CUPRA wyposaży nowy model Formentor VZ5 w opony Goodyear Eagle F1 SuperSport
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
- CUPRA wybiera opony Goodyear do najmocniejszego samochodu w historii marki.
- Specjalnie opracowane opony UUHP Eagle F1 SuperSport zapewnią kierowcom niezapomniane wrażenia z jazdy.
- Półtoraroczna współpraca między Goodyearem a CUPRĄ.
Marka CUPRA wybrała opony Goodyear Eagle F1 SuperSport jako oryginalne wyposażenie najmocniejszego samochodu, jaki kiedykolwiek wyprodukował ten hiszpański producent, czyli Formentora VZ5.
Formentor VZ5, wytwarzający moc 390 KM z pięciocylindrowego silnika, jest flagowym modelem CUPRY, przewodzącym gamie sportowych crossoverów Formentor. CUPRA wyprodukuje tylko 7000 egzemplarzy tego modelu, co czyni go szczególnie ekskluzywnym.
Opony Goodyear Eagle F1 SuperSport będą montowane w modelu Formentor VZ5 w rozmiarze 255/35 R20. Użytkownikom zapewnią sprawdzone zachowanie na suchej nawierzchni, krótką drogą hamowania i bardzo dobre prowadzenie na mokrej nawierzchni. Bazując na wielokrotnie nagradzanej oponie Eagle F1 SuperSport, Goodyear współpracował z CUPRĄ przez 18 miesięcy, aby opracować ogumienie dostosowane do wymagań Formentora VZ5.
Mocne osiągi opony Eagle F1 SuperSport są zasługą zastosowanych innowacji technicznych, w tym masywnego, zamkniętego wzoru bieżnika, który poprawia osiągi na suchej nawierzchni i pokonywanie zakrętów, a także dzięki super sztywnej konstrukcji ściany bocznej, która wpływa na lepszą sterowność i stabilność.
Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający pionu opon osobowych na pierwsze wyposażenie Goodyear w regionie EMEA, komentuje: „Cieszymy się, że właściciele ekscytującego modelu CUPRA Formentor VZ5 będą mogli korzystać z doskonałych osiągów opony Goodyear Eagle F1 SuperSport. Ściśle współpracowaliśmy z firmą CUPRA, aby dopracować oponę pod kątem wymagań tego producenta, a fakt, że marka wybrała Eagle F1 SuperSport do swojego flagowego samochodu, jest dowodem na to, że ta opona jest naprawdę dobra.”
Współpraca Goodyeara z marką CUPRA jest znacznie szersza i trwa także na torze wyścigowym. Jako wyłączny dostawca opon do PURE ETCR, pierwszych na świecie mistrzostw w pełni elektrycznych samochodów turystycznych wielu marek, oraz WTCR – Pucharu Świata Samochodów Turystycznych FIA, Goodyear dostarcza wyścigowe wersje opon Eagle F1 SuperSport zespołom jeżdżącym elektryczną CUPRĄ e-Racer w PURE ETCR i CUPRĄ León Competición w WTCR.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.