Dr Felga z nagrodą TruckForce Service Awards za III kwartał 2022
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
● Dr Felga z Osła (teren LSSE Krzywa) k. Szczytnicy wyróżniony obok firm z Niemiec, Rumunii, Hiszpanii i Szwecji.
● Nagrody TruckForce Service to wyraz uznania za wyjątkową jakość usług.
Wyróżniający się wysoką skutecznością operacyjną i umiejętnością elastycznego reagowania na potrzeby flot, polski serwis Dr Felga znalazł się w gronie pięciu europejskich partnerów uhonorowanych przez Goodyeara nagrodą TruckForce Service za trzeci kwartał 2022 roku. Wyróżnienie to jest przyznawane za wyjątkową jakość świadczonych usług.
„W tym kwartale wybraliśmy pięciu partnerów, którzy wykazali się perspektywicznym myśleniem, innowacyjnością i bezkompromisowym podejściem do obsługi klientów przy jednoczesnym skutecznym wykorzystaniu ekosystemu TruckForce, w tym aplikacji Goodyeara, takich jak eJob. W imieniu Goodyeara i wszystkich klientów TruckForce chciałbym podziękować naszym partnerom za ich wyjątkową pracę zespołową i zaangażowanie” powiedział Adam Stanton, European Network & Service Manager w Goodyear Commercial.
DR FELGA to polska rodzinna firma, która jest partnerem Goodyeara od 15 lat, z czego dziesięć jako członek sieci TruckForce. Przedsiębiorstwo jest ukierunkowane na świadczenie mobilnych usług serwisowych dla flot zlokalizowanych w rejonie południowo-zachodniej Polski, w pobliżu jednej z najbardziej ruchliwych autostrad. Region, w którym działa firma Dr Felga, w ostatnich latach znacznie rozwinął się przemysłowo, co przełożyło się na rosnący popyt na usługi serwisowe - centrum serwisowe bez problemu odpowiedziało na nowe wyzwania. Firma Dr Felga zarządza dużą liczbą zakontraktowanych flot Goodyeara, a większość zleceń realizuje za pośrednictwem aplikacji eJob.
Pozostałe europejskie firmy nagrodzone za III kwartał to:
BLESSING AUTOMOBILE GMBH to ważny partner TruckForce w południowo-zachodnich Niemczech, gdzie działa wiele konkurencyjnych sieci. Dzięki swojej determinacji w świadczeniu klientom najlepszych usług, serwis znacznie przyczynił się do rozwoju produktów i usług Goodyeara w regionie. Firma Blessing Automobile GmbH została również nagrodzona za zwiększenie i utrzymanie dobrych wyników w zakresie korzystania z aplikacji Goodyear eJob.
ARA GRUPA - rumuńskie centrum serwisowe zostało docenione za swój wkład w rozwój biznesu w swoim regionie, a w szczególności za aktywny udział w systemie Goodyear FleetOnlineSolutions (FOS) oraz dobre wyniki i wykorzystanie aplikacji Goodyear eJob. Firma współpracuje z Goodyearem od ponad 15 lat i odegrała kluczową rolę w zwiększeniu udziału działalności Goodyeara w Rumunii.
NEUMÁTICOS SOLEDAD ZONA FRANCA - hiszpański partner otrzymał nagrodę TruckForce Service za udaną instalację i aktywację czytnika najazdowego Goodyear CheckPoint na stacji benzynowej oraz w warsztacie Neumáticos Soledad Zona Franca (Barcelona). Centrum serwisowe konsekwentnie realizuje swoją strategię i jest jednym z pierwszych sprzedawców, którzy zainstalowali czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint w swojej siedzibie, dzięki czemu mogą oferować zintegrowane i połączone rozwiązania firmom transportowym z okolic portu w Barcelonie.
DÄCKIA GÄVLE - szwedzki serwis wyróżnił się wyjątkowym skoncentrowaniem na potrzebach klientów i dążeniem do dostarczania im najlepszych rozwiązań i usług, co czyni ten serwis najlepszym w swojej klasie dostawcą usług w Szwecji. Zespół firmy jest otwarty na przyjmowanie nowych technologii i rozwiązań oraz zdeterminowany do utrzymania wiodącej pozycji w tym biznesie, o czym też świadczy wysoki odsetek zleceń realizowanych za pośrednictwem aplikacji eJob.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.