jazdy.
- Półtoraroczna współpraca między Goodyearem a CUPRĄ.
Marka CUPRA wybrała opony Goodyear Eagle F1 SuperSport jako oryginalne wyposażenie najmocniejszego samochodu, jaki kiedykolwiek wyprodukował ten hiszpański producent, czyli Formentora VZ5.
Formentor VZ5, wytwarzający moc 390 KM z pięciocylindrowego silnika, jest flagowym modelem CUPRY, przewodzącym gamie sportowych crossoverów Formentor. CUPRA wyprodukuje tylko 7000 egzemplarzy tego modelu, co czyni go szczególnie ekskluzywnym.
Opony Goodyear Eagle F1 SuperSport będą montowane w modelu Formentor VZ5 w rozmiarze 255/35 R20. Użytkownikom zapewnią sprawdzone zachowanie na suchej nawierzchni, krótką drogą hamowania i bardzo dobre prowadzenie na mokrej nawierzchni. Bazując na wielokrotnie nagradzanej oponie Eagle F1 SuperSport, Goodyear współpracował z CUPRĄ przez 18 miesięcy, aby opracować ogumienie dostosowane do wymagań Formentora VZ5.
Mocne osiągi opony Eagle F1 SuperSport są zasługą zastosowanych innowacji technicznych, w tym masywnego, zamkniętego wzoru bieżnika, który poprawia osiągi na suchej nawierzchni i pokonywanie zakrętów, a także dzięki super sztywnej konstrukcji ściany bocznej, która wpływa na lepszą sterowność i stabilność.
Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający pionu opon osobowych na pierwsze wyposażenie Goodyear w regionie EMEA, komentuje: „Cieszymy się, że właściciele ekscytującego modelu CUPRA Formentor VZ5 będą mogli korzystać z doskonałych osiągów opony Goodyear Eagle F1 SuperSport. Ściśle współpracowaliśmy z firmą CUPRA, aby dopracować oponę pod kątem wymagań tego producenta, a fakt, że marka wybrała Eagle F1 SuperSport do swojego flagowego samochodu, jest dowodem na to, że ta opona jest naprawdę dobra.”
Współpraca Goodyeara z marką CUPRA jest znacznie szersza i trwa także na torze wyścigowym. Jako wyłączny dostawca opon do PURE ETCR, pierwszych na świecie mistrzostw w pełni elektrycznych samochodów turystycznych wielu marek, oraz WTCR – Pucharu Świata Samochodów Turystycznych FIA, Goodyear dostarcza wyścigowe wersje opon Eagle F1 SuperSport zespołom jeżdżącym elektryczną CUPRĄ e-Racer w PURE ETCR i CUPRĄ León Competición w WTCR.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.